Smartphone

De smartphone,……aangezien Carrie nog steeds een GSM had uit de prehistorie :-), die na 5 jaar zijn beste tijd echt wel gehad had.  Maar eerlijk is eerlijk, Carrie is te gierig om daar geld aan te geven.   Of er waren altijd wel andere prioriteiten, die Carrie belangrijker vond,…..

Maar dat was buiten Big gerekend,……..:-).

Aangezien wij beide nooit werken op onze verjaardag ( it’s not done), hadden we gisteren allebei vrij.  Jammer maar helaas moesten we vroeg uit bed omdat Chattheo uiteraard wel school had en de werkvrouw om 8u zou aankloppen om ons appartement eens onder handen te nemen ( en het was nodig :-)),……

We maakten ons klaar en trokken de deur dicht, want Big had een romantisch ontbijt geregeld en namen we de tijd om uitgebreid te ontbijten, krant te lezen en te genieten van overheerlijke koffie en elkaar verliefd in de ogen te kijken,…..

En daar verraste Big, de slechtste cadeautjes koper ever :-), volgens mij leest hij hier stiekem mee 🙂 :-), Carrie met een mooi verpakt cadeautje,…..Carrie die al gigantisch verwend was geworden op gebied van cadeaus, kreeg er nog eentje en wat voor eentje,……een gloednieuwe smartphone met groot scherm ( want Carrie en kleine toestellen, het is geen match door haar grote handen :-)),…..mijn hart maakte een sprongetje, dit had Big voor Carrie geregeld, met een nieuw abonnement,……sociale media vanaf nu is Carrie overal en altijd aanwezig 🙂 :-).  Dat hij koos voor een witte ipv een zwarte deed mijn hart overlopen van liefde, want Carrie is toch een beetje anders dan de doorsnee die voor zwart kiezen,…..dat hij dat onthouden heeft, deed me smelten,……

Huawei

Ik kreeg de tijd van Big om even met mijn nieuw hebbending te spelen,…….maar dan was het tijd om ons naar ons favoriete saunacomplex te begeven,……en te genieten van de zon die speciaal voor Carrie scheen,…..het was heerlijk,….

Bij thuiskomst openden we nog een fles rode wijn, waar Carrie 2 glazen van dronk en wat heb ik daar van genoten, dat Carrie niet helemaal meer nuchter was, is een detail 🙂 :-),……en de avond is zalig geëindigd,…..

Een topverjaardag zeg ik u, het was een topverjaardag,……….

 

15 gedachtes over “Smartphone

  1. Een Huawei nogwel! Laat je mij eens weten of je er tevreden van bent, want ik overweeg om mijn iPhone weg te kieperen en mijn geluk te beproeven met zo’n Huawei…

  2. De cadeautjesregen lijkt niet te stoppen voor jou 🙂
    En die gsm….omdat ik het zonde vind dat mijn kinderen hun gsm zomaar wegdoen omdat hij wat verouderd is stel ik het met hun afdankertjes.

Geef een reactie

