Teleurstelling

Toen ik gisteren vol enthousiame het logje over ons nieuw “project” publiceerde, was Carrie er echt van overtuigd dat ze Big zover zou krijgen om voor de kuipstoelen te kiezen :-).  Ondanks het feit dat hij Carrie ’s morgens al had gemeld niet echt overtuigd te zijn van de stoelen.

Keurig was hij de stoelen gaan ophalen en hij plaatse de verschillende modellen aan tafel,….we hadden publiek aangezien mijn familie aanwezig was voor een gezellig dineetje,…..de meningen kwamen natuurlijk vanzelf,…….de Zussie vond ze mooi maar niet geschikt, Big zei ronduit dat hij het lelijk vond, ik geef toe de niet kuipversie inderdaad te fijn was voor onze tafel, maar de kuipstoelen waren dat wel.  Ook al waren de poten lichter dan de tafel, volgens mijn Zussie en Big stoorde dat, Carrie hoegenaamd niet omdat we in heel ons appartement verschillende kleuren hout hebben, ik vind dat juist mooi en ik heb niet graag de eentoningheid, zoals de meubels die je vaak worden aangeboden in winkels die je dan als set koopt, daar gruwelt Carrie van.  Papa koos Carrie’s kant 😉 en bomma die zou van die lelijke hoezen over de stoelen trekken,…..Carrie mag er niet aan denken :-).

En dan kwam het hoge woord van Big, sorry Carrie maar ik vind het echt niet mooi en het voelt koud aan.  En dan moet Carrie inbinden met teleurstelling,……want dat is dan mijn klein kantje, Carrie heeft nogal graag dat het gaat zoals in haar hoofd,……..

Gelukkig zei Big achteraf wel, “dit weekend gaan we op zoek naar een alternatief“, wat voor Carrie de teleurstelling minder groot maakt,…….

Wordt vervolgd 🙂

20 gedachtes over “Teleurstelling

  1. Jullie moeten blijven zoeken , tot jullie tot een compromis kunnen komen waar beiden zich goed bij voelen. En jullie vinden wel iets, ben ik van overtuigd. Het moet nu ook niet in 1.2.3 hé. Maar soit, ik begrijp je gevoel hoor. Als het bij mij in kop zit, o wee dan!

  2. De meeste meubels in huis zijn indertijd gekozen door L1 en is ook niet
    mijn goesting. Nu niet dat ik ze echt ‘lelijk’ vind, maar ik zou andere
    gekozen hebben. Dus op dat vlak geef ik ergens Big gelijk, hij moet het
    ook elke dag naar kijken/gebruiken.

  3. Ik heb tot nu toe alles beslist over de inrichting van ons huis omdat het lief ne simpele mens is die met alles content is (lees: het kan hem niet veel schelen). Als het hem echt stoort dan zou hij dat natuurlijk wel gezegd hebben. Ik vind de stoelen van jouw keuze echt mooi… maar ze moeten in je interieur passen. Jammer dat de katten zich hebben uitgeleefd op de oude stoelen 🙂 Een vriendin van me had net zo’n stoelen met leer, de kat had zich er ook op uitgeleefd (en op de leren zetel!), over de stoelen heeft ze van die stoffen hoezen getrokken, inderdaad een pak minder mooi….

Geef een reactie

