Woelige storm

Aangezien dit weer een lang weekend was is er weer veel te schrijven :-), er waren veel ups maar ook veel downs,….een woelige storm ten huize sex and the city,….

We startten donderdag,….vroeg het bed uit want Chattheo is een enorme “thuis” fan en ik had met ons Fibromindy een nog grotere “thuis”fan afgesproken dat wij naar de thuisdag zouden gaan,….Big kreeg ik zo gek niet en hij bleef thuis met de bonuszoon,….maar we vertrokken vol enthousiamsme vooral Chattheo dan, ik vooral omdat ik Bie dan nog eens zou zien,…daar aangekomen onmiddellijk in de rij voor de langverwachte seizoensfinale :-), Carrie volgt thuis niet ( ik hoor jullie nu tot hier denken, ja ja :-), maar echt waar het is zo, uiteraard hoor of zie ik wel eens beelden want Chattheo slaagt geen aflevering over, maar zoals dat gaat in soaps kan je altijd volgen, dus ook de seizoensfinale die ze extra spannend hadden gemaakt met 3 open verhaallijnen,……:-).  Ik stel me soms de vraag hoe ze het verzinnen de schrijvers, echt,…..maar ik beken, ik vond het geweldig om mijn zoon te zien genieten,…en dat genieten werd nog beter na een Mac Donalds :-), er zullen geen kilo’s meer verdwijnen deze week :-).  Uiteraard gingen we voor de fotoshoot aanschuiven en aanschuiven hebben we echt wel gedaan, maar de buit is dan ook 2 prachtige foto’s en veel leuke selfies 🙂 :-).  Na een stevig ritje ( West-Vlaanderen/Antwerpen) was ik blij Big in de keuken te vinden voor een heerlijke maaltijd,….maar al snel ontaarde de vrolijke beu in een storm,…Big had tijdens onze afwezigheid de schooltas van Chattheo uitgemest en weer geen al te beste test gevonden en weer een vernielde classeur,…..we beslisten dat het internet weer afging, omdat hij zo gigantisch arrogant reageerde, maar dat was niet naar de zin van Chattheo die stevig met een bal tegen zijn kamerdeur trapte, iets wat Carrie uit haar dak liet gaan 🙂 en hij kon gaan douchen en slapen,……al zuchtend voerde hij die opdracht uit, maar hij was in bed gekropen zonder slaap wel te zeggen iets wat volgens Big niet kon en toen ontstond de storm,…..want Big haalde hem letterlijk en figuurlijk uit zijn bed en Chattheo werd letterlijk en figuurlijk hysterisch, roepen, tieren, willen gaan lopen, de hele resem pubergedrag werd bovengehaald,……Big woest echt woest, Carrie probeert de gemoederen te bedaren en op Chattheo in te spreken, maar hij was voor geen rede vatbaar, hij vond dat wij ons moesten gedragen zodat hij positief gedrag vertoonde,…..

Op vrijdag stond er shoppen met mijn Zussie op de planning, aangezien de storm van de vorige avond en de weigering van Chattheo om zijn excuses aan te bieden, mocht Chattheo mee gaan shoppen, ik denk de beste straf die ik kon verzinnen,……:-).  We reden richting Zussie om dan door te rijden richting Eindhoven, want de Zussie’s Bradshaw wilden de hype van Primark wel eens van dichtbij gaan bekijken,…..gewapend met een wishlist en vol goede moed begonnen we eraan,……maar wat een tegenvaller  en wat een drukte, we vlogen door de afdelingen, want laten we eerlijk zijn de kledingslijn is gericht op jonge meisjes van 16, niet op vrouwen die die leeftijd al ruim gepasseerd zijn,…..maar we mogen niet klagen, Carrie vond:

  • 1 witte bloes
  • 1 zwarte lange rok
  • 1 paar platte sandalen
  • 1 zonnehoed
  • armbanden
  • Sokken voor Big 🙂

Na een heerlijke quinoasalade met geitenkaas werd onze shoppingstocht verder gezet en vond Carrie nog

  • Knalrode nagellak
  • 2 t-shirts ( ecru & zwart, ik weet het Jocye, ik weet het :-))
  • Zonnebril
  • Sandalen met hakken en zwarte pumps 🙂

Chattheo die hield zich gedeisd, zoals hem was opgedragen en droeg zelfs onze draagtassen :-).  Na een vermoeiende dag was ik enorm blij om weer thuis te zijn :-).

Maar zaterdag barstte opnieuw de bom tussen Carrie en Big,…..en het werd tijd dat onze frustraties nog eens naar buiten gebracht werden,…..en aangezien hij niet boos bleef noch kopte geeft Carrie het gevoel dat ik gelijk heb, dat we onze relatie verwaarlozen en dat hij, ja hij meer tijd aan Carrie moet besteden ipv aan Clash of Clans,…….ik verplichtte Chattheo ook om zijn excuses aan te bieden en ik nam de tijd om tot mezelf te komen met een pittig workout en een yogasessie,….en zo keerde vandaag de rust terug na een laatste gesprek,…en laten we hopen dat we nu weer even vertrokken zijn,….heb op Big zijn vraag ook aan mijn ex gevraagd om Chattheo volgende week maandag bij hem te houden en hem te laten studeren, zodat we 3 dagen hebben om te investeren in “ons”,….gelukkig is er veel liefde en overwint ze elke keer,……want als er nu iets is wat Carrie niet wil zijn, dan is het een gewoonte,….

 

18 gedachtes over “Woelige storm

  1. Lijkt mij een noodzakelijke storm geweest te zijn, met een positief einde, en goei vooruitzichten met quality time!! Jullie zijn een sterk koppel!

  2. Aw, dat lees ik nu niet graag, dat die leuke dag ineens zo is omgeslagen! Ai ai. misschien moet je Mateo zijn medicatie laten doornemen tijdens de weekend; Hij zal wel op de toppen van zijn tenen hebben gelopen bij het lange wachten. Maar dat is idd geen excuus; Fieuw, ben even van mijn sokken geblazen. Fijn dat de storm ondertussen al wat gaan liggen is.

  3. Woelig weekendje.. Maar wel creatief met straffen, een tiener met moeder en tante op shoppingtrip meenemen 🙂 Af en toe stoom aflaten en terug beseffen dat tijd in elkaar investeren broodnodig is, is een goed teken.. van liefde.

  4. Geen ups zonder downs (en hopelijk gaat het omgekeerde ook op) – je kan de goede momenten maar waarderen als je de andere kant van de medaille ook kent.
    Wacht even, puberjongens die naar “Thuis” kijken? Bestaat dat? [vooroordeelmodus] Ik dacht dat soaps iets waren voor (sommige) vrouwen, homo’s en oude mensen [/vooroordeelmodus]. Enfin, ik begrijp het gewoon niet dat zoveel mensen daarnaar kijken, maar dat ligt ongetwijfeld aan mezelf.

  5. Jeetje over een woelig weekend gesproken, weet je waarom je kleine man ineens zo reageerde? Blij dat alles overgetrokken is en nog veel blijer dat je (jullie) zo genoten hebben op de thuisdag 🙂

Geef een reactie

