1 september

1 september, de start van een nieuw schooljaar en we hoeven dat niet te vertellen, dat houdt in dat we het drukker krijgen en dat geldt voor elk gezin met schoolkids,……het positieve is dat er weer regelmaat komt, drukke regelmaat maar bon, je kan niet alles hebben,…….

Vandaag start ook de actie 30 dagen voel je fit,…..

We zijn gestart met het havermout ontbijt:

40g havermout

150ml amandelmelk

1 appel

1 stick canderel vanille

Schil de appel en snij hem in stukjes, voeg de havermout en de melk toe en zet 2 min 30 in de micr op 900watt

Roeren, canderel toevoegen en eten,…..lekker, vullend en gezond!

Tussendoor: 2 rijstwafels met pindakaas en een kop koffie

Voor de lunch wordt het soep ( groentensoep) met brood en roomboter, ja Carrie eet roomboter,…..omdat het gezonder is dan margarine en je ook het vet nodig hebt om je lichaam optimaal te laten functioneren. Β Dat wordt afgesloten met kop koffie en stukje bittere chocolade van 86%

Tussendoor: potje griekse yohurt met nectarine en een canderel vanille stick

Dinner: Gegrilde Β steak met grote gemengde salade, aardappel in de schil met een eetlepel zure room.

Wat denk ik dan toch een gezond menu is op de canderel na,…..maar daar heb ik nog geen oplossing voor gevonden en stevia vindt Carrie echt niet lekker,……..en het moet ook nog lekker blijven want anders gaan we het niet volhouden,……

Wat beweging betreft,…….aangezien het training is voor Chattheo vanavond zal Carrie te vinden zijn in de sportschool,….voor een uurtje loopband. Β Wat de rest van de week betreft gaat het puzzelen worden, maar ook voor zo’n dagen/weken heeft Carrie oplossingen gevonden in work-outs voor thuis, op youtube vind je er een heleboel en het voordeel is, je kiest zelf je intensiteit en je moet de deur niet uit, handig met kids vind ik.

Dit zijn Carrie’s favoriete work-outs:

Deze duurt bijna een uur, maar is echt een totale body work-out

Als je weinig tijd hebt en toch stevig wil trainen ( resultaat gegarandeerd)

Deze gebruikt Carrie vooral als afwisseling

Voor degene die ik kan motiveren,………laat me de resultaten weten,…….

 

16 gedachtes over “1 september

  1. Na vijf minuten met een filmpje meegedaan te hebben weet mijn rechterbeen niet meer wat de linker moet doen en zijg ik uitgeput ter aarde. Petje af Carrie. Go girl Go!

  2. Ik gebruik biologische acaciahoning als zoetmaker in muesli… Misschien is dat een waardig alternatief voor canderel. Verder vind ik de vrouwen in die filmpjes veel te gespierd, ik heb het liever wat “naturel” πŸ™‚ Maar ieder zijn ding hΓ© πŸ˜‰

  3. Eikes hoe gespierd zijn die vrouwen wel niet!! Enfin toch zeker de laatste. Ik zou ook eens tijd moeten maken voor dit soort workouts, aangezien het lopen niet altijd even vlot gaat. Maarreuhm ja. Ik zal deze blogpost alvast bookmarken voor later gebruik πŸ˜‰

  4. Ik heb maandag mijn uurtje work-out gehad en ik merk het meer en meer… pijnlijke spiertjes!
    Vanmiddag een reeks buikspieroefeningen… kwestie van er terug een regelmaat in te vinden.
    Qua eten heb ik het toch moeilijk om van het koekje met chocolade te blijven… maar dat komt nog wel! πŸ™‚
    Veel succes!! πŸ™‚

    1. Ik moet bekennen dat ik gisterenavond ook 4 koeken heb gegeten af en toe is het sterker dan mezelf,……maar het is een proces met vallen en opstaan hΓ©!! Succes, die pijnlijke spieren dat gaat over,….en regelmaat wordt deze week moeilijk, maar we nemen mee wat me mee kunnen nemen, momenteel is het school en familie even πŸ™‚

Geef een reactie

