Big’s Birthday

 

 

 

 

 

 

Gisteren was Big jarig,……we gaan voor 44 lentes op de teller :-),…..Carrie heeft de traditie erin gebracht dat we een dagje vakantie nemen wanneer we jarig zijn, voor Big was dat uiteraard niet nodig :-), maar ondertussen is hij de eerste die verlof aanvraagt,…..:-)

Carrie was al een tijdje haar hoofd aan het breken wat de cadeau betreft, tot ik zag hoe hij reageerde op kids met een ipad die het spel Clash of Clan speelden, de rest is historie en ik heb nog nooit iemand zo blij gezien wanneer hij zijn spel kon opladen,…..en daar doen we het voor :-),…..

Maar Chattheo die deed Big echt smelten, zelfs tot tranen beroeren,……Chattheo was op eigen initiatief en eigen zakgeld Ferrero Rochers gaan kopen, hij wilde Merieckes kopen maar die vond hij niet πŸ™‚ en hij wist hoe gek Big is op Ferrero’s ( wie niet :-)) en toen hij Big ’s morgens feliciteerde brak Big,…..tranen rolde over zijn wangen en al wat hij kon uitbrengen was, Carrie dit betekent echt iets,…….ja, dit wil zeggen dat Chattheo Big in zijn hart heeft gesloten,…….niks heeft me ooit gelukkiger gemaakt en ook Carrie was onder de indruk van heel het gebaar,……

Carrie had gereserveerd bij “Spetters” Β te Breskens Β (een tip want we wilde naar de Cuines 33 te Knokke, die gesloten was op woensdag) voor de lunch, luch in een sterrerestaurant zijn af en betaalbaar,…..en je kan er gelijk een heerlijke dag aan koppelen,….en oh wat was het lekker, dit was echt genieten,….van elke hap, van begin tot het einde bij de koffie waar we nog zelfgemaakte pralines bijkregen,……..oordeel zelf, ik heb van alles een foto genomen omdat ik het zo’n geweldige kunstwerkjes vind en smaakbommen,……..

 

 

 

2014-04-23 12.29.30 - Copy 2014-04-23 12.39.37 - Copy 2014-04-23 12.51.07 2014-04-23 13.04.22 2014-04-23 13.19.57 2014-04-23 13.45.15 2014-04-23 14.08.24 2014-04-23 14.26.15

14 gedachtes over “Big’s Birthday

  1. Zo blij dat jullie een geweldige dag hadden! Bij mindere momenten kunnen jullie terugdenken aan deze volmaakte dag! En een tablet, ja zou daar ook mee blij zijn, niet om spelletjes te spelen, maar om mee te nemen op vakantie en zo in contact te blijven met het thuisfront.

  2. Vakantie nemen op je verjaardag? Nog nooit aan gedacht, goede tip! Ik ben jarig op een feestdag, voor mij dus niet echt van toepassing.
    En die gerechtjes, dat is ook genieten met de ogen hΓ©?
    De Ferrero’s van Chattheo, wat een mooi gebaar met een grote betekenis!

  3. Dankzij jullie neem ik ook altijd een dag verlof op mijn verjaardag, dit jaar maak ik er zelfs een heel verlengd weekend van, heerlijk vind ik dat!!
    Die lunch ziet er geweldig uit…….!!

      1. Ja, dat moet nationaal worden ingevoerd, een extra vrije dag elk jaar op je verjaardag πŸ˜‰ Kunnen we ergens op jou stemmen???

Geef een reactie

