Regen van cadeautjes

Nu kerst echt dichtbij komt, regent het cadeautjes bij Carrie thuis, we moeten er voor veel zorgen,..en als je als last minute er nog een aantal bij krijgt dan is het even naar adem happen en weer doorgaan,…..

Maar Carrie geeft niet alleen ontzettend graag, we krijgen ook heel erg graag :-).  En we worden op onze wenken bediend, we krijgen zelfs veel meer dan we verwachtten.

Eerst de kerstruil,….u las al dat Carrie een pakje opstuurde naar Miss Pixie,…….en toen we vrijdag zagen dat de postman aan de deur was geweest met een pakje, maakte Carrie een cadeautjes sprong :-),……vandaag haalde Big het op,….ah ja, want hij is al met vakantie,…..:-).

De cadeautjessprong werd nog groter toen ik het pakket zag en opende, want wachten kon nu echt niet langer :-).  En het was duidelijk dat Miss Pixie mijn blog had gelezen,….want dit toverde Carrie uit haar pakketje,…

IMG_20141222_210158 IMG_20141222_210205 IMG_20141222_210206

Het pakje bevatte:

Een handcreme, een douchegel, 2 maskertjes, een bodylotion met glitters ( perfect voor oudjaar), 2 nagellakjes met bijhorende nagellak kaviaar ( google dat maar eens :-)), toiletzakje ( roze, do I need to say more :-)), een handig setje met schaar, nagelknipper en pincet en last but not least het extrake een kersenpitkussentje handmade by Miss Pixie,…..geweldig niet?  Ik ben er alvast mega content mee, dus bij deze als je het leest Miss Pixie, een dikke dikke dank u wel,……..

En als grote verrassing kwam er nog een 2de pakje,……van de organisatrice herself,……Miss Bigcitylife stuurde me ook een cadeautje op,…en wat voor eentje,…..Carrie kreeg een geweldig kaartje, happy socks en een envelope geadresseerd aan Misssexandthecity,….zoveel erkenning,…..hier ook een dikke, dikke mercie,…..

IMG_20141222_205929 IMG_20141222_212650

 

Vrijdag zat er ook een leuk kaartje in de bus,…..het eerste van de secret santa,….er zat zoiets toepasselijks en leuk in het kaartje dat mijn weekend leuk inzette,…..ik heb nu altijd Martini bij,……en weer homemade,……er zitten echt veel handige harrietta’s in blogland.  Deze topmadam vind je onder Broertjesmama

IMG_20141222_205939 IMG_20141222_210245

 

En dit is nog niet alles, neen Carrie wordt echt schandalig verwend en het is dan helemaal nog geen kerst.  Ik kreeg van een van mijn diamond girls een sleutelhanger,….ik hoor u al denken, niks bijzonder,…..maar wacht maar, tot u hem ziet,…..

IMG_20141219_124229 vanaf nu is Carrie echt “superwoman” 🙂 :-).

 

En wat kreeg u al voor het “echt” kerst is????

16 gedachtes over “Regen van cadeautjes

  1. Ik kreeg tot nu toe alleen maar kaartjes maar ik gaf ook zelf nog niets, dus….; Ik mocht de parfum die ik van Wim kreeg, de nieuwe van Boss ( de rose matte flesjes) al hebben maar wachtte liever tot aan kerst, zo is het allemaal een beetje echter. Gelukkig heeft hij dit jaar een pakje waarvan ik absoluut niet weet wat erin zit! Dat vind ik nu eens leuk si! Kijk er naar uit. Fijne kerst Miss Carrie! x

  2. Nog niks, maar vanhet zien wat jij allemaal al kreeg en wat voor lieve mensen die bloggers zijn, word ik al even vrolijk als wanneer ik zelfs iets gekregen zou hebben! Thanks for sharing & prettige Kerst voor het hele gezin! xxx

  3. Wauw, dat zijn leuke pakjes! Geniet ervan.
    Ik heb nog niks gekregen. Ik heb dit jaar niet meegedaan aan de secret santa’s en consorten. Thuis geven we cadeautjes op Nieuwjaar, dus ik krijg er nog.

  4. Nagellakkaviaar! Ik had er nog nooit van gehoord, shame on me. Bij mij zouden die bolletjes er rap afliggen, vrees ik, maar ben benieuwd naar jou ervaringen ermee 🙂 🙂
    Heel leuk, al die pre-Kerstcadeautjes!

Geef een reactie

