Donut

Aangezien Mr.Pannenkoek,Β dacht dat Carrie met haar hoofd tegen de boerentoren was gelopen en het verhaal achter de “haardonut” niet kent speciaal voor hem,……want we zijn hier uiteindelijk om iets bij te leren,…..

We gaan even terug de tijd in,…2012 om precies te zijn, Carrie haar haar werd langer en langer, opsteken werd al een hele klus ( in mijn gedachten :-)), tot we dit eens probeerden,…de hoge dot :-),…het leverde me de bijnaam “donut” op πŸ™‚

donutkapsel

Dit kapsel wordt gemaakt met dit gereedschap πŸ™‚

donut

 

In 2013 had Carrie er genoeg van, ze liet haar haar afknippen tot een pittige korte bob, met korte frou en eerlijk, Carrie vond het pittig. Β  Het was een ramp op vakantie, maar het vroeg eigenlijk weinig styling om het weer goed te krijgen,…Big en Chattheo maakten al heel snel duidelijk dat langer haar veel beter paste bij Carrie en ja, Carrie miste haar donut :)……..

Sinds een aantal weken is Carrie’s haar weer lang genoeg om haar beruchte kapsel te creΓ«ren,…….en ja, wat kan ik zeggen, de donut en Carrie ze gaan hand in hand,….

Mr.Pannenkoek, hier vindt u zelfs het filmpje, hoe Carrie elke morgen haar donutkapsel maakt,……ik begrijp dat je nog even zal moeten sparen om dit kapsel te creΓ«ren, maar het gaat je vast lukken πŸ™‚ :-)!!!!

 

 

22 gedachtes over “Donut

  1. Ik zou net als heer Pannenkoek serieus moeten sparen om tot zo een kapsel te komen. En als ik nu zie wat grote dochter betaalt om haar lange haar te laten kleuren dan hou ik het toch liever bij mijn korte kopje. Zonder kleur op mijn haar zou ik letterlijk en figuurlijk een serieus grijze muis zijn 😦

  2. Ikzelf gebruikt de allergrootste donut omdat mijn haar lang en heel dik is. Ik doe mijn haar over de donut en doe daar weer een rekker over en doe het niet alleen met smalle schuifspeltjes, maar ook de grotere. Ik doe er dan ook versieringskes in. Ik vind het mooi, maar ik krijg er ook hoofdpijn van na een tijdje omdat het zo strak is.

  3. Ik wil dat ook wel is proberen… Maar ik denk dan altijd aan oude dametjes… Zo’n pomponneke op u hoofd, dat is precies Eufrazie (de moeder van Urbanus in de gelijknamige stripreeks).
    Maar toch ga ik het is proberen !! πŸ™‚

  4. Doe je dit elke dag???? Ik zou het vlug beu zijn… gelukkig heb ik een supergemakkelijk kapsel… wassen, kammen, laten drogen… en een half uurtje later… mooie krulletjes.
    Grappig blogje trouwens πŸ™‚

  5. Ik heb mij altijd al afgevraagd hoe je dat deed! En het is dus echt een ‘donut’, hihi. Het is dat ik mijn flaporen graag verstop achter mijn haar, anders zou ik het ook eens uittesten.

Geef een reactie

