Lang weekend

Carrie had de afgelopen 4 dagen vakantie, verlof, congé, brugdag, noem het,…..maw ik werd dus donderdag en vrijdag niet verwacht in het Paradijs, een van de voordelen van het Paradijs elke brugdag wordt genomen en ondertussen is Carrie dat al meer dan gewoon,…

In principe ging Big en bonuszoon aan de boot van de Prestons werken, maar dat werd afgeblazen door de slechte weersomstandigheden ( het was nochtans heel mooi weer :-)), ik had ondertussen afgesporken met papa om naar de markt in Valkenswaard te trekken ( papa is fan en ik moest en zou dat gezien hebben :-)),…..en ik wist uiteraard dat hij anders op een feestdag verloren zou lopen,….een gezellig marktje, maar om er nu een uur voor te rijden is er echt wat over,….aangezien er bij onze buren op donderdag geen feestdag was waren de winkels open en ik sleurde papa mee, winkel in, winkel uit :-),…en ik vond zelfs een geweldige jumpsuit die me ook nog eens perfect paste,…..oordeel zelf :-).

foto

Na terugkomst van onze uitstap was er nog tijd genoeg om dessert en avondeten voor te bereiden want papa zou met bomma komen eten, samen met een vriendje van Chattheo die bleef logeren,…..een ww dessertje maar iedereen vond het super,…grappig hé,…….na het opruimen, oefeningen was het gewoon tijd om bij te kijken van my-pop-up restaurant, het enige dat Carrie volgt voor het ogenblik, samen met Big,……met als resultaat, ontspannen naar bed,…..

Vrijdag vroeg uit bed, want Chattheo en het vriendje werden op school verwacht, met fiets voor de sportdag,……Carrie zorgde voor een lekkere lunch en gezellig ontbijt,….en vrolijk vertrokken ze,….Carrie trok haar loopkleren aan en vertrok voor een zalige ochtendloop,……na de broodnodige douche werd het tijd voor de broodnodige boodschappen, cadeautjes aanschaffen en kapper,…Big en Bonuszoon bleven thuis en eerlijk, ik vond het geweldig,….me-time,…Carrie weg en boodschappen en cadeautje voor de zus werd afgehandeld in no-time, kapper duurde wat langer aangezien ik mezelf trakteerde op een nieuwe haarkleur, minder rood, meer camel,….dus meer de echte Carrie,……dode punten werden verwijderd en de frou werd weer een stuk korter geknipt,……..na een lichte lunch weer tijd om te vertrekken voor cadeautje nummer 2,…….want Alice haar baby is geboren,….en tante Carrie stond op de eerste rij om haar zoon te zien en uiteraard ook Alice, want Carrie leefde mee van dag 1 en dan duurt 9 maand lang 🙂 en door de complicaties was ik er niet helemaal gerust in,……maar na een ware uitputtingsslag was hij daar,…………..en Carrie viel als een blok voor Baby J, wat een prachtige mooie baby,…..dank je dat ik daar deel van mag uitmaken van zoveel liefde en warmte!!!

Zaterdag, was het de laatste competietiewedstrijd van Chattheo en weer vroeg de paps of hij mee mocht, uiteraard mag hij mee,…..na de match snel naar huis, eten en de voorbereidingen treffen voor het verjaardagsfeestje van Big, Zussie en schonenbroer, voor iedereen een kroon voorzien en voor iedereen de centen op een creatieve manier verpakken,……er kruipt toch tijd in hoor en soms vraag ik mezelfs af, why!!!   Maar het was beslist een gezellig feestje en hebben goed gelachen, dat achteraf ten huize sex and the city een slagveld was, was een detail,…..maar Carrie is stikkapot in bed gekropen,……:-).

Zondag na een lekker zondags intermezzo met ons gezin aan tafel voor de pistolekes,……altijd gezellig ook al ontbreken nu de koffiekoeken en donuts :-),…….Carrie trok nadien naar de sportschool voor de intervaltraining en om wat te werken met gewichten,…..een snelle lunch en dan vertrok Chattheo naar het voetbal voor de 1ste ploeg aan te moedigen, Big en Bonuszoon vertrokken naar het basket en Carrie die bleef alleen thuis,….die scrubte, smeerde er lustig op los en genoot van de rust in huis,…..en de tijd voor haarzelf,…..na een lekkere maaltijd, de kids weer proper gewassen werd er beslist om naar aanrijding in Moscou te kijken, iets waar Carrie weinig of geen verwachtingen van had, maar wat was hij geweldig, ben in een deuk gegaan,….en dat was het perfecte einde van een fijn lang weekend,…….ik ben klaar voor het volgende want dan staat er ook al 2 dagen iets leuks op de planning iets met Christa en iets met de kleine zussie, looking forward!!!

13 gedachtes over “Lang weekend

  1. Geweldig toch zo’n lang weekend! Ik vind zo’n jumpsuit heel mooi, ( maar je moet er wel slank voor zijn en dat is bij jou geen probleem.) ja Alice en de baby, ik heb ook keihard meegeleefd, en ferm mijn hart vastgehouden en ik kijk er erg naar uit om hem irl te zien! En dat je genoten hebt van het weekend spat van het scherm af! Fijn om lezen!

  2. Een goed gevuld weekend was het wel hé. Maar tof dat je van al die dingen genoten hebt. Aanrijding in Moscou is idd een grappige maar vooral aandoenlijke film.

  3. Origineel om jumpsuits in een deurgat te hangen in plaats van een deur te steken. Deuren worden ferm overschat, dat vind ikzelf ook.
    Tof dat je die brug kon nemen.Zo waren er velen veronderstel ik, want vrijdag kon ik in mijn bloot gat op de ring van Brugge wandelen – geen mens zou het hebben gezien.

  4. Wat is een jumpsuit? Ik zie het wel op die foto, maar ik vraag mij gewoon af waarom het zo noemt? Omdat je het in 1x kunt aantrekken? Dat kun je toch ook met gewone kleedjes? Pff, ik geef het op.

Geef een reactie

