Laatste vakantieweek

Carrie is vandaag weeral een weekje thuis uit ons zonnige vakantieoord,…..en kon ik nog genieten van een weekje vakantie in eigen huis,…..

Vrijdag was zoals te verwachten was een wasdagje aangevuld met boodschapjes en bezoekjes aan mijn papa en de bomma,..ik kookte weer voor het eerst, het lievelingseten van de kids boomstammetjes met brocolli,….wat uiteraard het uiterste vergde van mijn kookkunsten,…..

Zaterdag was de dag dat Martini & Royale in ons leven kwamen,….en wat zijn deze 2 schatjes al opengebloeid,….zelfs Royale heeft geweldig sprongen gemaakt letterlijk en figuurlijk,…..ondertussen kunnen we hem aaien en komt hij zelfs bij ons liggen, op schoot is nog een brug te ver, maar dat gaat volledig goedkomen, Martini is de flodderaar en de schootligger van nature,……en door zijn kleine gestalte hartverwarmend,…..maar hij heeft karakter,….

SONY DSCSONY DSC Carrie is volledig inlove!!

Zondag op het voetbal van Chattheo had men het idee om een oefenwedstrijd in Koksijde in te plannen,……wat 150km enkel is,.:-),..dat Carrie een hele wedstrijd in de regen heeft staan kijken verdient een standbeeld,…en Carrie reed dan ook nog eens 150km terug in de gietende regen,…alles voor de zoon zekers, maar ik moet hier toegeven, dat ik blij was om even weg te zijn van huis even tijd alleen met mijn zoon,…..de bonuszoon is zo aanwezig en zeker nu met de nieuwe bewoners,…dat ik even wat rust wilde,……nu rust was het niet echt :-),…..

Maandag ten huize Sex And The City komt op maandag de werkvrouw,….en ook tijdens de vakantie is dat heel belangrijk 🙂 :-),….ik liet ze eerst de badkamer poetsen zodat we onze engeltjes daar konden opsluiten en Carrie met een gerust hart naar Limburg kon vertrekken om een bezoekje te brengen aan haar Zussie,….en het was leuk om mijn Zussie al zo te zien rondhuppelen na een knieoperatie,….we gingen zelfs even kort shoppen tot grote ergernis van de kids,….maar af en toe moeten ze mee 🙂 :-).

Dinsdag na het wassen komt de strijk,…..:-), ik deed wat ik kon want ik wilde ook eerst rustig wakker worden en ’s middags stond er een leuk uitje op de planning,….ik ging op babybezoek bij Flavie,…..ik volg al een tijdje haar mama en haar blog en toen ik las dat mama Eva moest platliggen heb ik me spontaan aangeboden als chatter om haar toch een beetje af te leiden van haar eentonig bestaan en dan wilde ik ook graag het resultaat bewonderen,….heb zelfs de kans gekregen om Flavieke vast te houden en zo’n baby ( Carrie is een babymens) is zo’n geweldig wezen,….haar mama is trouwens ook een topwijf,…..met een prachtstem!  Vol bewondering luisterde ik naar haar perfecte taalgebruik en mooie uitspraak,….ja, Carrie was onder de indruk!

Woensdag traditioneel koffietijd met de paps,…ik nam de kids mee met de fiets, wat een zuchtende puber gaf, maar bewegen is goed :-), zeker voor de bonuszoon, die trouwens in de tijd dat hij hier is anderhalve kilo is kwijtgeraakt ( dus ik vrees dat de aard van het beestje geschrapt kan worden),….Carrie vond ook dat het een beloning waard was en beloofde de bonuszoon een taartje van Delrey ( voor degene die dat niet kennen, dat zijn TOPTAARTJES),…..aangezien Chattheo naar zijn lief trok ’s middags, was dat de uitgelezen kans om met de bonuszoon taart te gaan eten, we namen de fiets 🙂 maar stonden jammer genoeg voor een gesloten deur, teleurstelling uiteraard,……maar we fietsten door naar Silke en Jules die ons met open armen ontvingen,….en waar ik weer werd de kans kreeg om een baby vast te houden en beloond werd met de stralende lach van Jules, die het wel kan vinden met tante Carrie 🙂 :-).  Maar we moesten ook weer met de fiets terug naar huis, wat maakte dat wij toch in totaal 70 km fietsen ik en mijn bonuszoon,…..een moelleux verzachtte dan ook de pijn en was toch een kleine beloning 🙂 :-).

Donderdag na het zo spontaan begroet worden door je kleine baby’s kan de dag al niet meer stuk,……aangezien Big deze week al aan het werk is en Carrie mee opstaat heb ik altijd tijd om wakker te worden en heerlijk lang te ontbijten en de krant te lezen,….dan kleine huishoudelijke taken en zelfs uitgebreid tijd om te bloggen en blogs te lezen,…vanmiddag gaan de kids en Carrie nog naar de cinema en toch wat schoolspullen kopen 🙂 om dan straks af te sluiten met ons vieren in de lokale pittabar 🙂 voor we onze kids laten terugkeren naar hun respectievelijke andere ouders,…..en Carrie en Big de kans krijgen om te genieten van een lang weekend zonder kids,…..

12 gedachtes over “Laatste vakantieweek

  1. jouw leventje is ook goed gevuld 😉 en gelukkig ook met fijne dinges des levens. Geniet van de kids, maar geniet ook straks terug van jullie beidjes samen 🙂

  2. Ik trek vooral mijn ogen open dat bonuszoon 70 km heeft gefietst, wat een kanjer zeg! Jij ook ook uiteraard, , maar je moet een jonge puber maar motiveren om het fietsen vol te houden Fijn dat je zo van de week genoten hebt!

  3. Flink gevulde week!
    Maar zo gaat dat vaak in de vakanties he?
    Knap dat je bonuszoon zo ver op de fiets kreeg!
    Enne.… wat een lofzang, ik begin ervan te blozen 😊

Geef een reactie

