The questions of life tag

Toen Jocye me deze tag enkele weken Carrie’s richting uitgooide, verdween hij ondanks mijn enthousiasme naar de verdwijnhoek ( voor zover dat dat kan in mijn goede Evernote organisatie :-)). Β Ja, het was druk, maar voor leuke dingen moet je tijd maken en die tijd is nu gekomen ondanks het feit dat ik naar de carwash moet, de garage en ook nog vlug even de gordijnen van bomma gaan wassen om dan te eindigen in de supermarkt, dierenwinkel en last but not least te eindigen in de sportschool,…

Maar hier gaan we dan, de vragen,…….

Welke herinering van het afgelopen jaar geeft jou de grootste glimlach op je gezicht?

De grootste overwinning voor mezelf was toen ik over de streep liep van de 5km en dat ik zeker wist dat dit binnen de tijd was waarvoor ik getraind had,…..en dat was het startsein van meer trainen en gezonder leven,…..iets waar ik dagelijks de vruchten van pluk,……

Toen we het eerste rapport van de zoon moesten afhalen en de klastitularis ons meldde dat de zoon echt op zijn plaats zit in de sportrichting,…..de puzzel viel Β in elkaar,……

Als Carrie ziet hoe liefdevol Big en de kids omgaan met Martini & Royale,……elke dag opnieuw,….

Wat heb je altijd al eens willen doen sinds je kindertijd?

Met een onbeperkt budget gaan shoppen,…:-) :-),…

Wat zou je willen doen in je leven als er totaal geen beperkingen waren?

Een huishoudster in huis nemen πŸ™‚ :-),…….het liefst word ik een thuismama, die schrijft, bakt, kookt, tijd heeft om zonder stress naar het voetbal te rijden en het niet erg vindt om om 22u nog voetbalschoenen schoon te maken, tijd om vrijwilligers werk in een asiel Β of koffie te drinken met mijn grootmoeder of naar West-Vlaanderen te rijden wanneer Bie in de lappenmand ligt of andere mensen een handje toesteekt met kleine dingen,….. ze gewoon een potje zelfgemaakte confituur brengen of cake,……en ondertussen de afwas doet en de vuilbakken buitenzet,……

Wat heb je voor het laatst over jezelf geleerd?

Als ik iets wil een enorme doorzetter kan zijn met heel veel discipline πŸ™‚ πŸ™‚ en langs de andere kant soms te gemakzuchtig, zoals te weinig moeite doen om het Paradijs te verlaten, wegens teveel comfortzone vrees ik :-). Β En dat ik meer tijd aan mezelf moet besteden want daar word ik een gelukkiger mens van.

Als je aan het dagdromen bent, waar gaan die dromen dan over?

Dat ik zo’n leuk theehuisje heb met nog heel veel tijd om te schrijven en me geen zorgen meer moet maken over de rekeningen te betalen of hoe ik in mijn agenda ga puzzelen om alles geregeld te krijgen en tijd heb om aandacht te besteden aan wat echt belangrijk is ipv creatief te zijn met cijfers en de bezigheidstherapeute te zijn van een bejaard man, ook mooi natuurlijk πŸ™‚ :-).

Welke verandering wil je het komdende jaar het liefst toepassen in je leven?

Ik wil graag mijn gezonde levensstijl uitdiepen (lees minder suiker en zoetstof eten), mezelf voorbereiden op de ten miles dus weer meer gaan lopen, mijn zoon beetje bij beetje loslaten en hem meer verantwoordelijkheden toeschuiven, meer taken delegeren, nog beter organiseren wat resulteert in meer tijd :-), minder koffie drinken en meer water :-), veel blogs schrijven en veel blogs lezen :-), mijn nagels meer voorzien van een mooie kleur, regelmatig naar de kapper en vooral genieten van elke mooi moment dat zich aanbiedt,…..

 

10 gedachtes over “The questions of life tag

  1. Op zulke momenten bedenkt ik me dat wij heel erg op elkaar lijken. Bij mij zou het een koffiehuisje zijn πŸ™‚ (met mogelijkheid van thee). Ik werk eraan om gezonder te beginnen, ik ga me doelen stellen. En hopen dat ik ze kan volhouden. Super leuk om te lezen.

  2. Heel leuk om te lezen! πŸ™‚
    Ik kan mij helemaal vinden in je antwoord op de laatste vraag… een gezonde levensstijl, meer water, sporten, gekleurde nageltjes, bloggen… niet te vergeten, een eigen theehuisje, hoe zalig zou dit niet zijn πŸ™‚

Geef een reactie

