Organiseer je handtas

Carrie is gek van grote handtassen,…..zeker in de werkweek,….ja, ik sleur wat mee,…..en is dat altijd terecht,…..uiteraard niet,……maar gelukkig vindt Carrie steeds meer en meer trukjes om zo weinig mogelijk mee te sleuren,…..alleen wat haar overlevingspakket tegenwoordig betreft weigeren we om in te boeten, de tupperware potjes blijven over en weer gaan :-),….:-) in een mooie lunchtas,…..:-) :-).

Maar we wijken af,…..ja Carrie heeft altijd zoveel te vertellen,….u wil niet weten hoe de inspiraties van blogs die ik met jullie wil delen door mijn hoofd vliegen, Β maar de tijd ontbreekt me om ze allemaal in vorm te gieten, maar stuk voor stuk worden flarden genoteerd, zodat ik mijn briljante ideeΓ«n πŸ™‚ niet vergeet, want u weet het, sharing is caring,…..

Vandaar deze post,…..we gaan de handtas organiseren,…..omdat ons leven al druk genoeg is en tips om ons leven wat te vereenvoudigen meer dan welkom zijn,…..hier gaan we dan,…..

Carrie heeft de bagorganiser ontdekt,……ik ontdekte hem al een tijdje, maar steeds meer en meer zie ik er het gemak van in, zeker als je graag veel en grote handtassen meesleurt, want wie kent het niet dat je in de winkel staat en nergens je portomonnee kan vinden omdat hij helemaal op de bodem ligt,….of heel je handtas overhoop te moeten gooien omdat je je sleutels nergens kan vinden om je GSM of moeten we tegenwoordig altijd spreken van een smartphone nog niet te vernoemen, je vindt niks terug in zo’n handtas en je lippenbalsem al zeker niet,…..en laten we dat nu mss nog net het belangrijkste item vinden,……

De bagorganiser past in elke handtas, uiteraard niet in de kleintjes en de clutches, maar daar heb je dat ook niet nodig aangezien je daar niet meer dan je GSM, lippenbalsem en sleutels in krijgt,….mss kunnen we ons de vraag stellen hebben we dan zoveel meer nodig,……vanzelfsprekend :-),…..

Carrie’s handtas bevat in het algemeen genomen een portomonnee en geldbeugel,…..huissleutels, autosleutel, garagekaskes als ze ze niet vergeet :-), smartphone, papieren zakdoeken, een opplooibaar boodschappentasje ( en dat is een item dat gerust de nobelprijs mag krijgen, neem het maar van Carrie aan), een notaboekje, balpen zonnebril,een nagelvijl, haarspeldjes, handcreme, lippenstiften (ja we spreken over meervoud :-)), de bankkastjes om betalingen met uit te voeren, een haarborstel :-), ontsmettingsalcohol voor je handen πŸ™‚ :-),.en mijn toegangskaarten…..en dat is het zo wat πŸ™‚ :-). Β Ik hoor mijn mannelijk publiek al denken,…….;-).

Maar u ziet, veel kleine items, ziet u ze al rondzweven in mijn handtas,……en daar vond Carrie wat op,….kijk even mee, dan wordt het vanzelf wel duidelijk,…

Bag organiser 3Bag organiser 2

 

U steekt uw spullen dus gewoon in dit wondermiddel en steekt dit in je handtas, verander je van handtas dan haal je je bagorganiser gewoon uit je tas en steekt hem in een andere,…..nooit vergeet je nog wat,……altijd heb je alles bij,…….en nooit moet je nog zoeken achter welk item dan ook,…..Carrie is fan!! Β Voor alle duidelijkheid, dit is GEEN gesponserde blog, maar graag ontvang ik een nieuwe organiser de mijn begint te verslijten πŸ™‚ πŸ™‚

 

 

 

19 gedachtes over “Organiseer je handtas

  1. he carrie ,ik heb die me ook eens gekocht voor in mijn plooitas te steken,maar gebruikte niet nooit,ga ik toch eens proberen,dank u voor de tip !!!!

  2. het ziet er handig uit, maar in mijn huidige handtas zitten ook al die dingen die jij beschrijft, maar die bagorganiser zal er zeker niet in passen gezien de vorm en grootte van mijn sjakosj πŸ™‚

  3. Ik lees hier graag maar heb nog nooit gereageerd. Deze keer wel met een tip: zet de app van je bank op je smartphone en je hebt het bankkastje niet meer nodig om je betalingen te doen. Je doet ze met de smartphone, echt duizend keer handiger!

  4. Hah, wij sleuren bijna hetzelfde mee πŸ™‚ Papieren zakdoekjes, agenda met pen, handcreme, verschillende lipglossjes, een labello en een lippenstift, portefeuille, klein tasje met kortingskaarten apart en openingsuren van allerhande zaken, plooibaar borsteltje met spiegeltje in, oogpotlood, elastiekje voor het haar en speldje, smartphone, werksleutels, huis-en autosleutels, kauwgom of suikervrije mentjes, damesverband nood-pakketje en plooibaar boodschappentasje πŸ™‚ Die organiser is een goede tip!

  5. Ik heb van de zomer een nieuwe sjakosh gekocht met daarin een zakje dat met pitsers vastzit in de sjakosh zelf. Als ik nu wissel van handtas dan stop ik dat tasje gewoon in z’n geheel in de andere handtas. Enige nadeel is dat er daar verder geen onderverdelingen in zitten. Waar koop je zo’n organizer?

  6. Amai dat ziet er handig uit! En iets dat ik zeker zou kunnen gebruiken!
    Nu heb ik een grote handtas die propvol zit! Een ramp om er iets in terug te vinden!

Geef een reactie

