Verjaardagsweekend

Carrie is op 8 september jarig, net zoals vorig jaar :-), met dit verschil dat ik toen in NY was :-),….en nu in België zal verblijven,….

Maar eerlijk, ik werd ongelooflijk verrast in mijn verjaardagsweekend,….

Zaterdag was er een leuk uitje gepland met Bie, Tita en Dave,…..namelijk een uitstap naar Bellewaerde,….ik nam Big de bonuszoon en een vriendje mee aangezien Chattheo koos om een wedstrijd te voetballen ( mijn papa werd ingeschakeld en beide hebben een geweldige dag gehad :-)).  Tita en ik babbelde al heel de rit heen en toen we aankwamen bij plek van afspraak voegde Christa zich al babbelend toe.  Dave had jammer genoeg de file van het ongeval niet kunnen omzeilen dus werd er beslist de “mannen” al door te sturen en wij gingen even de tijd doden in de “Omishop”, trouwens een geweldige winkel 🙂 :-), de tijd vloog voorbij want wij hadden elkaar veel te vertellen  :-).  Toen Dave sms’te dat hij bijna terplaatse was sprongen we als ware in zijn auto en konden we nog even file rijden tot de ingang.  Onze mannen vonden we snel terug en het feest kon beginnen.   Sommige werden nat tot op hun onderbroek anderen waren enkel ongerust over hun mascara :-).  En net als vorig jaar werd het een superfijne dag die werd afgesloten met frietjes van de frituur en een geweldige attentie van Christa,……een stop om op een fles bubbels te zetten of wijn na opening, maar dan eentje in ware Carrie stijl 🙂 :-),….

flessenstop

 

Zondag werd Carrie vroeg wakker en besloot haar loopkleren aan te trekken en nog eens in openlucht te gaan lopen, want tegenwoordig loopt Carrie op de loopband aangezien ik dit combineer met Chattheo’s trainingen die ’s avonds zijn.   Het was geweldig, ik liep als vanzelf en ik was getuigen van een prachtige ochtend en je kon de sezioensveranderen echt voelen,….maar na een heerlijk havermout ontbijt kon ik er niet meer onderuit want de strijk stond me te roepen,……Carrie werkte hem keurig weg, zodat we tijdig aan de voorbereidingen konden beginnen voor het verjaardagsfeestje,….al 2 weken was de kleine Zussie, Carrie aan het jennen, want heel de familie zat blijkbaar in een soort van “cadeaucomplot”,….er was sprake van 2 cadeaus,…..en ik had tot donderdag niet echt door wat het ook maar zou kunnen zijn,…..papa had zelfs een “eigen” cadeau gekocht,…..dus ja, ik was heel erg benieuwd 🙂 :-).  Want cadeautjes krijgen is toch altijd enorm fijn,……geven ook uiteraard.

En mijn familie heeft me verrast,…….mijn Zussie had heel goed onthouden dat ik een mooie lederen handtas wilde in de kleur zwart, geen goedkope modellen meer, maar een stijlvolle handtas in passe-partout stijl,……toen we onlang in Mol waren had ik een aantal opties aangeduid en had haar zelfs verteld dat ik al mijn 2euro stukken in een potje gooide en al aan 200 euro zat, speciaal om zo’n handtas te kopen 🙂 :-).  Want aangezien ik dan toch 40+ zou worden, moest dat ook gepaard gaan met een vleugje Carrie stijl,……maar ze contacteerde Big, papa en bomma en al hun spaargeld werd bij elkaar geschraapt om Carrie een handtas te schenken en wat voor een,………Carrie is er oprecht blij mee en gigantisch dankbaar,……

Handtas MK

 

Maar Carrie werd nog meer verwend,…..de Gizmomobiel heeft geen ingebouwde GPS en eerlijk Carrie heeft totaal geen oriëntatie vermogen, ik vrees dat ik op de laatste rij stond doen me dat uitdeelden,…..en ja, Carrie rijdt dan ook vaak fout, maar wonder boven wonder vind ik waar ik moet zijn,….of ik gebruik Bigs wagen, die over een geavanceerde GPS beschikt,…:-),….en waar kwam mijn allerliefste papa met af,….juist een GPS,…..eerlijk, ik vrees dat ik daar nog blijer met ben dan met de handtas :-), want wat haat ik het op met een routeplanner op stap te gaan of me verloren te voelen als ik weer eens de weg kwijt ben,…….maar dat is vanaf nu verleden tijd,….:-) :-).

GPS

 

Carrie kreeg dus “echt” 2 cadeaus,…en voelt zich de koniging te rijk,…..want hier houdt het nog niet op, nope, morgen hebben Carrie en Big een dagje vrij die zal worden opgevuld met relaxen en ontspannen in ons favoriete saunacomplex,….en mijn ex die gaf me ook een superfijn cadeau,….hij gaat Chattheo na school opvangen, hem naar- en van de training halen en laten logeren,……dus Big en Carrie hebben het kot voor hen alleen, dat ook nog eens proper zal gemaakt worden door de werkvrouw, hoeveel geluk kan je hebben hé,…

Damn, Carrie is een geluksvogel,……echt een geluksvogel!!!

14 gedachtes over “Verjaardagsweekend

  1. Ok, ik beken: ik was diegene die me zorgen maakte om mijn mascara. Dat is dan ook het verschil tussen mannen en vrouwen, hè. En voor die natte onderbroek had ik gelukkig mijn voorzorgen genomen.

  2. Gelukkige verjaardag, en wow super zo een verjaardag.
    Het doet me ook plezier te lezen dat de ex eens niet moeilijk doet 🙂
    Geniet er van!!!

Geef een reactie

