Fan van de 1ste minuut

En voor iedereen denkt dat ik een voetbalfan ben geworden, die is eraan voor de moeite :-), het gaat hier over een broek en niet zomaar een broek, maar een revolutionaire broek, ja mannen dit is zelfs interessant voor jullie 🙂 :-).

Een van de diamond girls had via ATV reclame gezien voor de Freddy’s :-), de revolutionaire broek,…..en had er zich eentje aangeschaft,……met de uitspraken ” ik toon slanker, mijn poep wordt gelift, ze zitten geweldig“, meer is er natuurlijk niet voor nodig om Carrie’s aandacht te trekken.  Want voor zo’n zaken staan we altijd open,……:-)

Gisteren namen we met 3 onze fiets en K3 was weg 🙂 🙂 ( toevallig zijn we een trio van een blonde, een roodharige en een donkere vrouwen :-)).  Richting hartje Antwerpen, meer bepaald Nationale straat, met de fiets toch wel een spannende route ( aan de automobilisten, aub, let een beetje meer op de fietsers), maar onder een stralende zon en met veel lachen en plezier arriveerden we,…..

We kozen een aantal modellen uit en sloegen aan het passen,…….en OMG, Carrie was instant verliefd,…..de broeken zitten echt als GEGOTEN, geen wijd uitstaande taille, niet afzakken door een speciaal aangebrachte siliconen band.  Ik was verkocht,…..en ik vrees dat een 2de snel zal volgen, alleen al om het comfort dat zo’n broek is,…….Carrie koos voor een kaki 7/8ste model, maar een jeanskleurige gaat nog volgen,…:-) :-).

Ik besloot om Big niet in te lichten over mijn nieuwe aankoop en zijn reactie af te wachten, :-),…….was dat een tegenvaller, hij gaf me vanmorgen een compliment over mijn t-shirtje, maar over mijn broek geen woord :-), ook al vond ik mezelf er geweldig mee 🙂 :-),……

Dit zijn de geweldige exemplaren,……

Freddy paints Freddy 2 Freddy 3 Freddy 4

18 gedachtes over “Fan van de 1ste minuut

  1. Ah tiens, bestaat de perfecte broek dan toch? Ik grommel al 20 jaar dat ik ooit nog eens zelf broeken ga ontwerpen omdat ik er nog nooit één vond waar ik echt tevreden over was 🙂

  2. Ik heb er ook lang naar gezocht en vond mijn gerief in de ZEB. Het is een gelijkaardige jeans van het merk ‘salsa’. Zit perfect, verkrijgbaar in verschillende hoogtes, modellen en kleuren en zelfs met of zonder opvulpads 🙂 wat wil je nog meer? Ook meteen een 2de gekocht, online deze keer, vermits ik de maat en de pasvorm al kende.

  3. Ik zweer bij broeken van MAC, zijn iets breder op de heupen en niet te laag in de taille, kortom ideaal voor vrouwen die kinderen hebben gebaard, behalve als ze 1m71 meet en amper de 60 kg overschrijdt :-). Volgens mij is Big meer een borstenman.

  4. Voor dames van jouw leeftijd een geweldige broek!! 😉

    Nee, ff serieus, ik ben zelf ook al jaren fan van stresch modelletjes voor zowel dames als voor mezelf. Ik heb ook graag dat een broek rond mijn “poep” strak zit dan dat die er als een patattenzak hangt. En als die broek helemaal als gegoten zit, dan is gewoonweg perfect.

    En Big … tja, die was gewoon nog niet goed wakker 😉

  5. http://lsco.scene7.com/is/image/lsco/Levi/clothing/057060174-2012-fall-back-pdp.jpg?$1366×768$
    Dit vind ik erg mooi… ik vind strech aan de onderbenen helemaal niet zo mooi…

    en voor de mannen; de 527 van Levi’s…
    of de jeans broeken van wrangel http://cdn.wrangler-europe.com/cdn/mceuploads/products/original/female-jeans-neutral/catrin-front.jpg

    Als je stapt met die broeken, die jij laat zien, Carrie, gaat dat dan niet automatisch hangen?
    En als je bukt of door je knieeën gaat, zakt die dan toch niet af??

  6. De perfecte broek bestaat?! Moet ik ook eens uittesten, al vind ik de billen er een beetje raar uitzien zo met die naad die errond zit, maar bon, anders moet altijd wennen. Misschien dat ik het ook eens moet uittesten want geen enkel van mijn huidige broeken zit goed en de meeste zakken af. Grmbl.

Geef een reactie

