Sunshine Blogaward

Toen ik vorige week in mijn mailbox een mailtje vond van Miss Wiebeltje was Carrie een beetje verbaasd,….maar de smile op mijn gezicht werd alleen maar groter toen we zagen dat het hier ging over getagd worden voor de “Sunshine blogaward” ondanks het feit dat Carrie hem al een aantal keer kreeg toegeworpen en het zo moeilijk wordt om 7 feitjes op het net te gooien die jullie nog niet van Carrie weten,…maar we gaan ervoor,…en met veel plezier volg ik de regels,..

 

Regel 1 Plaats het logo van de Sunshine award

Sunshine blogaward

Regel 2 Link naar de blogger die jou genomineerd heeft heb ik al uitgevoerd.

Regel 3 vraagt om de vermelding van 7 willekeurige feitjes over mijzelf. Daar gaan we:

  • 16 jaar reed Carrie met haar eerste wagen.  Een donkerblauwe Volkswagen Golf 3.  Carrie kocht hem op haar 20ste, gesponserd door mijne Louis (grootvader) die het belangrijk vond dat ik een degelijke wagen kocht.  Hij werd later door Chattheo omgedoopt tot ” de batmobiel”.  De batmobiel deelde mooie en minder mooie momenten, hij was mijn vrijheid, mijn plekje, mijn stukje Carrie die heel wat geheimen heeft verborgen gehouden.  Met tranen in de ogen werd hij ingeruild door de Gizmomobiel.
  • Carrie weigert orgaanvlees te eten, het idee doet me gruwelen.
  • Carrie heeft enorm vaak om het woord altijd niet te gebruiken, koude handen en voeten.  Zeker wanneer we in bed kruipen, wordt mijn neus dan ook nog koud, dan kunnen we makkelijk inslapen vergeten.  Is Big er niet om me op te warmen, dan doet een kersenpitkussen heel goed dienst :-).
  • Carrie is een moederkloek, jaren hebben we dat lopen ontkennen, maar we worden te vaak met onze neus op de feiten gedrukt.  Ik heb mijn kind het liefst bij me of toch in de omgeving 🙂 en leg ik hem in de watten, bijna letterlijk en figuurlijk.
  • Carrie is slecht in talen, maar echt slecht.  Verder dan behelpen komen we niet.  Carrie voelt geen talen en we voelen veel spijt voor de minimum inspanningen die we op school leverden, beter opletten had al veel geholpen :-).
  • Als Carrie lippenstift draagt, dan is het rode lipstick, rode lipstick in verschillende kleuren staan te blinken in Carrie’s make-up doos.  Dragen we geen lipstick, dan wordt de lipgloss boven getoverd,….ook weer verschillende tinten, maar dan de roze tinten kleuren de doos :-).  Oogschaduw,……daar is het dan weer bruin, van room tot donkerbruin met een afwijking naar goud en brons, we bezitten het allemaal, je kan het saai noemen, Carrie noemt het consequent :-).
  • Carrie heeft zich jaren lelijk gevoeld, dit gevoel verdween toen we op tram 4 stapten ( beter laat dan nooit) en al helemaal sinds we het magische getal van 60kg op de weegschaal zagen verschijnen.  Iets wat nu al 1.5kg verdwenen is, maar op 29/12 starten we opnieuw met de WW en zien we die kilo’s graag weer verdwijnen.

Regel 4 en dat was nog meer nadenkwerk :-), nomineer 15 blogs,………

  1. Baie goed
  2. Blissfulstayathomemom
  3. Bentenge
  4. Christa
  5. Cuberdon & Macaron
  6. Space Oddity
  7. Tifosa
  8. Broertjesmama
  9. Titatastisch
  10. Life is a garden of quotes
  11. Ondin’s Blognest
  12. Flavie’s wereldje
  13. Liquid skies
  14. Tiny blogt
  15. Silke in wonderland
14 gedachtes over “Sunshine Blogaward

  1. Soms is het bizar dat mensen zo’n laag gevoel hebben van hun eigen uiterlijk. Je bent het laatste jaar één keer in beeld gekomen op je weblog (die keer met feestpruik) en van enige lelijkheid was toen absoluut geen sprake, om maar te zeggen integendeel…
    Orgaanvlees moet ik ook niet hebben, yak 😦 !

  2. Dat van het uiterlijk herken ik… Maar wie niet zou ik haast zeggen.

    Wat een leuk blog-overzicht. Daar staan er heel veel bij (volgens mij op 1 na allemaal) die ik nog niet ken. Tijd om door te linken.

  3. bepaalde dingen hebben we gemeen, andere zijn dan net het tegenovergestelde.
    Orgaanvlees is ook aan mij niet besteed. In talen was ik op school een crack, en eigenlijk had ik voor hogere studies ook die richting moeten ingaan. Maar ik koos voor informatica, wat ik maar een maand of twee heb volgehouden. Ik heb trouwens nog steeds een goed taalgevoel.
    Dat lelijk voelen kan ik maar niet begrijpen, want ik zag je al op foto en voor mij ben je gewoon een hele knappe dame!

  4. Het is de gedachte hé? Ik eet het ook al jaren niet meer hoor, maar vroeger vond ik kippenlevertjes heerlijk. Gebakken uitje erbij, reepjes spek.
    Veel blogs ken ik nog niet, ik ga eens kijken.

Geef een reactie

