Tag: 20 vragen

Deze tag kwam Carrie tegen bij Dave en  ik vond hem leuk genoeg om hem met jullie op een gewone zaterdag te delen:

 

1) Wat is je lievelingskleur?

     Camel of cognackleur is Carrie’s favoriete kleur,…..daarom dat ik waarschijnlijk amber mooi vind.

2) Wat is je favoriete getal?

Het getal 8, ik ben geboren op de 8ste, ik werk op de 8ste verdieping en heb jaren de bezitster geweest van      het rugnummer 8.

3) Wat is jouw droomcarrière?

     Fulltime blogster,…….:-)

4) Waar zou je graag willen wonen?

 

In het Shoppingcenter :-), moet geweldig zijn ;-).

5) Wat is je favoriete manier van reizen?

     Als kind ging Carrie met haar grootouders skieën met de nachttrein, wel Carrie vond dat super,  de        zetels werden in no time omgebouwd          tot een bed en dankzij mijn medicijnen tegen reisziekte sliep Carrie als een roos.

6) Wat doe je in je vrije tijd?

Naar de voetbaltraining rijden, de was- en de plas,…blogs schrijven en lezen, sporten, koken en slapen 🙂

7) Wat zijn je favoriete kledingwinkels?

      Esprit, Sienna & Lois, Zara,……

8) Naar welk concert zou je graag gaan?

     Concerts daar loop ik echt niet warm voor, sorry!!

9) Wat is je favoriete thee-smaak?

Groene thee,….ben geen theedrinker, dus mijn kennis is niet echt representatief 🙂

10) Verzamel je iets?

Gelukmomentjes

11) Je slaapt niet zonder…

Mijn make-up te hebben verwijderd, mijn tanden gepoetst en een toiletbezoekje.

12) Als je 1 miljoen euro zou krijgen, helemaal voor jou alleen, wat zou je er dan mee doen?

Huis bouwen en beleggen,…..en van de opbrengst leuke dingen doen.

13) Wat is je favoriete make-up-merk?

Catrice, hoewel ik recent heel impulsief een dure eyeliner kocht van Chanel en OMG wat is dat een                     topper,….

14) Wat is je favoriete seizoen?

Ongetwijfeld and no doubt, de herfst.  Omwille van de onstuimige wind, regen, het prachtige kleurenpalet,          de donkere dagen.

15) Slaap je met de deur open of dicht?

Deur open, deur dicht wil zeggen dat Big en ik vrijen, niet aan de kids vertellen hé 🙂

16) Wat eet je het liefst?

Een toast met echt boter,…….

17) Waarom ben je begonnen met bloggen?

Uit verveling,….bij gebrek aan werk in het Paradijs,….en al snel werd het een geweldige uitlaatklep.

18) Heb je een abonnement op een tijdschrift?

Neen, ondanks het feit dat ik ook op mijn leeftijd nog elke week de “Flair” koop.

19) Wat deed je gisteren om 12u?

Gisteren was het donderdag, dan was ik om 12u soep met life changing bread aan het eten 🙂

20) Wat is je favoriete parfum?

Noir van Chanel,…..ook een prachtige verpakking trouwens

19 gedachtes over “Tag: 20 vragen

  1. In het shoppingcenter wonen! Wat een geweldig idee! Maar dan hoop ik toch eerst de Lotto te winnen, anders komt dat niet goed.
    Ik zie ook graag amber. Zal iets met het herfstkind in ons te maken hebben zeker? 🙂

Geef een reactie

