Verrassingsavond

Verrassingen en Carrie, het is geen match,….de controlefreak in Carrie heeft het niet graag, echt niet :-),…..afgelopen woensdag werd ik nog maar eens met mijn neus op de feiten gedrukt 🙂 :-).

Ik kreeg van Big het volgende mailtje:

Ik heb nog wel een mededeling voor je… 🙂
Vanavond wordt van je verwacht dat je om 19.00 u klaar staat om buitenshuis te gaan eten…
Wie , wat en hoe zal je dan vernemen…. spannend hé !!!
Ik probeer op tijd thuis te zijn met mijn zoon, zodat je stressloos kan vertrekken en ik verder voor de boys kan zorgen.

U wil niet weten wat er op dat moment door Carrie heengaat :-), want Carrie had zin in een rustig avondje thuis, maandag en dinsdag waren trainingsavonden geweest en ik wist dat donderdag en vrijdag van rusten ook niks in huis ging komen en u weet dat ik het lastig heb wanneer mijn planning ongepland wijzigt,..en eerlijk, het irriteerde me, dat ik niet vrij was mijn om mijn eigen ding te doen, het zou wel leuk geweest zijn dat Big de initiatief nemer was, dan zou ik van mijn sokken geblazen zijn geweest, nu had ik irritatie (lees, stress) en vond ik het geen fijn gegeven dat ik van niks wist ( lees, de controlefreak wilde het zelf regelen),…..

Big was op tijd thuis en ik kon me rustig klaarmaken en om stipt 19u ging de bel,….en daar waren ze “the diamond girls”, want ze vonden na heel de moeilijke tijd dat ik wel een avondje plezier verdiend had en hadden contact gezocht met Big om het te organiseren…..en dat werd het helemaal,….we gingen uit eten in Umami,…..een aanrader van formaat, enorm gezellig ingericht, mooi en hip volk ( het oog wil ook wat :-)) en heerlijke sushi en dim sum,….de alcohol deed de rest, zodat ik me ontspande….het was a real girlsnight out,……en geloof me wij zijn de meiden uit sex and the city in het kwadraat zelfs fysiek zijn we aan elkaar gewaagd, want we hebben een roodharige en een blonde en een donkerharige in het gezelschap er was dus nog plek voor een blonde 🙂 :-),….achteraf gingen we nog wat drinken tussen de “jeugd” en was het mensjes kijken geweldig samen met wat losgaan op de muziek ( dien drank he :-)),……vol positieve energie kroop ik naast Big,…die er toch maar mooi in het complot zat om me een fijne avond te bieden,…….

 

11 gedachtes over “Verrassingsavond

  1. Wel heel fijn van hem om dit voor je te regelen. Maar de controlefreak in mezelf zou kapot gaan en het niet graag hebben in eerste instantie. Mijn halve trouwboek regelde ooit zoiets voor mij, gehuild dat ik heb voor we vertrokken… brr zo verrassingen voor mij, niet echt mijn ding. Maar ik organiseer ze dan wel graag voor anderen. 🙂

  2. Geweldig je ventje zo lang z’n mond heeft kunnen houden, de mijne zou dat niet kunnen, en super van je vriendinnen om je op die manier te ‘ontvoeren’! (maar toegegeven ik zou hetzelfde hebben gereageerd als jij als ik me had verheugd op een zetelavond :p)

  3. Ik word ook altijd ambetant als er iets wordt georganiseerd waar ik niets van af weet. Maar soms moet je het over je heen laten komen en dan wordt het een prachtavond 🙂 Goed gedaan van Big en de Ladies..

  4. ik ben zelf ook niet zo voor verrassingen, maar als er dan toch een komt en het is knaller van formaat, dan ben ik ook weer blij. Net zoals jij nu. Geweldig dat je zo een fijne avond hebt gehad! :o)

  5. Ik haat ook verrassingen 😉
    De man had ook eens een verrassing en ik blokkeerde volledig …
    daarna kwamen de tranen en toen de ruzie …

    Tja, het was geen fijne avond en ik vond het echt heel erg voor hem…

Geef een reactie

