Nieuw project

Toen ik in alle eerlijkheid schreef dat het me allemaal teveel werd, reageerde Heleen met de boodschap dat ik waarschijnlijk diep van binnen al heel goed wist wat ik wilde,…….:-).  En dan gaat Carrie nadenken,….veel nadenken, daarvoor ben ik mijn loopsessies trouwens heel dankbaar,…denken dat je dan kan,….:-) :-).

We weten allemaal dat de job in het Paradijs Carrie niet gelukkig maakt, integendeel hebben we gemerkt, het vraagt elke dag een inspanning om me er in te zetten en naar het nutteloze gezever van Miami te luisteren, die er al 5 keer in slaagde om te zeggen dat Carrie zich vergiste terwijl ik meer dan gelijk had, woest worden we ervan, dat gebrek aan vertrouwen.  Toen we de laatste zaterdag van de vakantie het gevoel kregen van een koord rond de nek te hebben die steeds steviger wordt aangetrokken, het signaal dat ik daar echt niet op mijn plek ben,….en de evolutie na de vakantie maakte het niet beter, want als men echt gaat doorduwen dan gaat Carrie elke dag van de week, week in week uit, hetzelfde doen elke dag opnieuw een plaatje waar ik echt niet vrolijk van word.  En aangezien Miami richting 80 gaat, kan er ook snel een einde komen aan het Paradijs, een job vinden met mijn diploma wordt na al die tijd onmogelijk, we moeten daar realistisch in zijn en ik vrees dat er ook niemand staat te springen om een 40-plusser aan te nemen wanneer er elk jaar vers bloed afstudeert en dat is heel goed te begrijpen,……we moeten iets achter de hand hebben, iets dat Carrie kan uitbouwen.  In alle rust en kalmte,…

Diep vanbinnen weten we dat er een kleine psychologe in Carrie schuilt en dat we ooit de verkeerde studiekeuze maakte,…….ook groeit mijn interesse in gezonde voeding en de weerslag van voeding op je lichaam,……en dank je Heleen,….want dankzij jou ging ik nadenken,….en vond ik de nieuwe weg die ik wil inslaan,….

Carrie wil opnieuw gaan studeren,….mijn eerste gedachte was diëtiste, maar die opleidingen zijn niet in avondonderwijs te volgen, maar voedingsdeskundige wel of gewichtsconsulente, mss doe ik de 2 wel :-),…..geen gebrek aan ambitie dus.  Mensen begleiden, aanmoedigen, stimuleren,….ik denk dat het op mijn lijf geschreven is,….

We waren een beetje terughoudend om het Big te vertellen, vooral dan omdat het zo al druk genoeg is en Carrie nog meer op haar nek wil halen, maar hij  reageerde heel enthousiast 🙂 :-),……en dan is het enkel nog een kwestie van ons in te schrijven,…..

Wordt vervolgd 🙂 🙂

21 gedachtes over “Nieuw project

  1. You go girl! Weet je, je leeft maar één keer. ’t Zou jammer als je terugblikt later en elke keer moet denken “had ik toen maar dit, en dan maar dat, en …” Succes!

  2. Wat goed van je Carrie. Dat zal best zwaar worden. Je motiveert me wel moet ik zeggen. Misschien moet ik (zodra er hier rust in de tent is) ook maar weer eens iets gaan leren.
    You go Girl!

Geef een reactie

