Een nieuw project

Toen we 2 jaar geleden deze tafel en stoelen aanschaften, was er absoluut nog geen spraken van Martini noch Royal :-).

tafelstoelen006

 

Sinds de intrede van onze kleine schatjes zijn deze stoelen niet meer veilig voor hun nagels, vooral Royal vindt het zalig om daar zijn nagels aan te scherpen.  Met als resultaat dat onze stoelen serieus beschadigd zijn, tot mijn grote spijt,……

Volgens Big moet ik er maar met leren leven, maar Carrie heeft het er moeilijk mee,…..het staat zo “groezelig” en mjin perfectionistische aard heeft het er gigantisch moeilijk mee.  Ik zie die beestjes doodgraag en geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om ze weg te doen, de stoelen zijn trouwens toch al beschadigd.  Maar u hoort me al komen hé,…..Carrie wil nieuwe stoelen, van het type dat onze schatjes niet kunnen stuk krabben,…..ze hebben trouwens materiaal genoeg om hun nagels aan te scherpen.

Uiteraard kan dat niet vanzelf gaan ten huize Sex and the city, Big vindt het ten eerste niet nodig en heeft geen zin om er veel geld aan uit te geven.  Maar ondertussen zou hij Carrie beter moeten kennen :-).  Carrie vond op printerest precies wat in aanmerking komt,…….

Nieuwe stoelen nieuwe stoelen 2

 

Ze zijn volledig uit kunststof en Carrie’s voorkeur gaat uit naar het kuipmodel,…..je kon er vergif op innemen maar Big vindt de andere mooier,……dus Carrie op zoek naar verkopers,……en al snel hadden we prijs via Kapaza,……..die de beide stoelen aanbiedt voor een redelijke prijs :-),…….laten we zeggen dat onze huidige stoelen een pak duurder waren,…..en nu nog goed voor de schroothoop,…..

Gisteren hadden we afgesproken met de verkoper,……en vandaag haalt Big van elk model er eentje op om te zien hoe het “staat” aan onze tafel, Carrie was onmiddellijk verkocht, maar Big is den ongelovigen Thomas 🙂 :-).

Nu wordt het bidden, dat hij toch zijn akkoord geeft voor het kuipmodel en dan is Carrie weer een supergelukkige vrouw met haar “design”stoelen die onze katjes niet kapot kunnen krabben,……….

Wordt vervolgd!!!

 

 

 

18 gedachtes over “Een nieuw project

  1. KOPEN!!! oh die stoelen zijn zooo mooi en dan nog aan een prijsje. Ik wil wel een foto zien van de finished look nadat je de stoelen hebt. ben een ietsie pietsie jaloers. ga direct mijn stoelen beschadigen 😀

  2. OMG!!! ik heb dezelfde oude stoelen van Ikea maar dan met donkergrijze bekleding en wil dezelfde nieuwe stoelen (Eames DSW Chair of namaak I don’t really care!) maar krijg het hier dus niet verkocht he! Hij wilt geen plastiek pffff kent er dus blijkbaar niets van! Ik denk dat ik eens per ongeluk een emmer verf op die stoelen ga laten vallen of zo 😉

  3. Oeps, ik vind mijn berichtje niet meer terug! Opnieuw dan. Ik vind die kuipstoelen keischoon. Heb ze deze week ook zien staan in een meubelwinkel. Had zin om ze te kopen voor de keuken, maar omdat de poten te wijd staan is dat niet handig om ze op tafel te zetten om te kuisen. Maar die mooie witte stoelen, je gaat die toch niet weg doen, voor hier en daar een beetje krassen, dat zou ik toch wel zonde vinden. Misschien moet je ze aan de kant zetten, tot de katjes uit hun puberteit zijn! 😉

  4. Ik ben stekezot van Chaise .03 van Van Severen…maar krijg het hier ook niet verkocht. Ze zitten nochtans supermakkelijk, en we vinden ze allebei mooi. Nu ja, misschien maar best, mijn portemonnee zou nogal kreunen denk ik! Maar toch, ooit, wie weet…

  5. Moehahahahaha, ik had het kunnen weten dat de perfectionistische huisvrouw in jou moeite zou hebben met beschadigde meubelen, Jer en ik hebben ons er maar bij neergelegd: we vinden namelijk beiden kunststofstoelen lang niet zo lekker zitten. Eerlijk is eerlijk ben wel gecharmeerd van de kuipstoelen, zijn fraai 🙂

  6. Hier ietwat hetzelfde scenario. Ik wil D. overtuigen een keukentafel te kopen (nu hebben we slechts een eettafel met ‘mooie’ stoelen en ik wil een keukentafeltje in de keuken met .. ook mooie stoelen in kunststof, want ze moeten absoluut!!! onderhoudsvriendelijk zijn.) Anders passen ze niet in mijn kuisschema..die ik niet heb 😀 Ik zal een zwaar charmeoffensief moeten bekokstoven..misschien moeten wij eens dringend naar de ikea?

Geef een reactie

