Produkten met een tikkeltje extra

Carrie bekende al dat ze verslaafd is aan handcreme,……..nu is de ene handcreme niet de andere :-), uiteraard denken jullie.

Carrie heeft voorkeuren, en is fan van fluwelen formules,….ik licht even toe.  Dat is een creme die niet vet is, maar onmiddellijk verdwijnt en je handen net een fluwelen handschoen aangeeft.  Ze zijn zelden te vinden deze handcreme’s.  Er is altijd wel iets dat niet perfect is, niet voedend genoeg, geen lekkere geur, plakkerig gevoel, te vettig,..de lijst is eindeloos.

We probeerden de goedkope versies en de dure versies,…….ja, de duurdere versies roken beter, maar verder was er niet echt veel meerwaarde, uiteindelijk bleek de handcreme van Lidl een topper.  Heel eenvoudig maar doeltreffend en vooral spotgoedkoop.

Toen we afgelopen zaterdag weer de broodnodige boodschappen moesten afwerken, weken we af van de routine.  Want ondanks de winterstop en examens, werd er een oefenwedstrijd ingelast,…..door foute planning van mijn kant, was het weer kunst- en- vliegwerk om er tijdig te raken.  Zo erg dat Carrie de deur uitrende zonder make-up en met mijn haar half in een donut,….u begrijpt dat ik in stress toestand verkeerde toen ik ook nog besliste naar de supermarkt achter de hoek van het voetbal te gaan, voelde ik me helemaal verloren,….

Carrie was vertrokken zonder handcreme ( kleine tube was op) en natuurlijk net dan beginnen je handen te trekken,……maar toen we de rij van de schoonheidsprodukten inwandelden viel Carrie’s oog op kleine flesje nagellak en toeval of niet,….daar hing ze dan, de perfecte “taupe” kleur,…voor de leken, dat is een bruine kleur :-), ook de kleur grijs die Carrie in haar hoofd had hing ertussen, ja ik ben en blijf fan , van de saaiere kleuren, groen, geel, blauw ik heb het er niet mee,…..

Maar het stopt nog niet,….verder in dezelfde gang een kleurrijk standje vol met produkten met Argan olie (Chemins d’Orient), beter gekend als de wonderolie. Er werd uitgebreid gesnuffeld en de geur was heerlijk,…en de tube verdween in de boodschappentas.

Bij de eerste smeerbeurt na betalen was het duidelijk, dit is een topper van een handcreme, met de beruchte fluwelen toets…en de nagellak is nog mooier op de nagels dan in het flesje,…..topaankopen,…..:-).

2014-12-14 12.00.14 2014-12-13 21.11.46 2014-12-14 12.00.20 2014-12-14 12.00.29

20 gedachtes over “Produkten met een tikkeltje extra

  1. Soms is afwijken van je routine niet slecht. Het geeft je wel stress maar doet je, vak uit noodzaak, dingen ontdekken die je anders niet zou zien, vinden, kopen…
    Waar kocht je de handcreme? Ik ben ook dringend op zoek naar een hele goeie!

  2. Jaaaaa, I like! A lot! Mijn favoriete handcrème is die van Rituals: Ginko’s Secret. Niet de goedkoopste, maar wel erg fijn. Eerst denk je huh? En denk je hé!!!! Zacht. Soepel. Handschoentjes!!!

  3. Ik zou mijn handen ( en de rest ) ook veel meer moeten insmeren. Ik heb een ontzettend droge huid. Wie weet komt de kerstman langs met een waardebon voor schoonheidsprodukten.! Ik kreeg in de Paris exel verleden week een staaltje van foundation, en ik moet zeggen, goed spul zenne! Maar het prijskaartje bedraagt 51 euro voor een potje en dat me een beetje te ver. Fijn dat je je favoriete kleurtjes gevonden hebt!

  4. Ja, dienen vettigen bloe, dat ken ik. Ideaal voor ’s nachts om er een dikke laag op te smeren. Waar wat doe je dan overdag, he? Jammer genoeg geen carrefour in onze buurt… Ik zal mijn mama er eens op uit moeten sturen, denk ik…

Geef een reactie

