Fantastisch gebaar

Ondanks het feit dat Carrie weinig mobiel is, probeer ik toch om zoveel mogelijk uit mijn dag te halen :-).  Miami was niet echt amused toen hij hoorde dat ik een week niet richting het paradijs kon komen, hij noemde het een castastrofe, of ik dat als compliment moet opvatten weet ik nog niet, ik kon alleen zeggen, ik ben niet in staat om tot het Paradijs me te begeven op 2 krukken,…uiteindelijk kwamen we tot een compromis dat hij elke morgen iemand van zijn personeel stuurde met werk voor me en ik thuis kon werken, mijn eerste idee was, ben je zot, werken in mijn ziekteverlof, maar al snel moest ik bijsturen, want wat ging ik in godsnaam een hele week thuis doen, Vitaya kijken??  Dus ik nam het aanbod aan en eerlijk, ik ben al enorm produktief geweest, heb ook zo de “blijven liggen” jobkes eens aangepakt en het zorgt ervoor dat ik me niet verveel,…..:-) :-).  En het huishouden doe ik al zittend, speciaal, maar het went 🙂 :-).  En ik heb totaal geen stress, noch irritaties 🙂 :-).  Chattheo zijn examens/studeren loopt vlot en ik denk dat hij voelt dat ik geen stress heb, wat op hem ook een positief heeft,…..en het heeft wel iets, ’s middags samen lunchen, vanmiddag zelfs heerlijke Mac, Carrie koos heel bewust voor een wrap :-),…..en dan samen aan tafel, ik met de laptop en Chattheo met zijn leerstof,….samen pauzeren en genieten van een 4-uurtje :-).  En dankzij mijn bevriende kiné waar ik elke dag word behandeld gaat het ook al stukken beter met mijn enkel, vanaf zaterdag mag ik er EINDELIJK weer op stappen,…..looking forward!!!

Deze week kregen we ook bericht van vadertje staat, die toch wel zijn centen wil op de nalatenschap van mama,….de uiteindelijke som moet betaald zijn binnen het half jaar na datum van overlijden ( waar ze het lef vandaan halen), wat voor ons inhoudt, voor 2 augustus,…..vandaag kreeg ik en mijn Zussie mail,….dat papa onze bijdrage voor zijn rekening had genomen en dat we met de centen iets moois moesten doen,…..toen ik vanmorgen een sjaal van mama uit de kast haalde werd ik al overmand door emotie, maar met het openen van de mail stroomden de waterlanders over mijn wangen, want dit is zo’n mooi gebaar en ik weet ook wat papa ermee wil zeggen,….sorry voor het verleden, geniet van je toekomst,…en ik ben er voor jullie,……en zo wordt het wegvallen van mama omgebogen tot iets moois,……niet omwille van de centen, maar van wat het met zich mee heeft gebracht, dat de Bradshaws een kleine maar hechte familie zijn. De warmte die we zo graag wilden voelen toen we kind waren, krijgen we nu dubbel en dik,….

Het verhaal werd vandaag helemaal compleet door een onverwacht mailtje van Big,…..die me bedankte voor zijn overheerlijke bookes en om me te vertellen hoe graag hij me ziet,……

Carrie is toch een geluksvogel,….zoveel liefde en warmte in mijn leven,…het doet me zweven,……zweven van puur geluk!!

 

 

 

15 gedachtes over “Fantastisch gebaar

  1. Ik blijf die ‘belastingen’ op erfenissen echt schandalig vinden! Dat ze dat maar rap eens afschaffen..

    Hopelijk ben je snel weer hersteld en fijn voor chatteo dat hij nu zo goed kan studeren!

  2. En ieder ding wat hier gebeurde meis, ik gun je dat zo hard. Want jij bent iemand die altijd er voor iedereen wil zijn en er ook altijd is. Dan mag jij best wel eens meemaken dat mensen hetzelfde voor jou doen!

Geef een reactie

