Ladiesnight @Vijf

Afgelopen donderdag was ik uitgenodigd door een vriendinneke om mee te gaan naar de voorstelling van de mei modemaand met de grote Jani Kazaltzis,….Carrie is fan van zijn gevatte opmerkingen en laten we eerlijk zijn, zijn gevoel om vrouwen mooier te maken,….of alvast toch een betere versie van zichzelf :-).

Momenteel loopt het programma All you need is Jani,….en trouw volg ik elke week een aflevering en mijn liefde is enkel toegenomen, Jani is een tovenaar,…..het programma gaat over vrijgezellen,…..vrouwen wel te verstaan,…die eigenlijk zichzelf en hun uiterlijk verwaarlozen,……en op de een of andere manier zo gekwetst zijn door ex-partners dat daten bijna geen optie meer is,…….maar dit is buiten Jani gerekend die beroep doet op een personal coach die de weke plekken blootlegt en laat genezen en het zelfvertrouwen naar boven krikt,…….Jani neemt het uiterlijk voor zijn rekening en elke keer zit Carrie met open mond te kijken hoe hij het voor elkaar krijgt om de meest grijze muizen om te toveren tot vampen,…..

Bij aankomst in het Felix pakhuis, mooie locatie trouwens werden we hartelijk ontvangen met een glaasje bubbels ( ik offerde 3pnt op :-)) en een geweldig hapjes buffet waar ik gelukkig vanaf kon blijven πŸ™‚ en ik gezellig kon bijpraten met de vriendin,……elke vezel voelde Carrie stukje per stukje ontspannen,….en toen zag ik ook nog @Parelhoentje arriveren zonder afspraakje en werd de ladiesnight compleet,….dit topwijf vult een kamer op haar eentje met een ongeziene flair en weet te netwerken als de beste, ja wat dat betreft moet Carrie Β nog veel leren,….ze schrijft trouwens voor Vijf en je vindt haar onder de dating dokterΒ een vrouw die weet wat ze wil en in een wel heel mooie verpakking,…..

We kregen de laatste aflevering van All you need is Jani te zien,….en they saved the best for last,….het was een topaflering, waar Jani een manwijf en neem dit letterlijk omtovert tot een vrouw, hij heeft er zijn werk aan gehad,….deze vrouw was one of the guys op cafΓ© duvel drinken en darts spelen in een fleece trui of sweater met kap :-),….u leest het, vrouwelijkheid ten top. Β Haar ijskast was gevuld met bier en neen ik overdrijf hier niet en sausjes van de Vos-Lemmens πŸ™‚ :-),…..

Bij het keuren van haar kleerkast vroeg Jani gevat of de ex-mannen vergeten waren hun kleren mee te nemen toen ze vertrokken πŸ™‚ πŸ™‚ en dat dekt de lading helemaal,…..we hebben gelachen van de eerste tot de laatste scene,….en we weten nu ook dat Jani geen stijve krijgt van een snoopy pyjama, Big trouwens ook niet :-),…..maar er werd hier doorgebeten en Jani kreeg haar zover dat ze de driekwart broeken ( die moeten ze echt gaan verbranden) en de sweaters uitliet om mooie vrouwelijke kleding te dragen,….tot zelfs een jurk,…men leerde haar ook op hakken lopen en min of meer vrouwelijk stappen :-), de duvel werd vervangen door bubbels, het haar kreeg een vrouwelijke touch en een mooi kleurtje en de make-up borstels deden de rest,….allemaal overgoten met veel respect en kilo’s humor,…….

Top of the bill kregen we Jani zover dat hij met ons op de foto ging πŸ™‚ πŸ™‚ en kregen we een leuke goodiebag,…maar het was vooral een supertoffe vrouwenavond,……die Carrie happy naar huis deed rijden waar ik met Big nog even naar VTM popup keken en ontspannen en met een zalig gevoel mijn bed inkroop,…….wij willen nog zo’n avonden,….laat maar komen πŸ™‚ πŸ™‚

 

10 gedachtes over “Ladiesnight @Vijf

  1. Ik sta ook wel eens versteld over de resultaten die met zo’n make-over bereikt worden. En ja, soms kan je er wel iets bruikbaars voor jezelf van meepikken.
    Wat Jani zelf betreft dat weet ik niet zo goed. Absoluut niets tegen homo’s hoor, maar hij is wel een heel vrouwelijk type…toch liever een man-man πŸ™‚

  2. Het is knap wat ze soms van mensen kunnen maken. Zo af en toe kijk ik naar beroemdheden met of zonder make-up. Sommigen zijn echt zo ontzettend gewoontjes. Een goede vriend van me zegt altijd: met heel wat make-up kun je van een berg stront nog wat maken (sorry voor het woord, maar zo zegt hij dat nou eenmaal!) en af en toe denk ik: hij heeft nog gelijk ook!

  3. Klinkt als een topavond…
    Bij tijd en wijle ben ik dol op make-over programma’s. Heb veel geleerd van de tips van Trinny & Susanna aan anderen…

  4. Knap dat een man zoveel verstand van vrouwen heeft en helemaal knap dat hij ze omtovert tot wat ze willen zijn/hoe ze eruit willen zien. Zo iemand zou iedere vrouw gewoon standaard in huis moeten hebben πŸ˜‰

  5. Aan mij zou de jani ook een pak werk hebben! Maar het blijft ook wel een beetje tv en de “redelijke” kleren van dat vrouwke zullen ze er ook wel uitgehaald hebben. Maar heel fijn dat jij een geweldige avond had! En het felix pakhuis, daar zou ik graag eens naartoe gaan, omdat ik iemand ken die daar werkt, die vroeger in zijn jeugd in mijn restaurant werkte.

  6. Geweldig verslag πŸ˜€ Ik zou willen dat ik die uitzending kon zien hier, misschien dat ik eens op youtube ga speuren, ben wel benieuwd naar het verschil van manwijf naar uber vamp, misschien kan deze tomboy er nog wat van leren hahaha πŸ˜‰

  7. Ik volg zijn programma’s ook al mis ik wel het koppel-make-over-concept πŸ™‚ Groooote fan en nee die komt mijn kleerkast niet in, ik zou veel te veel schrik hebben dat hij alles afbreekt, brrrr!

Geef een reactie

