De Guy

Dat Carrie een pseudoniem is, dat is al lang geen geheim meer,….op zich geen lelijke naam, maar Carrie’s echte naam is veel mooier :-), vindt ze zelf 🙂 :-).  Hij is zeldzaam en dat maakt je altijd wat unieker 🙂 :-), of is dat nu pure ijdelheid :-)?

Toen Carrie een stukje jonger was dan nu, laten we zeggen van haar 6 jaar tot haar 34ste levenjaars, beoefende Carrie een gemengde sport en laten we zeggen dat Carrie niet echt een meisje meisje was tot haar 30ste, voor wie me echt kent is dit een raar gegeven ik weet het, maar het is gewoon zo,…I was one of the guys,….en eigenlijk ben ik dat nog steeds, ondanks het feit dat ik mijn uiterlijk wel heb aangepast naar de vrouwelijke versie,……..

Ik werd ook door de mannelijke ploegmaten aanzien als een van hen,…..en zo veranderde mijn mooie vrouwelijke naam in Guyke of kortweg Guy,….jaren ben ik zo door het leven gewandeld,….en nu nog als ik een oude bekende tegen het lijf loop word ik nog steeds zo genoemd,……zelfs mijn zus noemt me af en nog  Guy.  Maar steeds meer en meer verdwijnt hij op de achtergrond,…..net zoals de rest van mijn verleden,…….en neen ik vind het niet erg,….heb hele mooie herinneringen en prachtige momenten meegemaakt, nu is het tijd voor Carrie,…..:-) :-), maar wil toch deze bijnaam nooit vergeten,…..

 

10 gedachtes over “De Guy

  1. Hier ook een tomboy… Als kind mee kamen bouwen, BMW crossen enz. Toen ik ouder werd speelde ik mee in allerhande bandjes (volle grunge-periode 😊).
    Stilaan komt de vrouw in mij meer naar boven qua stijl, maar een “meisje”-meisje ben ik nooit geweest en zal ik hoogstwaarschijnlijk ook nooit worden 😊

  2. Ik vind mijn voornaam juist lelijk – maar mijn achternaam maakt alles goed 🙂
    Jouw voornaam vind ik ook mooi en inderdaad, hij komt niet zo vaak voor, ben hem verder nog maar één keer tegengekomen! (in de leesclub)

Geef een reactie

