What made Carrie happy

Het is weer een helse week voor Carrie,….veel sport en taxi in combinatie met een zieke Big en een stapel dossiers die blijft groeien,……dat in combinatie met WW wat gelijk staat aan honger :-), want ontkennen heeft geen zin, wat de succesverhalen ook vertellen, honger het hoort erbij,….maar het maakt me niet echt vrolijk 🙂 :-), hoewel we gisteren echt wel een hele leuke dag hadden :-), vandaag is het weer een stuk minder

Gelukkig noteren we weer onze “blessings” en hopelijk geeft het hier noteren van al mijn kleine geluksmomentjes mij weer een fantastisch gevoel,…..

  • Een warm bad nemen na een leuke looptochtje, samen met “goed gevoel”,…..
  • Op maandagavond je appartement in propere staat terugvinden, dankzij ons “Magda052”
  • Op zaterdag extra tijd krijgen omdat men het voetbal aflaste
  • Cinema-avond met mijn mannen
  • Leuke, grappige en intieme momenten met Big,….
  • Onverwachts een aantal uur alleen thuis enkel in te vullen met me-time
  • 3 trainingsloopjes afwerken die vanzelf gingen en gespaard blijven van regen
  • Een badhairday omtoveren door met de steiltang krullen in mijn haar te leggen, heb Big zelden zo verliefd naar me zien kijken
  • Een hele lading kleurtjes krijgen van mijne schoonste broer Harry en een kleurboek onverwachts toegestuurd krijgen van ons Bie,……meer leest u hier later over
  • Resultaat van deze cadeautjes = kleuravonden, wat het nieuwe yoga is 🙂
  • Leuke twitterconversaties met volslagen onbekenden
  • Toplunch met Miranda die voor het eerst het Paradijs betrad

Het maakte mij alvast aan het glimlachen,…….

7 gedachtes over “What made Carrie happy

  1. Mooie lijst meis 🙂 En die honger gaat echt weer weg, ik was er na 1 week helemaal vanaf en als de kilo’s weer verdwijnen is het helemaal geen ramp meer xxx (hoop dat je aankomende week ietsje rustiger is)

Geef een reactie

