Carrie’s leuke weekend

Dit weekend was weer zo eentje om in te kaderen,………vrijdagavond zalig genieten in de sauna en na zo’n opgietsessie in je blootje door de regen lopen het is een van Carrie’s lievelingsmomenten,……

Zaterdagmorgen het traditioneel wakker worden met heerlijk havermoutontbijt en de weekendeditie van de krant,…..maar lekker lang niksdoen kon niet aangezien we Chattheo moesten ophalen in het verre Limburg,….onze paps reed mee en had een waanzinnige heerlijke tajine voorzien,…..die we gezellig samen gezellig opaten,…mijn zoon had duidelijk de tijd van zijn leven gehad in Limburg en bracht zijn goed humeur mee en een zak vuile was,….en ik kreeg van mijn zus de leukste strandtas ooit ๐Ÿ™‚strandtas

Uiteraard stond zaterdag de wedstrijd van de Belgen op de planning :-), maar eerlijk, ik kon het niet aanzien, niet dat ze slecht speelden maar ik werd zenuwachtig van de spanning, dus opende ik mijn pc, werkte een beetje voor het Paradijs en ik vrees dat dit de komende weekends nog meer aan de orde zal komen en ik werkte mijn leesachterstand een klein beetje weg,…..

Zondagochtend vroeg wakker en ik weet dat Big van uitslapen houdt, dus liep ik op mijn tippen naar de living, installeerde strijkplank en strijkijzer voor tv en streek vrolijk de fris gewassen was weg,….ondertussen bakte ik ook nog mooi de pistolekes af aangezien onze bakker geniet van zijn verlof en wij de andere bakkers in de buurt verschrikkelijk vinden, ja we hebben streken ik beken :-).

Ik pikte een uurtje figuurtraining mee en liet de loopband ย links liggen want ik had ons Bonnie beloofd om met haar richting het kerkhof te rijden met aansluitend een lekkere luch,….en Big wilde duidelijk ’s middags nog wat shoppen, aangezien de winkels open waren,…..en ik kocht voor mezelf geweldige fijne en leuke loopschoenen,……waarmee je ook fantastisch kan lopen ๐Ÿ™‚ :-).loopschoenen

Zondagmiddag werkte ik heel mijn leesachterstand weg met een heerlijke verwennerij. ย Dat ik achteraf goed maakte met een ultragezonde maaltijd ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚

verwennerij gezonde maaltijd

En kon Carrie ย met een tevreden gevoel terugblikken op een ultrafijn weekend,…..vol liefde, genieten en ontspanning,…….

 

14 gedachtes over “Carrie’s leuke weekend

  1. Klinkt als een heerlijk weekend alleen het zinnetje’: Streek vrolijk de fris gewassen was weg…’ Hoe kan je vrolijk van strijken worden meis?? Echt waar klote baan!

    1. Het is een noodzakelijk kwaad hรฉ strijken en met op de tv een hersenloos programma kan ik het wel aan,…:-), want ik streek zondagochtend maar ook nog zondagavond om al het gerief weer proper te kunnen afgeven aan de zoon ๐Ÿ™‚

  2. Je hebt duidelijk genoten van het weekend. Die sauna zou ik ook hebben zien zitten. In je blootje door de regen lopen kan (helaas) niet op de Meir, maar ook dat komt nog. Als men er vandaag in slaagt om loopschoenen te produceren waarmee je kunt lopen, dan likt niets me nog onmogelijk.

  3. Heeeeerlijk…
    Ik ben ook kieskeurig qua bakker en in heel ons dorp is geen goeie te vinden. In het begin reden we nog speciaal naar ons vorig dorp om daar een broodvoorraad in te slaan, maar dat hebben we niet volgehouden. Ik eet ook nog maar heel weinig brood en het lief is tevreden met witbrolbrood van de supermarkt. Van de pistolets vind ik het hรฉรฉl jammer want die ovengevallen komen nog niet eens in de buurt van wat het moet zijn he ๐Ÿ˜ฆ

Geef een reactie

