-6

Ik kan het bijna zelf niet geloven, maar op 3 maand tijd kan ik zeggen dat ik 6kg lichter ben en mijn vetpercentage van 25% naar 21% is gezakt,…..wat voor mijn leeftijd goed te noemen is ๐Ÿ™‚ :-).

En eindelijk ziet Carrie het ook in de spiegel, love handles zijn verdwenen, mijn buikspieren worden lichtelijk zichtbaar en poep en billen zijn minder uitgesproken, ook aan mijn handen ben ik blijkbaar gewicht verloren, want mijn ringen worden te groot ๐Ÿ™‚ :-),…..

Maar eerlijk is eerlijk, ik kreeg dit niet voor niks,….ik veranderde mijn eetgewoontes stevig, snoep, koeken en suiker werden zoveel mogelijk verbannen, ik weigerde zelfs alle taart die ik hier aangeboden kreeg in het Paradijs en als je weet dat die taart afkomstig is van Delrey, dan moet je op je tanden bijten,……charcuterie op kippenwit en magere ham na werden geschrapt en mijn broodverbruik daalde spectaculair :-),……fruit, groenten, volkorenpasta, aardappelen, mager vlees en vis werden mijn bondgenoten, samen met mijn fles evian,…..boter werd vervangen door kokosolie of de grill,…..en ik legde mezelf een stevig sportprogramma op,….zoveel mogelijk met de fiets richting het Paradijs ( lees: elke dag op 1 of 2 uitzonderingen na), 3 keer per week lopen en 4 keer spierversterkende oefeningen,……

Carrie wil nog een halve kilo kwijt en dan heeft ze haar magische “60” bereikt, iets wat op mijn bucketlist staat ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚ en wat ik dan ook kan schrappen,…….en dan wordt het tijd om te stabiliseren,…..

En dan is de doelstelling op gewicht blijven, maar belangrijker, mijn gezond eetpatroon en sportschema aanhouden, want het maakt echt een wereld van verschil en het sporten ook, ben minder moe, stukken meer energie, vrolijker, maak me minder druk, mijn huid is beter en ik zit gewoon beter in mijn vel, zonder dat extra rolletje aan mijn buik en heupen en uiteraard is dat de oppervlakkige kant van het verhaal , maar ondertussen is Carrie zich ook meer en meer aan het verdiepen in “gezonde” voeding ipv “light” voeding, want dat is waar ik op termijn naar toe wil, zonder het geitenwollensokken-type te worden en met marge om ook te genieten van een taartje en glaasje martini en wil ik evolueren naar een regel van 20/80,……80% gezond eten, ย 20% genieten van de minder gezonde kant,…..

d749330b7a8567d3fe6bccda00f7a2bb

 

 

23 gedachtes over “-6

  1. Je bent super goed bezig, maar dat wist je al! En die ringen….. hou alsjeblieft op, moet ze echt kleiner laten maken ben als de dood de witgouden ring als erfenis van mijn pa te verliezen…..

    1. Dat kan sneller naar beneden, tell me more, tell me more,…….ik heb krachttraining en interval toegevoegd en uiteraard mijn voeding aangepast,…….brood omdat het veel punten bevat en ik ’s morgens nu havermout eet,…….

  2. Awel dat noem ik nu eens karakter hebben se! Zelf blijf ik maar hangen rond hetzelfde gewicht, maar ja de terrasjes doen er geen goed aan bij mij …

    Ik vrees dat je voorlopig zonder mij zal mogen vieren ๐Ÿ˜ฆ

    1. Daar ben ik me heel bewust van :-), het plan is om mijn sportschema aan te houden en in de week mijn eetpatroon te behouden met een boterhammeke meer ๐Ÿ™‚ en in het weekend als de kids er zijn ook op mijn eten te letten en alleen over de lijn te gaan als we uit eten gaan :-); 20/80 regel hanteren,…dat is de bedoeling, ik ben het nu toch gewend ๐Ÿ™‚

Geef een reactie

