Home sweet home

Carrie is terug van haar welverdiende, zon-zee-strand vakantie,…..sinds donderdagavond,…en ik was enorm blij weer thuis te zijn,…dit was het eerste jaar dat ik het enorm fijn vond om weer naar huis te gaan,…

Ik moet het eerlijk bekennen, ik ben geen persoon om met andere mensen op vakantie te trekken,….je houdt dan toch rekening met elkaar en dan moet je nog op uur en tijd op het ontbijt zijn,…en daar heeft Carrie geen zin in,….noch in heel de dag op je strandstoel liggen en 2 uur in de voormiddag en 2 uur in de namiddag slapen om dan om 17u al aan de aperitief te zitten,…..

Carrie is een doe-mens, niet dat ik niet hou van een uurke lezen aan het zwemdok of ik vies ben van een lekkere gin-gini als aperitief, maar het liefst ga ik veel wandelen, sporten, zwemmen en spelen met mijn mannen,….ook de echte tijd met mijn mannen was beperkter en ja, dat stoorde Carrie,…..

Maar we gaan het ook niet dramatiseren, het was een ervaring, maar niet eentje om over te doen,……volgend jaar gaan we gewoon weer met zijn 4-en,….en het liefst op een actieve vakantie,…..luieren is leuk, maar het is en blijft niet Carrie haar ding,…..

En het maakte Carrie eens zo bewust van de fijnheid van ons gezin en ons warm nest,….het voelde zo zalig om thuis te komen om nog maar te zwijgen van het gevoel dat ons bed en hoofdkussen gaf,….:-).

Nu nog een weekje genieten van gewoon thuis te zijn,….samen met onze nieuwe huisgenoten,……later daar meer over,…..

11 gedachtes over “Home sweet home

  1. Hewel, dat vond ik nu heel bizar aan je vorig logje. Je lijkt me inderdaad een doe-mens, een ik-kan-niet-stilzitten-iemand, Γ©cht niet de vrouw die ’s morgens een handdoekje aan het zwembad gaat leggen om de hele dag op haar krent te liggen.
    Op reis gaan met anderen (behalve dan een groepsreis) zou ik echt ook niet zien zitten. Als koppel zijn wij al twee individuen die graag met elkaars wensen rekening houden, maar daarboven nog eens compromissen sluiten met een ander koppel bijvoorbeeld, neen, niks voor ons…
    Blij je weer te kunnen lezen !

  2. welkom terug, Carrie!
    Wij hebben ook al vaker vakanties meegemaakt met anderen, en het is niet altijd makkelijk om het te doen klikken met elkaar. Dan zou je inderdaad als het wat tegenvalt wel verlangen naar huis…
    Een zonnebaadvakantie is zeker niet aan mij besteed, daar sluit ik me aan bij Christa… πŸ˜‰

  3. Je weet het, het is niet mijn type vakantie, mij krijgen ze daar voor geen goud ter wereld naartoe πŸ™‚ Wij denken er serieus over om volgend jaar terug een sportieve vakantie te doen maar weten nog niet wat, na het succes van Zwitserland.

Geef een reactie

