500ste

Toen we gisteren onze blog opende zag Carrie dat ze al 499 artikels schreef,……dit maakt dat dit haar 500ste schrijfsel is,……hoe cool is dit?

500 artikels, nooit gedacht dat er in Carrie een schrijfster schuilde, die steeds meer en meer rechtopstaat.  Mijn blog uitgegroeid, die oorspronkel startte uit verveling ( Carrie had nooit voldoende om handen in het Paradijs, waar is die tijd naar toe, momenteel is er tijd tekort en hebben we weer werk mee naar  huis meegenomen om dit weekend bij te werken) tot een echte hobby en iets wat Carrie oprecht gelukkig maakt,……

Zoals jullie reacties die me vaak een spiegel voorhouden of net een hart onder de riem steken of advies waar Carrie echt iets met kan,…..maar deze reactie blijft mijn favoriete reactie, ze is van Tita en ook al zijn wij op het eerste zicht niet echt voorbestemd om elkaar leuk te vinden 😉 :-), toch is ze een topwijf en gaat Carrie graag met haar op stap,…..en deze reactie bewijst het :-), ze gaf me een smile en een traan in een ogenblik!

Ik herinner mij nog de 1e keer dat ik jou zag op die blogmeeting aan de chocoladebar. Ik las toen jou blog eigenlijk nog niet echt, maar omdat ik wist dat je zou komen was ik toch even door een aantal posts gegaan. En eerlijk gezegd vond ik die nogal euh… tutmadam-achtig (hoe groot is uwe smile nu? 😉 ). En toen zag ik jou: helemaal opgemaakt met je donutkapsel. Meestal niet het soort mensen waar ik graag mee optrek. Maar toen hadden we het over dat ene meisje (remember?) en vanaf toen was ik om! Sindsdien vind ik jou een topmadam en weet ik dat er veel meer schuilt achter die façade. En als ik ergens mee zit, kan ik altijd bij jou terecht.

Er zijn al veel bloggers die hier lezen die de ware identiteit achter Carrie ontdekte, die ook telkens verbaasd waren dat Carrie in het echte leven geen blonde deerne is met krullen, gehuld in designerkleren, maar een doodnormale vrouw, met bruin sluik haar in kleren van H&M en Zara :-), maar met evenveel glamour en vooral enthousiasme door het leven holt, weliswaar zoals mijn alter-ego op hoge hakken,……

Ik ben Carrie dankbaar,….want ze heeft de ware persoon een enorme boost gegeven, haar uit haar stijve cocon doen springen,…..ze heeft een betere versie en vooral zelfzekere versie van mezelf gegeven,……

500 artikels,……met plezier geschreven,………en ik vrees dat we er nog 500 gaan bijschrijven,…….lezen jullie mee???

 

 

40 gedachtes over “500ste

  1. Proficiat met je jubileumeditie! Tja kijk, ik had altijd een vooroordeel over mensen uit A. De laatste jaren heb ik er toch al een paar toffe leren kennen, en al ben ik geen hogehakkentutmadam, ik vermoed dat ook wij wel overeen zouden komen. 😉
    Een beetje zelfrelativisme is je niet vreemd en daar hou ik van.

  2. Proficiat met je 500ste! ’t Ziet er hier nog goed uit! 😉 En zo leuk dat je mij hier citeert. Ik sta daar nog volledig achter. Maar ’t is volgens mij ook een reactie van nog niet zo heel lang geleden. En wij moeten dringend nog eens afspreken, hè.

  3. Tuurlijk lezen we mee! Wij zijn ongeveer samen een blog opgestart, op een andere provider. En iin den beginne waren we zowat elkaars enige lezer. Ik heb je in der loop der jaren zien openbloeien tot een zelfverekerde vrouw met ballen aan haar lijf! En weet je nog hoe we fantaseerden over een uitvaartservice waar we aan speciale wensen konden voldoen. Ik lag indertijd 80 procent van de dag in de zetel, wegens dat stomme meneertje F. En ik ben er beetje per beetje uitgeraakt , dank zij jou! Thanks voor de mooie jaren samen, en we gaan uiteraard verder, maar ik heb gelukkig niet zo veel tijd meer, omdat ik nu terug van het leven geniet en terug veel dingen ben gaan doen! Dikke knuffel daarvoor Sweety!

    1. Weet je Bie, ik heb genoten van onze gesprekken en af en toe mis ik ze, maar ik weet dat jij nu met volle teugen geniet van het leven en dat maakt me oprecht blij,…..en je blijft hoe dan ook en vaste plek in mijn leven hebben!!

  4. ’t Is toch geen waar hé? We hadden het eindeloze geduld om die 500 logjes door te sjieken en nu ga je er nog mee door ook of wat? Spaar ons daarvan…
    Ik wist niet wat me voor te stellen bij een donutkapsel, tot ik een afbeelding vond http://www.slate.com/content/dam/slate/blogs/xx_factor/2014/doughnut.jpg.CROP.promo-mediumlarge.jpg en dacht “Euh… euh.. s.p.e.ciaal 😦 )

    Maar nu serieus…

    G.,

    Ik volg je weblog al een heel eind. De eerste keer dacht ik ongeveer hetzelfde als Tita, zo van ‘wasda? Die spreekt nu heel de tijd in de Carrie-persoon, het kan niet anders of die is ‘patat’ met haar voorgevel tegen de Boerentoren gelopen en heeft daar iets aan overgehouden…’. Tot ik een tweede logje las, en een derde, een vierde en er tenslotte verslaafd aan werd. De dame achter je alter ego is een knappe, sterke, gevoelige ‘madam’ met een groot hart.
    Schrijft gerust nog een logje of 5000 – het wordt zeker gelezen :). Behalve dan als het om cosmetica gaat of andere girltalk, dan hou ik even de boot af.

  5. 500 logjes, dat gaat dus in een véél sneller tempo dan bij mij.
    Ik volg je al een heel eindje, en zie toch een verschil met vroeger. Er straalt ook meer plezier uit je logjes nu. En da’s aangenaam om te lezen
    Gefeliciteerd met je 500e logje, Carrie. Op naar de 1000 hé!

  6. Even gekeken op mijn teller, ik zit ondertussen ook al aan 462. Als ik de bloggen.be periode erbij tel dan zijn het er al veel meer. Mij heeft het bloggen ook heel veel opgeleverd. Waar ik begon om een psychiater uit te sparen, laat het me nu ontelbaar veel lachen om verhalen van anderen. Maar DE bonus van het bloggen zal toch wel mijn liefste lief zijn, want die heb ik door onze wederzijdse blog leren kennen.

  7. Vooral verder doen ja!!!
    Ik behoor tot die bloggers die de real-life-versie van Carrie hebben leren kennen en ben daar heel blij om!
    Gefeliciteerd bloem x

  8. Proficiat topper!! Xxx En idd ik was er ook heilig van overtuigd dat jij zo een hele vlotte hoogblonde dame zou zijn waar ik geen enkel raakvlak mee zou hebben. Ow mensen wat heb ik me daarin vergist, wat ben ik blij dat ik jou heb leren kennen. Vind je een wereldwijf maar dat weet je!

  9. Een blogpersonage is zo fijn om je echte zelf te laten naar boven komen
    en te ontwikkelen. Iedereen is geweldig, een superman/vrouw, maar voor
    de wereld vermommen we ons, we zetten een bril op zoals Clark Kent en
    gedragen ons als een andere persoon.

Geef een reactie

