Let’s get personal ;-)

Ik kreeg deze tag van Joyce en vulde hem met veel plezier in voor jullie,……

Wat hoor je op het moment van schrijven?
Ik heb hier in het Paradijs JOE FM opstaan en momenteel is het KISS met I was made for loving you,……keileuk nummer en voor Carrie absoluut jeugdsentiment

2. Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Ik heb net mijn rijstwafels met pindakaas op, maar heb zin in koffie :-), maar in het kader van het “gezondheidsproject” wil ik daar van afkicken :-), omdat ik er canderel aan toevoeg ( sinds dit weekend wordt dat vervangen door kokossuiker) en veel melk,……en het is niet echt gezond te noemen :-).

3. Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Toen we wegreden van het ziekenhuis wanneer mama overleden was, dat was de meest heftige emotie die ik ooit ervaarde en het verlamde me fysiek, het enige wat ik kon was huilen en ineengekropen in de zetel zitten, dat heeft 2 dagen geduurd,…….

4. Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
No kids,……want ze werkten dit weekend weer op mijn systeem :-), te druk en te aanwezig,…….en heb vorige week mogen ervaren hoeveel tijd je extra krijgt en hoeveel tijd je aan jezelf kan besteden wanneer je geen kids hebt :-), een zee van tijd :-).

5.Β Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Ja en ik ga me er absoluut niet verantwoorden, ik vind er mooi en verzorgd uitzien belangrijk, maar dat doe ik ook voor de binnenkant.

6. Waar denk je op dit moment aan?
Aan hoe lekker mijn lunch smaakt,……stoomgroentjes met sojasaus en kastanjecrackers met hummus ( we gaan een stapje verder in ons gezondheidsprojectje :-))

7. Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Absoluut, dan laat ik alles vallen, want mijn echte vrienden zijn me heel dierbaar net zoals mijn familie

8. Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
De persoon in de Saab die me volgens het ritssysteem me er niet tussen wilde laten,….ik kan mijn tranen niet bedwingen wanneer ik “against all odds van Phil Collins” hoor,……drukt precies uit hoe ik me voel tov mijn mama,…..

9. Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Vervelend rondlopen, met mezelf geen blijf weten en geen rust vinden, ik haat deze emotionele toestand, gelukkig komt hij steeds minder en minder voor,….

10. Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Ik denk dat mijn lief en mijn zoon heel dichtbij komen, hoewel ik soms mezelf niet altijd begrijp πŸ™‚ πŸ™‚

11. Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Carrie heeft altijd een reden om te lachen, maar momenteel overheerst het feit dat ik en Big 14 dagen kinderloos gaan zijn en dat Carrie vanavond alleen thuis is en het rijk voor mij alleen heeft,….en ik ben van plan om daar schandalig van te genieten,……

12. Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Ja, Big zegt dat regelmatig,………en mijn zus onlangs ook,…..en toen had ik het lastig πŸ™‚ om mijn tranen te bedwingen,…..

13. Zou je gelukkiger zijn als het leven een β€œrewind”-knop zou hebben?
Alles heeft een reden en een keuze toen was waarschijnlijk op dat moment de beste beslissing,…..ik ben supergelukkig met mijn huidig leventje,……

14. Vertel jij je ouders alles?
Neen, heb ik nooit gedaan,….want dat heeft weinig of geen zin,….

15. Denk je meer aan het verleden, het heden of aan de toekomst?
Ik leef bewust in het heden, het verleden heb ik zoveel mogelijk achter me gelaten en ik laat de toekomst op me afkomen,……

16. Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Tussen de 7 en de 8 uur,…….Carrie houdt van slapen en wordt heel erg vervelend als ze te moe wordt πŸ™‚ πŸ™‚

17. Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Ja en neen, ja omdat ik enorm zorgend ben en altijd alles zal doen om het iedereen naar zijn gemak te maken, neen omdat ik nogal graag wil dat alles rondom mij is hoe ik het wil πŸ™‚ πŸ™‚

18. Wat heb je voor het laatst gedronken
Water,….al heel de dag water πŸ™‚

19. Welk soort bed heb jij?
Een 2 persoons boxspring van 220 lang en 180 breed, heerlijk groot!

20. Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Ik ben een optimist met een bang kantje,……maar ook dat wordt minder met ouder worden en ik zie wel hoe ik het oplos als het probleem zich voordoet :-), dat was 5 jaar geleden ONDENKBAAR

21. Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Dan is dat met the Diamond girls, tijdens ons verrassingsavondje!!!

22. Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien? Β 

Dat was niet echt een film maar de seizoensfinale van “Thuis”, Β samen met Christa, Wim en Chattheo, wat trouwens een ultrafijne dag was πŸ™‚

23. Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?

Tuurlijk,…en damn het deed pijn,……

24. Wat zijn jouw guilty pleasures qua eten?
Koekjes, chocolade, pindakaas, chips, brood, kaas, de lijst is eindeloos, maar ik moet zeggen er is enorm veel verbetering sinds april dit jaar, enorm veel.

25. Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Ja, mijne Freddy waar ik enorm gelukkig met ben πŸ™‚ πŸ™‚

26. Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Mijn mama, vooral dan het feit dat ze niet meer in mijn leven is.

27. Wat doe je morgen?
’s Morgens voor het eerst weer looptraining, dan snel snel douchen, ontbijten en richting Macro waar de birkenstocks in promotie zijn en mijn huidig paar aan vervanging toe zijn, dan wacht de stocktelling op me in het paradijs en ’s avonds komt Miranda en haar partner eten,……en daar kijkt Carrie enorm naar uit!!

28. Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Ik ben eerlijk gezegd enorm blij dat ik in de rustige omgeving van mijn kantoor zit,…..en heb momenteel geen behoefte aan mensen.

29. Houd je van suikerspinnen?
Oh ja, ik vind dat geweldig,…….:-), maar weet niet of ik het nu nog zou eten.

30. Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Ik val elke avond tegen Big in slaap,……en word ook zo wakker, schattig hΓ© πŸ™‚

31. Wat is je stemming op dit moment?
Happy en trots, want kan van de koffie en chocolade blijven :-). Β Na een weekendje minder gezond gegeten weer effe alle zeilen bijzetten.

32. Met wie was je gisteravond?
Met mijn Zussie en haar lief, Big en zijn zoon en Chattheo, wij hebben Chatteo in Limburg gaan droppen bij mijn Zussie en tevens zijn meter, we hebben daar gezamelijk frietjes gegeten, vandaar mijn extra inspanning om weer wat gezonder te eten, maar ik wil niet altijd de spelbreker zijn en ze hebben me ECHT gesmaakt,…….

33. Heb je plannen voor dit weekend?
Het weekend is net achter de rug,….maar voor volgend weekend staat er nog niet veel op de planning πŸ™‚ πŸ™‚ en ik hou het graag zo,….kan er wel aan gewoon raken een versnelling lager te leven,…..en meer tijd te hebben voor sport en mezelf!

33. Heb jeΒ mensen van wie je de antwoorden zou willen lezen?

Al wie zich geroepen voelt,…….laat jullie volledig gaan :-),……..

 

 

12 gedachtes over “Let’s get personal ;-)

  1. Wat leuk om jouw antwoorden te lezen! En vraag 5 is dus eigenlijk nee πŸ™‚ Jouw antwoord op vraag 7 zette me wel even aan het denken. Ik antwoordde nee. Nu besef ik dat voor die ene echte vriendin inderdaad ter plekke alles laat vallen. Hoe beroerd ik me ook voel.

  2. Misschien probeer ik die vragen ook wel eens te beantwoorden, misschien ook niet.
    Zo een groot bed, dat lijkt me heerlijk, tenzij je er altijd alleen in moet slapen misschien …

Geef een reactie

