6 iPhone weetjes

Ondanks Carrie geen iPhone heeft, wordt ze wel omringd door iphone gebruikers en weliswaar zitten er ook tussen mijn lezers,….ze zijn getest trouwens en goed bevonden ( Big werkte goed mee :-))

  1. Spijt van dat niet-zo-lieve sms’je dat je net getypt hebt?  Schudden met die iPhone!  Wil je het toch verzenden?  Gewoon nog eens shaken 🙂 :-).
  2. Als je je iPhone in vliegtuigmodus zet, laadt je batterij 3 keer sneller op.
  3. Heel veel foto’s na elkaar maken, doe je door de shutter button ingedrukt te houden.  Je krijgt plots een heel hoop beelden!!
  4. Je kan foto’s maken met de volumeknop van je oortjes.  Zo krijg je dus die arm uit je selfies!
  5. Als je graag in slaap valt met muziek, kan je de timer-app instellen, zodat de muziek na een door jou te bepalen tijd uitvalt.
  6. Soms wil je niet gestoord worden met telefoontjes, maar dat geldt natuurlijk niet voor je vriendin, je lief of kid :-).  Stel je iPhone in op ‘niet storen‘ en maak een groepje aan met mensen voor wie je wel beschikbaar bent.
18 gedachtes over “6 iPhone weetjes

  1. Ik heb er ook gene! Wel een kleine samsung, maar nooit genoeg signaal om er echt eens mee op internet te zitten. We hebben ook geen abonnement voor internet op onze gsm. Maar de zin begint te groeien!

  2. Ik heb een simpele samsungsmartphone, gekocht voor 49 euro bij verlenging van mijn abonnement bij de gele provider. Ik begrijp niet waarom iemand 700 euro aan een gsm uitgeeft, volgens mij doet mijn samsung al meer dan voldoende 😀 7/8e van de apps weet ik niet eens waarvoor ze dienen 😀

  3. Ik heb een echte Nokia kweetnihoeveel, en die kan je dikwijls laten vallen. Zelfs vanaf grote hoogte. En dan kan je daar nog altijd mee bellen en sms-en, zelfs met woordenboek 🙂 Al 5 jaar oud, onverwoestbaar.

Geef een reactie

