confession of an addict

Hallo, ik ben Carrie en verslaafd“,……en nog geen klein beetje ook :-).  Ik hoor jullie in gedachten nu zeggen, ” welkom Carrie” 🙂

Eerst en vooral is Carrie verslaafd aan lippenbalsem, in elke jaszak en handtas vindt u een lippenbalsem en het is waar, hoe meer je smeert hoe meer je lippen uitdrogen en het is een gevoel dat Carrie niet kan verdragen.  Dat geldt ook voor droge handen :-), ken je dat gevoel als je je handen net hebt gewassen, je handen voelt trekken, horrorgevoel vindt Carrie. Dus ook altijd een tube handcreme bij, gelukkig bestaan deze ondertussen in kleine verpakkingen.

Maar Carrie heeft nog een verslaving,……..zakdoeken,…..we vertrekken nooit zonder een zakdoek in de jas en een pakje papieren zakdoeken in mijn handtas, auto, boekentas,…….want papieren zakdoeken heb je altijd nodig :-), zeker vanaf het kouder wordt, dan is een loopneus niet ver weg,…..ook als we warm eten eten wordt Carrie regelmatig een loopneus gewaar,  ten huize sex and the city vindt u overal dozen kleenex, in elke kamer om precies te zijn :-).

En over die kleenex gaat het hier :-), want Carrie gooit zo’n kleenex niet onmiddellijk in de vuilbak, maar dat wordt in mijn zakken gestoken, zakken van een badjas, wat je daar allemaal in kwijt kan 🙂 en tot grote ergernis van Big, worden deze ook soms meegewassen,……en een papieren zakdoek in de wasmachien het is vervelend voorval :-).

Iemand een idee hoe ik van deze verslaving afraak :-)?  Of moet Big deze kleine stoornis er maar bijnemen 🙂 :-)?

16 gedachtes over “confession of an addict

  1. Oeh, die zakdoekjes in de wasmachine zijn erg. Heel erg. Ik heb mezelf aangeleerd ze toch meteen weg te gooien. Die lippenbalsemverslaving daar kan je niets aan doen. Dat hebben we allemaal. Vrouwen die géén lippenbalsemverslaving hebben, die moeten zich zorgen gaan maken. 😉

  2. Wel de handcrème en lippenbalsem, daar kan ik niet mee helpen. Op mijn bureau alleen al, liggen er drie balsems voor mijn scherm.
    En die handcremekes die koop ik bij L’Occitane. Maar zakdoeken, dat heb ik nu eens nooit bij seh. Is dat omdat ik nog geen moederke ben?

  3. Ik heb een simpele oplossing voor het Kleenex-probleem: gebruik échte zakdoeken en laat Big ze bijhouden. Zo doen wij het! Vertrekken, in de auto zitten, denken “oei, zakdoek vergeten”, vragen “Zoet, heb jij soms een zakdoek bij?” Mijn zakdoekprobleem opgelost, tot zijn grote ergernis… Wedden dat Big binnen de kortste keren je Kleenex-verslaving erbij neemt? 😉

  4. Zullen we een clubje oprichten? Ik heb hetzelfde probleem, handcrème kan ik nog laten, maar lippenbalsem en zakdoeken: guilty! Stoffen zakdoeken vind ik maar niks, want dan zit je opgescheept met zo’n dikke bubbel in je zak/mouw/tas en Big zal die volgespoten lap vast ook niet willen bij houden.

  5. Zo grappig… en zo herkenbaar!!!
    Hier is dat net zo… de lippenbalsem stond deze week zelfs op mijne bureau, kwestie van er op tijd gebruik van te maken 🙂
    Handcreme… altijd bij de hand en zakdoekjes zijn inderdaad nodig deze tijd van het jaar.
    Zakken vol gebruike zakdoekjes… hier ook een veelvoorkomen fenomeen…

  6. Hihihi dit is wel herkenbaar, ik heb ook overal wel een doos of pakje papieren zakdoeken liggen en in mijn jas en/of handtas een stoffen. Zeker in de winter is dat gewoon nodig. En ja de papieren belanden ook al eens in de wasmachine… ook al kijk ik altijd ALLE zakken na voor ik een kledingstuk in de trommel stop, soms loopt het dus eens mis… tja… Er moet hier en daar een foutje aan je zitten he, een perfect mens bestaat niet! 😉

Geef een reactie

