Sjaalliefhebsters

Carrie is gek van sjaals, iets wat ze in dit blogje al bekende,……en ik weet dat ik niet alleen ben in Blogland :-), vandaar ladies ( sorry mannen) dit is voor jullie,…hoe je je sjaals op verschillende, orginele manieren kan dragen,……Carrie’s favorieten zijn Prezel, The Celebrity knot, Infinity en the cowgirl,…….en we gaan dat snel uittesten, aangezien de temperaturen geen zin hebben om nog te stijgen :-),……..

 

11 gedachtes over “Sjaalliefhebsters

  1. Leuk! Ik vind dat altijd moeilijk om mijn sjaals op een leuke manier te dragen. Ik heb een paar infinity-sjaals en die vind ik eigenlijk het gemakkelijkst. Maar met mijn andere sjaals ga ik toch een paar trucjes uitproberen van dit filmpje. Mijn favorieten zijn eigenlijk dezelfde als de jouwe.

  2. Wat een leuk filmpje Carrie! Heb heel veel sjaals maar draag ze eigenlijk altijd op dezelfde manier, dus erg leuk om nu eens wat nieuwe truukjes te leren, dank je!

  3. Ik koop meestal alleen lus-sjaals omdat die volgens mij het beste “vallen” rond de nek. Met dit filmpje kan ik de andere verdrongen sjaals in het mandje ook nog eens uithalen 🙂 merci!

  4. Ik mis er nog een paar die ik veelvuldig heb mogen demonstreren in het jaar dat ik mijn vriendin met de sjaalverkoop hielp. (maar al sla je me dood, ik weet niet meer hoe ze gingen…) Erg nietwaar…

Geef een reactie

