Schandalig genieten

Vrijdagavond de start van het weekend, Chattheo vertrokken naar zijn papa waar hij heel de week zal verblijven tot mijn grote verbazing :-), op vraag van de papa zelf :-).   Na de wekelijkse boodschappen wordt een aperitiefje ingeschonken en een pasta ( overschotje) in de micro geschoven 🙂 en wordt het startsein gegeven van een zalig weekend,….

Op zaterdag mogen ook de krukken aan de kant, iets wat niet zo evident was dan het leek :-), maar al snel vindt Carrie haar tred terug, weliswaar met nog steeds een stevig verband.  We vertrekken richting ikea, waar we op vraag van Big eerst gaan ontbijten,…..:-) ( niet echt dieetproof, maar daar heb ik dit weekend mijn voeten aan geveegd, :-), dit weekend stond in teken van genieten),….IMG_0421Big nam hetzelfde voor de belachelijke prijs van 5,95euro, leuk detail koffie mag je zoveel nemen als je wil,….we namen enkel wat we nodig hadden zodat we ook relatief snel weer buiten stonden,……want we hadden nog een missie,….een nieuwe stofzuiger werd een broodnodige aankoop, Big had zich verdiept in de research en was wild van een stofzuiger zonder zak, Carrie daarentegen stond daar niet voor te springen, want wie kan voor het onderhoud zorgen, juist Carrie,…..bij een vriendin met electrozaak konden we terecht en we konden daar ook weg met onze ecocheques 🙂 :-), want ik zag die weer in de schuif belanden en als je iets krijgt moet het ook renderen,….we schaften aan 🙂

20000085606-000-00_20000085606 mixer De mixer was een cadeautje aan mezelf, kan ik na mijn dieetperdiode weer heerlijk aan de slag met gebak, heb een aantal heerlijke receptjes klaarliggen :-).

Na een heerlijke lunch onze nieuwe aankopen inwijden en opruimen en tijd om even te lunchen, krant te lezen en de enkel wat te laten rusten 🙂 :-).  Want ’s avonds stond er een ouderwetse fuif op de planning, de outfit was het grootste probleem aangezien Carrie geen high heels kon dragen en verplicht was om toch een stevig verband te dragen,……sneakers werden uit de kast gehaald, samen met een skinny jeans en leuke top,….en dit had ik zelf nooit verwacht, maar op mijn bijna 41ste kan ik zeggen dat ik eindelijk tevreden word van mijn spiegelbeeld,.:-) :-).   Het werd een TOPAVOND!!!  Ik beken niet volledig pijnloos en met de nodige pijnstillers, maar wat was het genieten van leuk gezelschap, lekker eten en fantastische sfeer en muziek!!!

Veel te laat in bed, Carrie volledig nuchter aangezien ik de taak had van Bob te zijn, Big was in een andere staat 🙂 :-).   Rond 8 uur liep de wekker weer af want er stond ook een leuk Zussie uitje op de planning,…..we gingen naar de stofjesmarkt op de groenplaats in Antwerpen onder begleiding van allebei een kruk en de zon.  Maar het was super, ik zocht mooie stof voor een strandtas, die door mijn Zussie vervaardigd zal worden,…..zo een typische Carrie tas een beetje tooooo much 🙂 :-).  We genoten in de zon van een heerlijke kop koffie

IMG_0425 We babbelde heerljk bij en vonden ons Antwerpen weer geweldig ( wat het ook echt is),….onze kwetsuren gooide wat roet in het eten en zetten de terugtocht weer in,…

Terug thuis werd het duidelijk dat rust broodnodig was en gooide mijn voet naar boven vergezeld van flink wat ijs,….las, sliep en voelde me gewoon ontspannen happy.

Met het oog op de wedstrijd van de Belgen, kookte Carrie zelfs in onze driekleur 🙂 🙂IMG_0433 IMG_0434 En zag Carrie met een half oog onze nationale trots winnen 🙂 :-).

Wat een fantastisch weekend!!!  Dankbaar voor zoveel moois!!!

9 gedachtes over “Schandalig genieten

Geef een reactie

