Het vermiste kastje

garagekastje

 

U weet dat Carrie bijna gelijk staat aan Miss organisatie,…..alles in mijn handtas wordt georganiseerd, voor alles is er een speciale plek, sleutels en garagekastjes krijgen meestal het vakje met de rits :-), in elke handtas hanteer ik hetzelfde principe, Carrie is ook fan van de “bagorganizer”, maar daar ga ik in een volgende post verder op in :-).

Gisterenmorgen, stonden Chattheo en Carrie klaar om te vertrekken, want er was afgesproken dat ik Chattheo’s gerief voor het voetbal zou droppen bij de ex, aangezien ze op woensdag beliste dat de training van donderdag van 19u30 zou verplaatst worden naar 18u en dat voor Carrie een vrij lastig uur is, zou de ex Chattheo brengen en ik zou hem dan weer oppiken, zak met loopkleren had ik ook in de hand aangzien ik dan na het werk een rondje zou lopen tot de training afgelopen was,…..Big zou dan voor het eten zorgen zodat wij na onze training konden eten,….dus alles was keurig geregeld,…en georganiseerd.

Maar dat was buiten het kastje van de garage gerekend 🙂 :-).  Mijn autosleutel en huissleutels zaten keurig in het voor hen bedoelde zakje,…..maar het kastje waarmee je onze garage kan openen was onvindbaar,……paniek, stress,…..want Chattheo moest tijdig op school zijn en het gerief moest ook nog terplekke raken,……maar gelukkig werkten Carrie’s hersenen op volle toeren en ik stuurde Chattheo alvast naar school,…en ook Carrie sprong op de fiets gelukkig staat alleen de wagen in de afgesloten garage.    Op haar rug de sportzak van Chattheo, en in de fietszakken Carrie’s gerief, het zal een zicht geweest zijn in jumpsuit en hoge hakken 🙂 :-).

In het Paradijs was het dan tijd om het “probleem” echt aan te pakken, ik belde de syndicus, want hij heeft een copie van het kastje, maar we hadden een stuk kastje al eens geruild met hem en hij had blijkbaar dat probleem nog niet aangepakt, dus Carrie vreesde het ergste,…..dat hij de firma die de garagepoorten hadden geïnstalleerd moest contacteren om te komen depaneren,…..

Heel de dag hoorde Carrie niks en was het telkens voice-mail,….iets waar Carrie de kribbels van krijgt, want ik had uitdrukkelijk gevraagd om me op de hoogte te houden,……maar het was een opluchting om te zien dat de poort openstond toen ik gisterenavond thuiskwam,…en het kastje, ja het kastje lag nog steeds op het plekje waar het altijd ligt in de wagen :-), Miss orde had het gewoon laten liggen,…….Carrie’s gedachten waren duidelijk niet georganiseerd!!!

11 gedachtes over “Het vermiste kastje

  1. Oooh Carrie, soms denk ik…. ‘ Wat moet het vermoeiend zijn om in uw hoofd te wonen’…
    Heb jij soms ‘go-with-the-flow’ – momenten … Verstand op nul en gewoon ‘zijn’.
    Ik wens het je alvast toe 😉

    1. Ik werd deze week zelf gek van mijn gedachten die door mijn hoofd bleven flitsen met zaken die ik niet mocht vergeten, ik heb alleen geen gedachten wanneer ik sex heb en dat is nu eens echt waar :-), het is enorm vermoeiend, enorm,…want ik denk ook nog voor andere mensen mee,….

  2. Er is aan een gemotoriseerde poort meestal ook een knop die je gewoon kan verdraaien en dan open je de poort gewoon manueel. Simple comme bonjour ! Ook handig als ze deze winter beslissen om de stroom uit te schakelen !

  3. Chaos zeg!!! Het lief is iemand wie dit regelmatig overkomt. We hebben maar één sleutel van de garage en het is al gebeurd dat hij die mee had, waardoor ik niet bij mijn fiets kon! Ja dan is mijn hele dagplanning ook compleet in de war geraakt, ik werd er slechtgezind van, moet dat autistisch trekje weer zijn 🙂

Geef een reactie

