Carrie’s 2014

Het is alweer de laatste dag van 2014, tijd om even terug te blikken op 2014,……wat bracht het Carrie,……

2014 was het jaar :

Dat mijn mama overleed en na het eerste verlammende verdriet zijn er ook veel mooie dingen verwezelijkt door haar overlijden, hoe hard dit mag klinken, maar ik heb mijn papa zien openbloeien, onze thuis is weer een gezellige thuis waar papa enorm veel moeite doet om het extra gezellig te maken als we komen, kan Carrie onbevreesd binnenstappen zonder me af te vragen in welke bui mama is,…..en ja, Carrie heeft mama’s rol een beetje over genomen en zorg ik ervoor dat papa piekfijn voor de dag komt en zorg ik dat mijn familie niks te kort komt,……..

Carrie intensief begon te sporten en zichzelf op dieet zette en met resultaat,…..we liepen de 5 km en de halve marathon van Brussel, volgende uitdaging is de “ten miles van Antwerpen”,……

Carrie bereikte haar streefgewicht van 60kg en we blijven mooi hangen, met een kiloke meer momenteel op de weegschaal deze wordt vakundig volgend jaar weggewerkt,…..:-)

Misssexandthecity bestond 3 jaar in 2014 en we schreven onze 500ste blog,……en we worden gelezen, nog steeds meer en meer waarvoor mijn eeuwige dank,……

Mijn zus startte ook een blog,……een echte DIY blog, zoals jullie weten is dat niet echt Carrie’s ding πŸ™‚ :-),…..

2014 was het jaar van mijn 41ste verjaardag, iets wat ik trouwens erger vond dan 40 worden, nu is het zo officieel 40+

Carrie liet haar haar nog langer groeien en zag haar dot terugkomen, ook haar froufrou moest eraan geloven en hangt letterlijk en figuurlijk voor mijn ogen :-);

Martini en Royale kwamen in ons leven,…..voor onze kids het hoogtepunt van het jaar,…….en als we heel eerlijk zijn, ja ze dragen bij tot enorm veel huiselijk geluk,…..en genieten we zo als ze spontaan bij ons kruipen,……

Chattheo startte uiteindelijk in zijn geliefkoosde studierichting,….sport,……en ja, hij blinkt in veel sporten uit,…en haalt mooie resultaten, dus die doelstelling is ook bereikt ook al weet Carrie dat ze op haar hoede moet blijven :-).

Carrie & Big zijn 7 jaar een koppel, weeral 7 jaar die voorbij gevlogen zijn, waarin zoveel is gebeurd,……zoveel positiefs,….

Ik denk dat we kunnen afsluiten met het feit dat 2014 een supermooi jaar was, waarin mijn zelfvertrouwen en gezondheid bloeiden,….een jaar waar ik weer fijne mensen leerden kennen, veel leuke momenten kende en weing slechte,……

Volgens de flair ( die ik las bij de tandarts :-)) wordt 2015 niet echt een topjaar voor de maagd, in de libelle daarentegen spreekt men over een topjaar,…….

We maken van 2015 nog een beter en mooier jaar dan 2014, maken we die belofte aan elkaar!!

Maak er iets moois van en ga jullie dromen achterna,

Tot volgend jaar!

xxx

26 gedachtes over “Carrie’s 2014

  1. Het wordt gewoon een fantastisch jaar! Ik ben blij dat ik je blog gevonden heb het afgelopen jaar en ik blijf met plezier hier langskomen het komende jaar. Ik wens je een hele toffe jaarwisseling toe! XX

  2. Zonet heb ik even bijna heel 2014 en een stuk van 2013 van Miss Sex and the city zitten verslinden. Een paar keer is mijn mond open gevallen, soms van verbazing, en vaker nog van herkenning, soms ook van ontroering. Wat een mooi mens ben jij toch. Ik hoop je nog heel veel te lezen (met open mond of niet) in 2015 en wens je het allerbeste.

  3. oei, de maagd, neen? Dan gaan wij ons moeten aan elkaar optrekken als de flair gelijk heeft πŸ™‚ Veel plezier in 2015 en…goed bezig hΓ©!

  4. Heftig jaartje dus… ik kom hier terecht via Flavie en ga zo eerst even op mijn gemak rondstruinen. Grappig trouwens dat je 41 erger vond dan 40… heb ik namelijk ook! Volgende maand word ik 41 en dat vind ik eigenlijk meer een ding dan afgelopen jaar de 40 aantikken…

Geef een reactie

