Beelden zeggen,…….

 

Zoveel meer dan woorden,……..Carrie’s weekend in beeldvorm ๐Ÿ™‚

aperitiefWe startte het weekend met een glaasje wijn en chips, de wijn deed zijn werk en bracht onmiddellijk ontspanning en maakte dat Big en ik een geweldige avond hadden :-).

sneakersZaterdagmorgen, klaar om met de zoon te gaan shoppen, dus high heels aan de kant en hello sneakers. ย En mijn zoon was in topvorm, heb zo genoten van ons uitstapje, als kostte het me het een hoop centen ;-).

koffiedrinkenUiteraard genoten we ook van een drankje,……en van zijn hilarische onliners,…..

 

pasta in de quickLunch kon ook niet ontbreken, Chattheo deed zich te buiten aan overheerlijke hamburgers, maar Carrie hield zich keurig aan een salade al betwijfel ik of hij echt zo gezond was :-).

healthy snackNa al dat shoppen bij thuiskomst toch even bijtanken met een gezond 4-uurtje,…..rijstwafels met pindakaas en banaan,…..lekker en voedzaam :-).

Big's kookkunstenTerwijl ik de strijk wegwerkte, kookte Big,…..Paksoi pakketje met brie en gerookte zalm met geitenkaas en pijnboompitjes,…….het was een succes moet ik zeggen.

Big's kookkunsten op het bordย En zo zag het eruit op ons bord :-).

op zondag had Carrie ย een blogmeeting met een aantal toppers,……we kregen elk de opdracht om voor een gerechtje te zorgen,………Carrie kreeg de desserten toegeworpen,……er was quiche, wraps, pastasalade, frangipane en vruchtencake en vooral een megaleuke sfeer,…..

Dave's quiche

Wrap & pastasaladedessertjes

15 gedachtes over “Beelden zeggen,…….

Geef een reactie

