Droom

Sinds Carrie zich registreerde op twitter en zich ook steeds meer en meer met bezig ging houden, leerde ik ook nieuwe mensen kennen, leuke toffe mensen waar Carrie echt een hele fijne en leuke klik met heeft.  Toeval of niet, maar er zitten veel single mensen tussen.  Met elk hun eigen verhaal en verleden, maar ze gaan als happy single door het leven.

Met open mond kan ik naar hun verhalen luisteren, maar elke keer opnieuw rijdt Carrie met een buik vol liefde terug naar Big,…..die haar altijd met open armen ontvangt en dan overvalt me altijd het intense gevoel van liefde is zo’n fantastisch gevoel en val ik steevast met een grote glimlach in slaap, lepeltje lepeltje liggende in mijn veilige haven.

Maar eerlijk is eerlijk,..in drukke periodes durft Carrie wel eens te denken, hoe zou mijn leven eruit zien als ze single zou zijn, zonder kids weliswaar,……zo een leven waar je alleen maar aan jezelf moet denken en ’s avonds in je zetel kan ploffen met een micro maaltijd en wijf-tv op 🙂 :-).  En dan droomt Carrie weg even weg van de realiteit en het drukke bestaan :-).

Maar het dagdromen werd vorige week een levensechte droom.  Carrie droomde dat ze weer single was,….en kreeg een view van hoe haar leven er zou uitzien wanneer ze alleen was,…….

Carrie had haar woonruimte helemaal in het wit ingericht,….wat al een opmerkelijk punt was, want warme tinten dragen meer mijn voorkeur,…..dat Carrie’s appartement er altijd als een toonzaal model ( uitspraak van de schoonste broer) bijlag spreekt vanzelf,….en echt waar dat was iets wat Carrie enorm tevreden stelde.

Maar ook al had ik veel vrijheid, kon ik me uitleven in sporten, supergezond eten, had ik tijd voor mijn familie ook al was dat meer tijdsvulling, want wat kwam er een enorme hoeveelheid tijd vrij,….en ook al blogt Carrie enorm graag en amuseert ze zich te pletter met sociale media, daar zat ik dan vaak hele weekends alleen in mijn “wit” appartement.  En ook al was het witte fleecedekentje warm,  het koude van de eenzaamheid die tot Carrie doordrong was een echte eye-opener,……

Toen Carrie wakker schoot en besefte dat het slechts een droom was, besefte Carrie hoeveel geluk ze heeft met haar Big,….en Chattheo, ja het is druk,……maar ik zou dit geluk niet willen inruilen nog niet voor 10 van deze witte appartementen,…….:-)

witte slaapkamer witte badkamer witte waskamer witte keuken

 

20 gedachtes over “Droom

  1. Té clean is ook niet perfect. Een mens zou bang zijn om een scheet te laten in de huiskamer :). Ik zie mezelf nog niet onmiddellijk als single, maar mocht dit ooit gebeuren dan zaai ik onze benedenverdieping vol met gras, en rij ik dit elke vrijdagavond af!

  2. Mooi hoe een droom je dat besef kan geven, al denk ik dat je het altijd geweten hebt, je spreekt met zoveel liefde over je mannen altijd 🙂 En de impressie van het appartement: WAUW! Love it!! Denk alleen dat ik het niet zo netjes zou kunnen houden 😉

    1. Hahahahahaha, jij bent sloddervos nummer 1 hé,…..maar dat is prima alleen zou je mij daar enorm met straffen 🙂 :-). En ik zie mijn mannen enorm graag en nu die 2 mannelijke pluizenbollen erbij zijn gekomen heb ik nog meer mannen om van te houden!

  3. Brrr, heel je huis in het wit, veel te koel voor mij. En je zou het alleen zijn snel beu zijn vrees ik. Ik ben in elk geval niet graag alleen. Wat ik wel af en toe zou willen , zijn meer momenten met mijn kinderen alleen.

  4. het enige witte hier in huis is de kat 😉 de fleece dekentjes op de zetel zijn écru. Wat jij had was geen droom, dat was een nachtmerrie. Single zijn betekent niet noodzakelijk eenzaam zijn. Ik ben graag alleen maar ik begrijp wat je wil zeggen hoor. Een partner en een gezin zijn de kers op de taart en dat geluk moet je koesteren.

  5. Die witte appartementen, of ruimtes in het algemeen. Het is een nieuwe trend zeker? Scandinavisch, noemen ze dat. Wij hebben beige tegen de muren, cappucino achter de televisie en knalgroen in de keuken. Geen wit te bespeuren bij ons. Maar ik vind het wel rustgevend, dat wit. Soms heb ik spijt, omdat je dan met accenten kan werken. Eender welke kleur past dan wel in je interieur.

    Soms maak ik mij ook de bedenking: hoe zou het zijn om als single door het leven te gaan, zonder man noch kinderen? Begrijp me niet verkeerd: ik zou ze niet meer kunnen missen. Maar toch… Geen verantwoording afleggen, met niemand rekening houden, doen wat je zelf wilt… Zalig lijkt me dat.

    Maar langs de andere kant op den duur ook eenzaam…

    Liefs,
    Me, Myself and We.

    1. Ik vind dat wit ook heel rustgevend en zo zou ik de ruimtes inrichten als ik alleen zou zijn en ook ik maak me dezelfde bedenkingen soms, maar ik weet ook dat ik supergelukkig ben met mijn gezin :-), maar af en toe een weekje weg uit de sneltrein zou fijn zijn 🙂

  6. Ik kan mij nu geen ander leven meer voorstellen, ik ben perfect gelukkig (kun je mij even die single vrouwen doorgeven). Een leven zonder kinderen hoeft van mij niet, dat is alleen maar een meerwaarde. Doen en laten wat ik wil, heerlijk gewoon. Nergens naar kijken, zalig. Opstap gaan tot ’s morgens, afspreken met jonge dames, ik wil niet anders meer. Dat lepeltje lepeltje in slaap vallen, dat heb ik nog geen 1 keer gemist. Ik vind het juist zalig om het bed voor mij alleen te hebben. En ik ben nooit alleen, heb voldoende vrienden en mijn familie is er ook nog. In november weer 3 weken alleen op reis, ik kijk er al naar uit.

  7. Dat is zo wit dat het pijn doet aan mijn ogen, niks voor mij dus. En er zijn ook mensen die niet blij zijn met hun status van alleenstaande/vrijgezel (nee, ik gebruk het s-woord niet) … Maar ik hoop voor jou dat het bij jullie voor altijd is.

  8. Dat is inderdaad nogal wit… Ik hou meer van kleur in mijn interieur 😉
    Ik denk soms ook wel eens, “als ik single was…!” maar veel vaker denk ik “gelukkig ben ik niet alleen”, en zo moet het hé.

Geef een reactie

