SOLIDARE -IT MAKE IT HAPPEN!!

Tijdens deze topfeestdagen is het ook af en toe eens goed dat we stilstaan bij de mensen die het allemaal wat minder hebben, maar aangezien onze tafels maar een beperkte hoeveelheid mensen kunnen verwerken zijn er ook andere mooie doelen,….

Dit doel lazen we bij Blisfulstayathomemom, ze pakte het heel strategisch aan en daagde een aantal van haar lezers uit om me reclame te maken voor dit goede doel,…en aangezien ik bij Marion las dat haar blog haar een stem had gegeven (een zin die de essentie zo puur weer geeft) , hoop ik dat we hier ook voldoende stem hebben om toch weer kleine druppels te verzamelen om anderen mooie momenten te schenken,……

Tijd om tot de essentie van de zaak te komen :-), waar gaat het hier over,…..het “Solidare-it, het echte sociale netwerk“, hier wordt een sociaal netwerk opgebouwd  envia crowdfunding wordt er geld ingezameld.  Omdat iedereen af en toe hulp nodig heeft,……

Die hulp kan gaan om een alleenstaande mama uit de nood te helpen met het repareren van een lekkende kraan, of je aanbiedt de boodschappen van mensen die moeilijk te been zijn mee te brengen, aangezien jij toch ook naar de supermarkt moet,….of de hond uitlaat van de oude buurvrouw wat voor jou weer extra beweging oplevert,….:-), dus win-win,……

Geef toe, dit is in deze tijden een formitastisch intiatief om nog een keer jullie warm hart te tonen en jullie spaarvarken leeg te maken, want wij kunnen die euro’s missen,……en je krijgt er eeuwige dankbaarheid voor in ruil en karmapoints :-), wat maakt dat wij het nog fijner krijgen in 2015, om deze fantastische site online te krijgen, zijn er nog slechts 9 dagen over,….dus haast jullie, indien het project niet wordt gehaald, wat echt wel heel jammer zou zijn dan wordt jouw donatie teruggestort,…..

Lieve lezers, doneer en copy-past, want hoe meer mensen dit lezen, hoe meer geld er wordt opgehaald,….want iedereen heeft echt af en toe een beetje hulp nodig,……

 

 

5 gedachtes over “SOLIDARE -IT MAKE IT HAPPEN!!

  1. Inderdaad prachtig initiatief. Jammer dat dit nu vlak op het jaar in het daglicht wordt gesteld. Zoiets moet starten in januari met als einddoel in december iets deftigs op poten te hebben gezet. Iedereen met een beetje hart helpt mensen en stort af en toe eens voor een goed doel. Eén of meerdere BV’s hierin betrekken helpt wel, maar tussen al dat feestgedruis nemen niet veel mensen tijd om herop in te gaan vrees ik.

    1. Kijk, ik ben het met TP eens, nu is het voor iedereen een beetje “duur”, maar het zou best kunnen dat ik in maart wat centjes over heb. En het ligt aan mezelf, maar ik heb een natuurlijke afkeer van BV’s en alles wat glitter en glamour is, dus heb ik ook per definitie een natuurlijke reflex om nee te zeggen. Al denk ik dat het een interessant idee is.

  2. Ik ben te laat om hieraan mee te doen, (want het klinkt als een prachtig initiatief en ik hoop dat ze het gehaald hebben?) maar ik zou wel eens werk moeten maken van een goed doel. In 2013 steunde ik nog tijgers via WWF maar omdat ik daar niet meer in geloofde heb ik dat stopgezet. Sindsdien heb ik eigenlijk enkel aan mezelf gedacht. Foei!

Geef een reactie

