Safety first

Carrie is geen tv fan en dat lijkt steeds meer en meer af te nemen.  Ik geef toe mijn avonden zijn stevig gevuld en dan moet je keuzes maken, de mijne is dan sport & mijn blog, uiteraard heeft mijn gezin ook nog recht op mijn aandacht en wil ik ook ten volle van Martini&Royal genieten,……vraagt natuurlijk ook allemaal tijd.  En aangezien Carrie geen avondmens is, hoor ik rond 23u mijn bed toch wel roepen 🙂 :-).

Maar voor sommige programma’s maak ik graag een uitzondering,……en op 29 oktober is het weer zover dan start het 2de seizoen van “Safety first“, voor mijn Nederlandse lezers en de Vlamingen die onder een steen hebben geleefd, dit is een humoristisch programma over een security team,…..en het type humor dat Carrie onder tafel krijgt van het lachen.

Maar gisteren werd hun “intro” en “promotiefilmje” voorgesteld,…..en het is zo zalig, geweldig, fantastisch dat ik het met jullie wil delen.  En wordt het aftellen naar het nieuwe seizoen,…..reken maar dat Carrie op woensdag in de zetel te vinden is ;-).

Kijkt u even mee,………

 

11 gedachtes over “Safety first

  1. Ik ken de reeks niet (maar ik heb geen VTM thuis hè, madame), maar ze zegt mij weinig. Zelfs na het zien van deze filmpjes. Ik moet zelfs zeggen dat ik ze niet volledig heb laten uitspelen.

  2. Je zou eens moeten weten wat voor commentaren en flauwe moppen ik door die serie al moeten horen heb op mijn werk. 😉 Maar het grappige is dat de ‘taal’ dat daarin gesproken word, we ook effectief gebruiken.

  3. Ik had er al veel over gehoord, maar nog nooit naar gekeken. De trailer heb ik onlangs ook gezien en ik moet zeggen dat me die overtuigd heeft om het komende seizoen te kijken. ‘k Heb nu ook de filmkes bekeken, en ja, nu ben ik nog meer overtuigd.

Geef een reactie

