Nieuwe aankopen

Toen het tijd werd om de zomerkledij in te ruilen voor winterkledij, werd al snel duidelijk dat een aantal kleren na het kwijt spelen van een aantal overtollige kilo’s te groot waren geworden,…….deze kledij werd gedoneerd aan de plaatselijke kringloopwinkel, dus wie snel is kan nog een persoonlijk Carrie item vinden πŸ™‚ :-).

Tijd om de kleerkast weer aan te vullen,….en het liefst degelijke basisstukken in neutrale kleuren, ja Carrie vindt kleur bij andere mensen geweldig, voor zichzelf blijft ze het liefst grijpen naar de klassiekers, zwart, Β bruin, camel, bordeaux, ecru, beige enz,……we blijven dat stijlvol vinden en vooral we voelen ons daar het best in.

We gingen op zoek naar,……het enige dat Carrie in haar hoofd had was dat ze een nieuwe LBD wilde,….en een jas, het moeilijkste item uit je kleerkast trouwens,….want geen enkele jas voldoet aan “past op alles” en dan zijn we weer in de dezelfde straat als de schoenen beland, voor elke outfit een passende jas en schoenen πŸ™‚ :-).

We kwamen terug met volgende stuks πŸ™‚ πŸ™‚ en ja, het is veel zwart, maar Carrie belooft het om sjaals met veel kleur te dragen :-).

Een jas vonden we niet echt en de schoenen, ja, wat kan Carrie zeggen, het 2de paar was aan de helft van de prijs,……zoiets kan je toch niet laten liggen hΓ© :-):-)

Op de wishlist, nog een jas en zwarte pumps πŸ™‚ en een trui in kasjmier een bruin vestje of oker :-), maar dat zal voor een later stadium zijn πŸ™‚ πŸ™‚

vanilia-jurk-lustress

vanilia-rok-relief-skirt

luipaard-sneakers---zwart_3.3674_1_163 enkellaarsjes-met-croco-hiel---bruin_3.3062_1_163 Zwart vestje

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aangezien Carrie een aantal overtollige kilo’s kwijt is en we tot grote verbazing mooi op gewicht blijven, werd het duidelijk dat een aantal stuks gewoon te groot

18 gedachtes over “Nieuwe aankopen

  1. Wat is een Lbd??? Aheum, ik ken al die modetermen niet πŸ™‚ Dat zal je allemaal geweldig staan, maar mijn voorkeur gaat naar de sneakers en de enkellaarjes maar die zou ik nooit kunnen dragen. Veel plezier met je aankopen!

  2. ik zou wel gaan voor jouw “afdankertjes” maar ik vrees dat ik er niet in zou kunnen. mijn weegschaal is in omgekeerde richting van de jouwe gegaan … spijtig genoeg … maar we hopen dat er betering in komt … met den tijd zoals ze bij ons zeggen πŸ™‚

  3. Superleuke rok en kleedje. Ik ben een kleding addict, en moet dringend vermageren of vernieuwen. Ik geef de voorkeur aan het eerste om eerlijk te zijn.
    duurdere stukken koop ik bij Asos.com, maar voor de rest ben ik een New Looker, H&m’er. Ik wissel te graag van kleding. Hoewel, ik begin ook meer en meer op Vente Exclusive te kopen.
    Mag ik je uitnodigen:
    http://lifeisagardenofquotes.wordpress.com/2014/11/18/5-reasons-why-i-smile/

  4. Kleding-goeroe Pannenkoek zal het eens uitleggen…
    Nu je wat bent gesmolten en je jezelf beter in je vel voelt, hoef je echt geen zwart om er slanker uit te zien. Gooi wat kleur in de strijd !
    Een LBD, wat is dΓ t nu weer? πŸ™‚

Geef een reactie

