Motivatiebord

COUNT DOWN !!!

66.5  – 65.5 –   65

64.5     64    63.5

63    62.5     62 (FIRST GOAL)

61.5     61   60.5

60 (2nd goal)

It takes 21 days of healthy eating and working out to become a habbit

Drink water!!  Eat Vegetables and fruits                             Non running days:

  • 40 Jumping jacks
  • 10 Push-ups
  • don't stop50 Crunches
  • 25 squats
    • 20 Lunges
    • 60’ Planking
    • 60’ Wall sit
    • 30’ Side planking

    • 10 Triceps
    • Repeat 3 times
  • Will the choice you’re making help you get your bikini body???bikinibody
13 gedachtes over “Motivatiebord

  1. Na, sommige dingen zijn bij mij na maanden en maanden nog steeds geen gewoonte. Maar ja, ik ben al wat ouder en de slechte patronen zitten er bij mij superdiep ingesleten… 😉

    Succes… Keep up the good work!

  2. Misschien zou ik het lijstje wat je op non-running days eens over moeten nemen, zijn goede oefeningen om sterker te worden. Kan ik goed gebruiken voor de wedstrijden 🙂 Dacht trouwens dat je ook burpy’s deed, ben je daarmee gestopt?

Geef een reactie

