Delvaux

Carrie is een fan van Delvaux,…..de handtassen en accesoires wel te verstaan,….dat de handtassen in een dure categorie vallen is een detail, maar een belangrijk detail, want een handtas loopt toch snel op naar 1000 euro, je hebt een dure smaak of je hebt het niet, maar zo’n handtas heb je voor het leven,….want het zijn tijdloze klassiekers,…..oordeel zelf maar hoe mooi het bij me past 🙂

madame_sarah_jessica_parker

Mama was ook fan van, van haar kreeg ik het zwak mee van stijlvolle portomonee’s een handtassen, ze was net als ik er enorm gek op,….en toen ze 50 werd vroeg ze een portomonee van Delvaux,……met plezier ging ik deze persoonlijk uitkiezen,…..:-).  Alleen de etalages bekijken maakt me al gelukkig, want het zijn perfect afgewerkte pareltjes in het beste leer,……

Ze straalde toen ze de portomonee en geldbeugel en bijpassende sleutelhanger uitpakte en tot de laatste momenten heeft ze deze gebruikt,…..

Toen mama stierf gaf papa haar uurwerk aan mijn zus en hij zei tegen me in tranen, jij krijgt de portomonee’s waar je zo gek van bent,…..en hij heeft woord gehouden,……weken hebben ze in mijn kast gelegen, ik kon ze niet gebruiken,….het was te pijnlijk, te persoonlijk,…….

Maar sinds deze week heb ik ze in gebruik genomen,……en ben ik trots op mijn cadeau van mams,….en denk ik elke keer aan jou,…..en aan de lach op je gezicht toen je ze cadeau kreeg,………

Ik draag deze nu met trots,…..en met heel veel plezier,……..

foto 2

17 gedachtes over “Delvaux

  1. Kan ik begrijpen.
    Ons mama is een nathan fan, maar zou zoveel centen nooit voor haarzelf uitgeven. Ik heb dus een handtas van nathan voor haar gekocht na heel lang sparen. Een handtas die ze koestert als een baby.
    Als er ooit iets met mijn mama gebeurt dan wil ik graag die handtas. Niet omdat ze van Nathan is, maar om wat ze betekend.

  2. Een blijvende herinnering , ik heb bijna niks van mijn ma , enkel haar dagboek , maar heb daar nog niet in gelezen . Van mijn vader heb ik zijn beitels , die mogen nooit weg ! Draag die portemonee’s met je mee , je ma gaat dan met je mee !

Geef een reactie

