Weekend blog awards

Voor we hier van start gaan, neen Carrie is niet genomineerd :-),…..is dat Carrie’s ambitie,…ja en neen ( lees: ik ben en blijf een vrouw hé).  Ja, omdat het een mooie award is en waardering is altijd fijn, neen omdat Carrie dan druk gaat voelen en ik wil geen prestatie hangen aan mijn dierbaar blog,…en we weten allemaal dat dit blog maar een klein visje is in de grote vijver ( ik voel me net Nemo nu :-)).   Maar daar gaat het nu eigenlijk niet over.

Waar gaat het dan wel over, wel hieronder vindt u al de genomineerden in hun specifieke categorie,…..neem maar rustig een kijkje, het is weekend  het is veroorloofd,…..aangezien het weekend is :-).  Er staan pareltjes tussen,…maar degene die er voor Carrie uitspringt is Liquid skies een steengoed blog over een jonge (mooie) vrouw en die haarfijn uitlegt hoe het leven is met een angststoornis,……en die ze ondertussen heeft klein gekregen,……en ik kan niet anders zeggen, ” respect” hoe ze uit haar diep dal is gekropen en zich nooit heeft laten gaan maar er keihard tegenaan is gegaan,……dus zij verdient in mijn ogen echt deze award,…….en vraag ik jullie, lees haar en stem voor haar!!!!

Finalisten per categorie
Beauty
Deco & Design
Entertainment
Fashion
6 gedachtes over “Weekend blog awards

  1. Best heel veel blogs waar ik nog nooit van gehoord heb… Ik moet mij bedwingen om niet te gaan klikken.. Mijn leeslijst is langzaam maar zeker al weer vol aan het lopen..

Geef een reactie

