Secret Santa de kerstkaarten versie

Carrie is gek op kerstkaarten, zowel om ze te schrijven als te ontvangen,…..post ontvangen dat blijft toch iets magisch, hoewel een mail ook in de buurt komt :-).

Toen Tess met het idee kwam om kerstwensen te sturen ipv cadeautjes stonden we weer op de eerste rij om ons in te schrijven,….tot we de opdracht eens goed lazen,……er werd orginaliteit verwacht en het liefst zelfgemaakte kaartjes met orginele wensen,..en dat gaf Carrie wel een beetje stress aangezien er weer tijdsnood zich opdrong :-).  Volgende week wordt klassiek de drukste week van het jaar dit weekend zijn Big en Carrie op weekend naar zee,….en dan, dan zijn we kerst :-).

Maar first things first,….eerst de kerstkaarten naar vrienden en familie,…….wat toch een huzarenstukje is, aangezien we op elke kaart toch een persoonlijke wens willen, want dat is uiteindelijk de essentie van kerst,….Carrie is volgens haar vriendinnen een freak, want ja, we zijn in het bezit van een excelfile met adressen waar we dit jaar mooie etiketten met maakten wat het schrijven toch een beetje lichter maakten,….

Mijn mand met kerstkaarten,…2014-12-14 11.57.07

Carrie brainstormde gisteren over de 3 speciale kerstkaarten,…en in mijn kleine verzameling knutselgerief vond ik wat we nodig hadden ook mijn nieuwe bijbel  bracht het nodige gerief,…..en we knutselde eenvoudige kaarten in elkaar,…

2014-12-14 11.56.20

 

De gelukkigen zijn:

Mme Carper

Sarah in de stad

My name is blonde ( eindelijk iemand die ik ken :-))

De tekst probeerde Carrie een beetje filosofisch te houden,….:-) en hopelijk wordt het geaprecieerd,….

Maar ook Carrie kreeg al post,….en vanaf nu prijkt er een echte ” Christa” op de kast!!  En dat is pas DIY!!!!

2014-12-13 20.46.05

 

 

11 gedachtes over “Secret Santa de kerstkaarten versie

  1. Ik heb me dit jaar een secretaresse aangeschaft (kleine dochter) om kerstkaartjes te helpen schrijven . Een kleine 40 stuks zijn er de deur uit gegaan voor een grote familie, een kleine straat met fijne buren en enkele vrienden. Eigenlijk doe ik dat helemaal niet graag, dat schrijven. Ontvangen is prettiger 🙂

  2. Uk kerstkaartjes zien er leuk uit! Ik mocht ook al een persoonlijk kerstkaartje ontvangen, waarvoor dank en aheum, met mijn kaartjes wil ik bewijzen dat je helemaal niet moet kunnen tekenen om toch leuke dingen te maken! Doing is being! Fijne feesten lieverd! x

  3. Mijn vader spoorde mij als kind ook altijd aan om zelf kerstkaartjes te maken; soms met glitters en stiften, en een andere keer iets tekenen met paint en dat mooi laten uitprinten. Een echte kaart heeft uiteindelijk veel meer gevoel, helemaal als hij zelfgemaakt is:)

Geef een reactie

