Sorry

Beste Mr.Brubeck,

Je zal dit misschien niet meer lezen en dat feit betreur ik erg,…….

Je hebt je teruggetrokken uit de online wereld ( je blog en twitteraccount zijn verwijderd) en als we eerlijk zijn is dit ook een beetje mijn schuld,….

Ik leerde je een aantal maanden, kan al jaar zijn of langer kennen via mijn blog,….ik was ook min of meer de aanleiding dat je weer ging bloggen, ..het klikte tussen ons ondanks het feit dat onze sterrebeelden niet matchen :-), maar via het online niveau was er een bepaalde chemie,…..ik amuseerde me te pletter met de uitdaging man versus vrouw en de vrolijke tweets vlogen over-en-weer,…….maar er werd niet alleen gelachen ook zorgen werden gedeeld.

We besloten dat het toch tijd werd dat we elkaar eens irl ontmoetten,…….voor de nieuwsgiergen en de kritische onderons,……er was geen sprake van gevoelens, noch sexuele aantrekkingskracht,…..puur vriendschappelijk,….en ja dat kan tussen man en vrouw, ook al was ik daar niet altijd van overtuigd :-), ik beken.

En de lunches ( het waren er 2 om precies te zijn) ze waren leuk, want ook irl klikte het, op een vriendschappelijke manier,…..nooit is er zelfs maar een moment van toenadering gezocht,…..of wat dan ook, nope het was eerder 2 soulemates die uren konden praten en filosoferen over het leven,….een vriendschap met een meerwaarde,……

Onze laatste lunch heeft niet kunnen plaatsvinden, omdat jouw vrouw onze berichtjes heeft gelezen en concludeerde dat wij een verhouding hebben,…nochtans kan ik met het hand op het hart zeggen, dat er zelfs in die berichtjes het er zelfs nog niet op lijkt of wij een verhouding hebben, maar dat het bij jou een crisis heeft veroorzaakt vind ik echt oprecht jammer,….want er is zelfs geen seconde ooit maar een kans op meer geweest,….we zijn beide gelukkig in onze relaties, niet op zoek naar iets of wat anders,……we kunnen het gewoon goed met elkaar vinden,….ik hoop dat jouw vrouw daar ook begrip voor zal tonen,….en je ruimte zal geven om een plek te hebben waar je jezelf kan zijn, want dit verdien je niet,…..en ja, ik voel me er ook schuldig over,….

Het spijt me Mr.Brubeck, u zal gemist worden online en niet alleen door Carrie,……..

Hopelijk komt alles goed,…..

Dikke Bees,

Carrie

 

16 gedachtes over “Sorry

  1. Damn, hier staat maar een halve blogpost, maar door uw eerste woorden maak ik mij grote zorgen. Blog en al verwijderd? Ok, hij twijfelde al vaker. Maar ik vind het toch heel plots. Pfff.

  2. Ja, ik verschiet hier niet van. Hoewel jullie nooit iets gehad hebben samen en dan bedoel ik een verhouding; Is het delen van intieme informatie met elkaar, problemen met elkaar bespreken, eigenlijk ook een beetje emotioneel overspel. Ik moet bekennen dat ik het ook niet leuk zou vinden als mijn man zijn problemen liever zo bespreken met een andere vrouw dan met zijn eigen vrouw; Ook het feit dat hij een blog had die door zijn vrouw niet gekend was, heeft uiteraard het voordeel dat je je diepste zieleroerselen kan vertellen; Anderzijds voel je je de pineut , voel je je uitgesloten , als je ontdekt dat half vlaanderen, ( oke, dat is ovedreven ) alles meeleest, terwijl je er zelf bij staat voor spek en bonen;
    Maar ik hoop uit de grond van zijn hart, dat zijn liefste begrip zal opbrengen en erachter komen dat het allemaal niet zo erg is , als het op het eerste moment lijkt.
    En misschien leren we er met zijn aller-bloggers iets over; We gaan Brubeck missen!
    En wat dat schuldgevoel betreft, jij waart niet alleen om af te spreken voor die lunch hé.

  3. Nu kan ik het wel helemaal lezen. O God, zo jammer dat zijn vrouw het misbegrepen heeft. Voor hem, voor jou maar vooral ook voor haarzelf want ze maakt zich zorgen om iets dat er niet is. Ja, ik ga zijn schrijfsels ook missen. Damn, ik hoop dat het daar nog goed komt.

  4. Ik ga in deze met Christa mee. Eerlijk als ze zo op jou berichten reageert wil dat toch zeggen dat hij niks over jou thuis heeft verteld. En dat is gewoon fout. Daar zijn geen excuses voor. Alleen jammer dat jij je er schuldig over moet voelen.

  5. Carrie voel je niet schuldig! Hij is ook een volwassen mens, hij had zijn vrouw over de lunches met jou moeten vertellen, eerlijkheid duurt al-tijd het langst, we weten allemaal dat hij met zichzelf in de knoop zat, en dat dat zijn relatie sowieso al (wat?) onder druk zette. Ik kan me voorstellen dat zijn vrouw die sms’jes niet leuk vond om te lezen; moest ik in P zijn gsm berichtjes vinden van een voor mij totaal onbekende vrouw die over wat ‘intiemere’ dingen gingen waaruit blijkt dat ze elkaar toch wel goed kennen, en ik kom dan zo uit de lucht vallen, ik zou strontjaloers worden. Ook al is er geen sprake van seksuele aantrekkingskracht of whatever. Nogmaals: het was zijn keuze om dat geheim te houden voor zijn vrouw.
    En ja ’t is heel jammer dat hij weg is uit blogland……. Ik las hem graag. Ik hoop dat het hem goed gaat!

  6. Tja een afspraak met iemand van het andere geslacht voor je partner geheim houden, zelfs al is het puur vriendschappelijk, ik kan me wel voorstellen dat dat niet goed ‘valt’ als de partner dat te weten komt. Aan de andere kant: moeten partners altijd alles van elkaar weten? Het is in elk geval niet jouw schuld, zoals LJ al schrijft, is het toch Brubecks beslissing geweest om met jou af te spreken, te sms’en, … en het niet tegen zijn vrouw te vertellen. Maar het blijft jammer dat Brubeck daardoor niet meer te vinden is in blogland.

  7. Oei, klinkt niet goed. 😦

    Jammer dat het zo moest lopen. Misschien dat de brokken kunnen gelijmd worden als hij nu helemaal open kaart speelt.

    Een vriendschapsrelatie tussen man en vrouw moet kunnen, vind ik, maar dan doe je er beter niet geheimzinnig over, lijkt mij.

  8. Jij moet je niet schuldig voelen, maar ik begrijp ergens wel dat het bij haar in het verkeerde keelgat is geschoten. Hij heeft tov zijn vrouw verzwegen dat hij met je ging lunchen en los daarvan denk ik dat het sowieso altijd moeilijk valt als je partner heel persoonlijke dingen tegen een andere vrouw zegt, vooral als dat dingen zijn die hij tegen zijn eigen vrouw niet vertelt :-). In ieder geval, hopelijk komt het allemaal in orde!

  9. Jij moet je niet schuldig voelen vind ik, maar ik weet niet wat de afspraken zijn tussen hun ? Zou er ook niet mee kunnen lachen moest manlief achter mijn rug gaat lunchen en dan en passant ook onze problemen zou blootgeven …..

  10. Het is dubbel. Langs de ene kant heb ik mijn kersverse wederhelft ook ingelicht over mijn blogjes, langs de andere kant leest ze nu mee en zal ik niet altijd het achterste van tong nog kunnen laten zien …

    Maar het is vooral jammer dat het zo is moeten lopen bij Mr Brubeck. Laten we hopen op inzicht van zijn vrouw …

  11. een vriendschap tussen een man en een vrouw ligt nog altijd erg gevoelig.
    Misschien hadden jullie er beter aan gedaan om er meerdere bloggers bij te betrekken, maar dat zijn nu vijgen achter Pasen hé…
    Je hoeft jezelf de schuld niet te geven, Carrie. Zijn vrouw heeft het gewoon verkeerd voor…

  12. Laten we 1 ding voorop stellen, jij staat hier helemaal los van he meis. Hij heeft zijn eigen verantwoordelijkheden en hij had het ook tegen zijn vrouw kunnen zeggen dan was het niet geëscaleerd. Ik zal Brubeck oprecht missen…….. he verdorie wat een gedoe!

Geef een reactie

