Carrie’s perfecte leven

Toen ik een aantal weken geleden Tita haar vroeg naar haar perfecte leven,……schreef ze me daar een prachtig stukje over,…..en het zette Carrie tot denken,….

Hoe zou Carrie haar perfecte leven eruit zien?  Niet dat ik nu ongelukkig door het leven ga, ik heb daar geen gave voor,…:-),….ik denk dat wij een goede mix tussen de “moetjes en de magjes” hebben gevonden,…..

Maar aangezien dromen mag,…….Carrie’s perfecte leven zou er als volgt uitzien,…..

Eerst en vooral zou ik stoppen met werken,……..en dan vooral stoppen met werken in het Paradijs,….en zou ik mijn dagen dan vullen met niksdoen,……neen, dat is dan weer niet echt Carrie-achtig,……maar in tegenstelling tot veel vrouwen vindt Carrie het huishouden wel leuk,……niks geeft me meer vreugde dan een ordelijk proper huis met opgeruimde kasten, lege was- en strijkmanden en de geur van cake in de oven,…is dat weinig glamoureus, ja,…..maar ik ontdekte dat dit me echt gelukkig maakt,….naast het ontdekken van de perfecte mascara,……:-).  Uiteraard zou sport ook op mijn programma staan en zou ik eindelijk de tijd hebben om me weer bezig te houden met yoga en de innerlijke rust weer te vinden,….want dat is toch wel een sterke bron waar je kan uitputten,…..en last but not least, ik zou me engageren om in een asiel vrijwilligers werk te doen,…ook het vuile werk ja, want het is niet omdat Carrie om haar uiterlijk geeft, dat ze bang is om zich vuil te maken, ik durf zelfs het tegendeel te beweren, nu staan jullie daar met jullie mond vol tanden hé,……:-) :-).   Want het beeld van Carrie op hoge hakken met make-up en haar in de plooi klopt volledig,……maar er is ook een andere Carrie en die ontwikkelt zich steeds meer en meer, Carrie de stadsmus wordt ook steeds meer aangetrokken door de rust van de stillere wijken,….weg van het verkeer en de drukte en genieten van de stilte,……

Wat ons brengt op het volgende item,……Carrie zou inderdaad verhuizen,……naar rustigere oorden,…..een specifieke plek kan ik niet aanduiden, maar ik wil meer groen rond me,…..een alleenstaand huis, met een grote tuin en veel bomen,….afgeschermd van de weg en vooral geen inkijk,….zodat wij optimaal kunnen genieten van onze tuin en mooi groot terras, waar dan een grote tafel zou komen en comfortabele stoelen om optimaal te genieten van het buitenleven als het weer het toelaat uiteraard, want België is een mooi land het zou alleen overkoepeld moeten zijn, zoals de ring van Antwerpen 🙂 :-).  En achter in de tuin wil Carrie een kippenren met kippen, voor heerlijke eitjes,…….en nu komt de grote verrassing, Carrie wil ook een moestuin, waarin ik met mijn rubbere laarzen en bijpassende handschoenen kan in wroeten,…..om dan met de opbrengst heerlijke gerechten te maken en verse confituur,…..ik zie hem al pruttelen op mijn kookfornuis,…..in dat perfecte leven zou Carrie ook een smeg fornuis hebben, hoe groter hoe liever, ja size does matter,……:-).

Uiteraard verhuist mijn gezin mee,……want ook in mijn perfecte leven zou ik een relatie met Big hebben,……en zou Chattheo ook mijn zoon zijn,….en ze zouden nog meer in de watten worden gelegd,….

 

15 gedachtes over “Carrie’s perfecte leven

  1. he carrie,dat leven heb ik nu (61jarige he )en ik ben blij te lezen dat jonge vrouwen na hun job(heb zelf ook jaren meegewerkt met veel kindjes)het huishouden toch ook ervaren als iets leuk en geloof me ook :spannend !!!!
    Hier wordt de rust nu prettige gestoord door drie kleinkindjes .

  2. Hetgeen jij wilt , lijkt erg op mijn leven, nu…Ja ik woon in het groen, met kippen en moestuin, geen echte baan ( baas de rug toegekeerd want hij was een slavendrijver en sukkel) maar het “thuisblijven”..neen, dat ben ik snel beu…Ik studeer nu terug en kan niet wachten tot september , tot de lessen echt beginnen en ik weer buiten geraak 😉

  3. erg onoverkomelijk ziet me dat perfecte leven voor jou er niet uit hoor, Carrie.
    Maar een overkoepeld België zou België niet meer zijn, want door af en toe wat regen blijft ons landje ook erg groen. En dat had je toch ook nodig, als ik me niet vergis…?

    😛

  4. En toch denk ik dat je een zekere uitdaging zou missen. Maar misschien zou net die rustperiode in je leven je inzichten geven , welke weg je nog wil bewandelen. Maar ik kom met plezier één van je specialiteiten proeven hoor 😉 .

  5. Ik wil ook een huis met tuin op de rustige buiten maar tegelijk in de stad enfin… ik weet niet goed hoe mijn perfecte leven er moet uitzien, ik vind het goed zoals het nu is! Ik reserveer alvast een potje van die confituur, als dat kan.

Geef een reactie

