Drukke agenda

Het school is 3 dagen bezig en Carrie gaat al klagen en zagen :-), u bent bij deze gewaarschuwd.  Dat vorige de agenda al druk was, was een feit,….degene die de foto op FB hebben gezien, hij sprak boekdelen, Carrie struikelde bijna over de wallen,…..en het weekend bracht om heel eerlijk te zijn niet de echte rust die ik zocht,….want op zondagavond kon ik me pas eindelijk ontspannen, aangezien ik op zaterdagavond, ja u leest het goed op zaterdagavond de rapporten voor het Paradijs afwerkte en ik zondag de strijk wegwerkte ( maar liefst 2 uur!) en daarna de familiebezoekjes volgden, uit eten met bomma en papa en dessert eten bij de ouders van Big,…..maandag werd ook in het Paradijs weer een drukke, rommelige dag en toen Chattheo ’s avonds me zijn administratie van school bracht en meldde dat hij om 19u al op training moest zijn ipv 19u15 moest de turbo worden opgezet :-).

Ik werkte een intervaltraining af, haalde Chattheo weer op, stak ons gerief in de machiene en zette me aan de administratie en scheurde alvast de cursus frans aangezien hij die nodig had :-).  Half twaalf bed in en de wekker liep om half zes weer af omdat Big om 7u op een werf werd verwacht, Carrie mee uit bed voor de nodige huishoudelijke taken al te vervullen en steeds verrast me dat hoeveel tijd het in beslag neemt.

Dinsdagavond was gevuld met kapper voor de zoon, cursussen scheuren, boeken kaften, gerief labelen, ik was rond 22u klaar en na alles klaarzetten voor woensdag besloot ik in bed te kruipen met de laptop om eens te lezen wat de andere bloggers schrijven,……na 3 blogs vielen mijn ogen gewoon dicht,……en deed ik het licht uit rond 23u en voelde ik Big een uur later tegen me aankruipen, maar daar bleef het dan ook bij want de slaap was sterker dan de wil om nog even te  praten :-).

Dan zijn we al woensdag,…..na het keurig voorbereiden van de lunchpakketen ( wat toch wel meer tijd in beslag neemt dan vroeger gewoon boterhammen smeren, maar alles voor de gezondheid), bomma even naar de naailes gebracht, gelukkig waren de verkeersgoden Carrie enorm gunstig gezind en verliep dat heel vlot,…..in het Paradijs wordt ondertussen ook weer de bomen tussen het bos gezien,….wat toch meer rust geeft, want straks staat er weer strijk op het programma, die van mijne lieve paps, die blijkbaar ook heel graag hemden draagt :-),….en gaan we de onze ook mee wegwerken,……..en het liefst ook nog een beetje sporten ( want ik voel het hé, dat gaat er weer overschieten)

Maar wat staat er nog op de planning deze week,…….

Donderdag: tuin bij bomma -> gras afrijden en vooral VEEL onkruid verwijderen,…..dit wordt gecombineerd met eten bij de paps :-), Chattheo heeft wedstrijd maar dat neemt de ex op zich ( ongelooflijk maar waar)

Vrijdag: Boodschappen en eten maken voor 5, want we hebben een vriendje van de bonuszoon op bezoek,…en de lunchpakketen voor zaterdag voor te bereiden, want zaterdag,…….

Zaterdag: Dagje Bellewaerde met Christa & Wim, Tita en Dave,……en dit jaar met goed weer 🙂 wat het nog leuker zal maken.

Zondag: Verjaardag met de familie vieren,….ik zou eigenlijk eten moeten voorzien en dessert liefst zelfgemaakt, maar dat gaat mij extra zoveel stress geven dat ik ga passen en pistolets met beleg ga serveren en taart bij de bakker zal halen,……

En dan zijn we maandag,…….Carrie’s verjaardag,……en naar goede traditie ga ik niet werken en heel de dag doorbrengen met mijn lief,…….even rust inbouwen,…..papa zal Chattheo opvangen na school en hem ook tijdig naar het voetbal brengen, waar wij hem dan rond 21u30 ophalen,…….

Zijn jullie weken ook zo druk????

23 gedachtes over “Drukke agenda

  1. Ja, bij ons besloot midiman maandag een allergische reactie te krijgen, die serieus wat logistieke gevolgen had (later meer, als ik tijd vind om zelf te bloggen :-)), en dinsdag kwam dezelfde midiman naar huis met 39 graden koorts. Kon ik nog tussen het boeken kaften door naar de huisarts en kwam ik te laat op een instuif van school….

  2. Op je vraag… JA!! Het is ongelooflijk hoe snel de week al gepasseerd is en ik heb precies nog zoveel te doen!
    Geniet van je verjaardag, je dagje met het lief en vooral van de rust op maandag! 🙂

  3. Voor een stuk maakt iedereen zijn leven zelf druk (of juist kalm) natuurlijk. Maar gelukkig zijn mijn weken of dagen meestal niet zo druk als de jouwe. Sterkte met het volhouden ervan …

  4. Nee, ik hou niet van drukte. Ik ben daar zelfs vierkant tegen.
    Tiens, zaterdag Bellewaerde ? Wij ook. Dat is ik, dochterlief en haar nichtje. Bentenge met twee 11jarigen, dat wordt afzien 🙂

      1. Als ik het goed voorheb is Bellewaerde zaterdag volzet. Tenzij het natuurlijk door jullie is 🙂 (check de website!)

  5. Nee… Nu niet en ook nooit geweest. Nou ja, behalve die drie tropenjaren met om de haverklap doktersafspraken voor pap of mams … toen zag ik soms door de bomen het boos ook niet meer…

    ik heb in de loop der jaren heel goed geleerd de boel de boel te laten en stof en strijk loopt niet weg (en als het echt nodig is vis ik het gewoon weer uit de strijkmand…)..

    Jouw perfectionistische inslag gaat je parten spelen…. Pas je een beetje op jezelf? Niemand anders schijnt het te doen..

  6. Momenteel wel, ik heb mezelf te veel opgelegd. Maar volgende week doe ik het terug kalmer aan, beloofd. Ik ben s avonds te moe om te bloggen, en kan het lezen van blogs al zeker niet bijhouden. Maar hopelijk kunnen we zaterdag wat relaxen en samen een beetje onze verjaardag vieren!

  7. Tja. Het is bij mij momenteel ook redelijk druk. De meeste verlofdagen zijn opgesoupeerd, dus dat betekent weer vijf volle weekdagen werken in mijn “Paradijs” 😉 Verder twee avondopleidingen, twee keer per week gaan lopen en in het weekend moet er gewassen, gekuist en eten gehaald worden… Ik vraag mij soms echt af hoe mensen met kinderen dit doen??

  8. Om op je vraag te antwoorden: ja! Ja, onze weken en weekenden zijn ook zo druk … tijd te kort hebben we, en met moeite komt er nog ontspanning bij kijken … ’t zal voor jullie en voor ons wel eens beteren zeker? 😉

  9. Het is inderdaad erg druk…. Heel erg druk zelf….
    Toen de man voor een ingreep naar het hospitaal moest van de week, ben ik in het vrije bed ernaast gekropen en zeeer goed geslapen. 😉

    Ik geniet erg van drukte … Ik ben heel erg nonchalant van aard … Ik denk het tegenovergestelde van uw persoonlijkheid 😉
    In mijn nonchalance zit wel structuur, hoe gek dat ook klinkt 😉
    Alles is altijd wel in orde, maar ik krijg niet echt stress van onverwachte of ongeplande gebeurtenissen;
    Je mag altijd langskomen bij mij, de deur staat altijd open… en het maakt mij niet uit dat mijn huis er als een stal bij ligt, dat ik niet geshminkt ben, dat ik geen hakken aan heb..

    Ik zou wel wat van uw discipline kunnen gebruiken, denk ik… en jij wat van mijn nonchalance 😉

      1. Ik kan het gevoel begrijpen… Ik gruwel van perfectionisme 😉 maar ik heb het een beetje nodig.
        Ik ben een typische ‘underachiever’ en mijn dochter is er eentje met ‘de lat kan niet hoog genoeg’ 😉
        Wel boeiend al die verschillende persoonlijkheden hè!!

  10. Wow Carrie dat je nog tijd hebt om te ademen!!
    Maar zeg lees ik dat goed, maken jouw mannen niet zelf hun brooddoos?
    En kan Chatteo niet zelf zijn cursussen kaften enz?
    (een huishouden) Managen = delegeren he 😉

Geef een reactie

