Sunday Funday

Zondag is Carrie’s favoriete dag van de week :-). Β Als kind vond ik dat al geweldig want dan stond er steevast frietjes op de menu.

Later werd zondag “wedstrijddag” en kon Carrie zich na 17u pas echt ontspannen, nog steeds frietjes op de menu, hoewel er ook een periode is geweest dat we op zondagavond voor een milde bijdrage lekker konden eten op de sportvereniging, met mijne paps in de keuken :-), wat maakte dat het stukje vlees voor Carrie altijd een klein beetje beter was dan voor de rest van het publiek, dit is trouwens een goed bewaard geheim :-), maar vaak hield papa een stuk voor mij apart in de keuken, heb ik al vernoemd dat ik de beste papa van de hele wereld heb πŸ™‚ πŸ™‚

Toen ik afscheid nam van heel de sportvereniging werd zondag meer genieten, zeker sinds ik in een relatie met Big stapte,….er werd op zaterdag al eens een stapje in de wereld gezet als de kindjes bij de andere ouders waren en dat maakte zondag een rustdag tout court, uitslapen, brunchen en dan heerlijk verdwijnen in de zetel,……

Maar sinds een tijdje is zondag weer veel meer genieten voor Carrie, we blijven wat langer in bed liggen, behalve vanmorgen toen Carrie om 6u al uit bed veerde, de kids zijn niet meer voor 7u wakker en dat maakt het allemaal wat gemoedelijker, als Chattheo niet moet voetballen gaat Carrie naar de sportschool en ja, voor Carrie is dat genieten,……na een heerlijke lunch en nog zaligere douche, om dan een beetje aan mijn blog te werken of bij te lezen. Β Vaak bak ik op zondag of zorgt Carrie voor een heerlijke maaltijd die best wat meer tijd in beslag mag nemen dan in de week,……ja, zondagavond is al lang geen frietjesavond meer tot groot verdriet van Chattheo πŸ™‚ en het liefst zit Carrie op zondagavond in de zetel met Martini & Royal,…….zodat we ontspannen naar bed kunnen, want op maandag gaat de wekker weer om 6u,……Sunday lazy Sunday,……

10 gedachtes over “Sunday Funday

Geef een reactie

