Week up-date

We zijn weer een nieuwe week begonnen, maar wat gebeurde er in Carrie’s leven vorige week?

Maandag 5 mei:

Op maandag 5 mei werden Mister NY en Le Fiston in het paradijs verwacht,….en ze deden hun intreden met stijl,….hartelijke zoenen en snoepgoed en zoals te verwachten viel hielden ze ons allemaal keurig bezig en werden weer een aantal discussies geopend,….laten we hopen dat er een aantal zaken in beweging komen,……ik had de fichenbak beloofd, hier is hij 🙂

FICHENBAK

Dinsdag 6 mei:

Normaal gezien een sportavond, maar deze keer stond het traditionele etentje met het Paradijs op de planning,…..zoals altijd wordt dit gehouden in het Dockx café en normaal gezien vindt Carrie de menu relatief gewoon, dit jaar was ze er blij mee, want ik kon op voorhand inschatten wat ik ging eten zodat ik niet teveel punten moest opofferen en mijn dieet niet in gedrang zou komen,….ik hield me keurig aan mijn carpaccio en asperges à la flamande als voorgerecht,…..maar nam wel een glas wijn en het broodje met boter ( ik hou toch zoveel van brood hé), dessert liet ik aan me voorbijgaan ( dat dit me zo makkelijk zou lukken had ik NOOIT kunnen geloven),….en tot mijn grote verbazing werd het een gezellige avond maar ik had dan ook het geluk bij de Broertjes te zitten die een geweldig gevoel voor humor hebben, zeker in privémomenten,…..

Woensdag 7 mei:

Carrie had al een paar dagen een dipje, beetje moe, veel werk en ook wat hormonale stoornis,…..:-),  maar dat werd ’s morgens al een stukje beter toen ik via twitter een berichtje ontving van Joyce,…ze had een meeting vlakbij de Belgische grens en wilde gerust doorrijden richting het Paradijs om samen te lunchen,…..aangezien de broertjes er waren en we veel te bespreken had kon ik niet terugvallen op de vrijheid om langer dan een uur weg te blijven,…..jammer maar helaas,…..want deze lieve schat haalde me uit mijn dip met haar sprankelende persoonlijkheid en haar vlotte lichtopgevende stijl,…….op wolkjes liep ik terug naar het paradijs,…en mijn batterij was weer helemaal opgeladen,……waarvoor mijn echte, oprechte dank,….’s avonds deed ik mijn avondrun ipv dinsdag en elke keer denkt Carrie wat voelt dit toch goed,……na een uitgestelde aflevering van mijn pop-up restaurant ging ik moe maar happy naar bed,…..

Donderdag 8 mei:

De weegschaal was me gunstig gezind, ja Carrie is nog steeds aan de lijn,…..en Carrie zag eindelijk de cijfers weer verschijnen die ik zag toen ik stopte met roken,…..en haalde ik mijn eerste doelstelling op de weightwatchers,…..ik had mezelf dan ook voorgenomen om me te belonen met een ring, uiteraard had ik al in mijn hoofd wat ik wilde 🙂 :-),…..nu nog 2.5kg kwijtspelen en dan weeg ik EINDELIJK 60kg, wat eigenlijk al enorm lang een doelstelling is en die nu werkelijkheid zal worden of ik moest de handdoek in de ring gooien, maar daar begint het nu te makkelijk voor te gaan,…..

Beloningsring

 

Vrijdag 9 mei:

Een hectische dag die ’s morgens al veel kracht eiste aangezien Carrie naar het paradijs fietste, de wind maakte deze rit een extra uitdaging, maar ik moet eerlijk zeggen het ging me niet echt vlot af,…want door de inspanning begon ik te zweten en laten we daar nu net een hekel aan hebben, zweten voor ik moet beginnen werken,….dat ik mijn haar gewassen en gestyld had en daar niks van overbleef maakte mijn humeur ook niet echt top,…..maar ik werkte dossier na dossier af,…had mijn afleiding via Twitter en Facebook, dus de werkdag vloog voorbij, ik haastte me naar de supermarkt waar mijn date me opwachtte om de boodschappen in no-time af te werken, eenmaal thuis werd er voor Carrie een ww-maaltijd in de oven geplaatst voor Big een diepvriesrestantje :-),….we maakten eindelijk nog eens tijd om bij te praten,….voor we elk met onze eigen bezigheden ons terugtrokken zodat we beide ontspannen naar bed konden,…….

Zaterdag 10 mei:

Gezellig ontbijten met krant en Nina,……lekker wakker worden en genieten van de rust en geen rush,……we hadden afgesproken met paps om naar de grabbelton te rijden,…..een plek waar je goedkoper wasmiddel, afwasmiddel, poetsmiddel, vaatwastabl kan kopen en volgens papa het walahala voor Big, die koopjes doen geweldig vindt,…en reken maar dat hij in zijn nopjes was,….het is een groot magazijn volgepropt,…..reken maar dat onze kruidenier goed is aangevuld en Carrie gedurende 3 maand geen wasmiddel moet kopen 🙂 :-).  Uiteraard werd er een lunch aan gekoppeld,….en de paps wist een leuk plekje,…..waar we heerlijk verwend werden, maar voor de duidelijkheid, Carrie hield zich keurig aan het dieet en bleef overal af 🙂 🙂 (ik bewonder zelfs mezelf :-))

verwennerij

We hadden ook nog een saunabeurt op de planning staan met onze vriendjes, degene waarmee we ook op vakantie gaan,…..maar er zat duidelijk niet goed tussen het andere koppel,….en we keerden naar huis met een beetje bittere nasmaak,…..hoewel we het thuis samen nog wel heel gezellig maakten,……

Zondag 11 mei:

Na een healthy breakfast gingen zowel Big als Carrie sporten, weliswaar niet samen,…….Carrie richting fitness voor een figuurtraining en een intervaltraining op de loopband,….haar 2de training maar van deze week, daar 3 keer niet wilde lukken en ik mezelf niet wilde pushen, zat ook al 110km op mijn fiets deze week,….maar deze training ging zalig goed,…….ik reed nog even langs mijn grootmoeder die me opzadelde met nog wat bijkomende zorgen en verplichtingen, maar goed ik heb dat blijkbaar eerlijk geërfd,…….eenmaal thuis belde papa of ik thuis was en dat hij over 5 min bij me zou zijn,….een beetje vloekte Carrie in zichzelf, want er stonden ook nog 3 machienes te piepen die mijn aandacht vroegen en ook mijn maag vroeg om aandacht,….handen uit de mouwen, koffie zetten, vaatwasser uitladen, tafel dekken voor 3,…….en daar was hij dan met een boeket voor mamadag, mijne lieve paps, ik weet dat het zijn manier is om dank u te zeggen,……ook mijn zoon was me niet vergeten en ik kreeg een sorry zwart op wit :-),……..een bezoekje aan Big’s zijn ouders maakte het weekend compleet en weer heeft Carrie geen kast uitgewassen,….volgens mij wordt dat een 5-jaren plan,….:-).  En na een geslaagde maaltijd met dessert (ww-proof) wilde ik schrijven,……want mijn blog is en blijft belangrijk voor me,…en tijdens de week vraagt het Paradijs me veel en mijn oefeningen en huishoudelijke taken ook,…dus moet er gekozen worden, dus het stof blijft nog wat liggen,…:-)

Moederdag2

 

dessertje ww

 

14 gedachtes over “Week up-date

  1. Wat leven we toch in een jachtige wereld, gelukkig kan jij je zo goed afreageren bij het sporten! En wat ben jij geweldig bezig met je ww. Eum, wij hadden een feestje dit weekend, , het was moederdag en vandaag wees de weegschaal terug anderhalve kilo erbij, vreselijk hé!
    Maar we gaan er vandaag terug tegenaan, zeker weten! Met het motto als een ander dat kan, dan wil ik dat ook kunnen! Fijne dag Carrie!

  2. Wat goed dat je nog maar 2,5 kilo hoeft, je bent echt heel goed bezig met de ww. Chapeau! Mijn streven is ook 60 kilo haha, wat toevallig he. Maar ik heb nog heel wat kilo’s te gaan, al moet ik zeggen dat ik me wel goed voel, mijn instructrice zegt dat ik niet teveel naar de weegschaal moet kijken maar ja.. Wat lief van je vader dat hij met een bos bloemen kwam op moederdag:) x

  3. Fantastisch dat je er bijna bent! Proficiat.
    Wat een drukke toestand bij jou. Mocht ik mijn week vertellen zou iedereen in slaap vallen :).
    Enne… die foto van je hand. Werd die genomen voor het toilet (dames links, heren rechts)?

  4. Nogmaals meis heel erg graag gedaan, was leuk! En verder diep diep respect voor hoe ver je al gekomen bent met je healthy goal, ik moet het je nog maar na zien te doen 🙂

  5. Prioriteiten he, ik zou nu ook eerder voor een voorgerecht gaan en geen dessert, vroeger was dat wel anders. En zo sportief, ge zijt goed bezig, handdoek in de ring, tsss, dat gaat niet gebeuren, jij hebt doorzettingsvermogen!

Geef een reactie

