Bewogen

Aangezien we weer een druk programma voor de boeg hadden deze dag was het al vroeg ochtend,…..gezellig wakker worden onder invloed van voldoende testosteron en de weekend editie,….:-), om dan ons snel klaar te maken voor Carrie en Chattheo stond er een cadeautjestocht op de planning ( Chattheo is namelijk jarig aanstaande woensdag :-)), Big en zoon werden op het basket verwacht,….

Eerst richting de schaatswinkel voor een stel nieuwe schaatsen aangezien het vorige stel een maat te klein werd :-). Β Dan de sportwinkel voor nieuwe voetbalschoenen, om dezelfde reden dan de schaatsen,…..dat hij ook nog 2 voetbal t-shirts afluisde en badsleffers is een detail, Β Carrie heeft de economie weer laten draaien, gesponserd door mijn familie :-),…..

En onderweg naar huis overviel Carrie het gemis van mama, of anders gezegd, het besef dat ze haar kleinzoon niet zal zien opgroeien, dat ze niet op het verjaardagsfeestje aanwezig zal zijn en de sluizen gingen open en Chattheo zat een beetje ongemakkelijk te kijken πŸ™‚ en toen in zei ” sorry, maar het gemis van moeke overvalt me plots” zag je hem ook wegzakken in een waas van verdriet,…en het benam ons allebei,……en dan besef je weer dat het rouwproces nog niet voorbij is, dat dit echt definitief is en dat ze zoveel moet missen,….en dan blijf ik hopen dat ze ons aan de andere kant kan volgen af en toe en meegenieten,……

Na een heerlijke “weight watchers” lunch, die ik deelde met mijn gezin, nog vlug wat voorbereidingen en een snelle boodschap kon ik nog snel de tafel dekken of arriveerden de eersten al,…….voor het prΓ©-verjaardagsfeestje van Chattheo :-), anders moest hij delen met Big en Schonen broer die allebei over 14 dagen jarig zijn ;-).

En toen versprak Big zich weer,….hij grapte dat ik wel heel veel met “twitter” bezig was,……en dan was Schonen broer en Zussie er als de kippen bij om mijn account te vragen,……maar ik kon die echt niet geven, omdat deze gekoppeld is aan mijn blog,…..en dat wekte alleen maar meer interesse op,…….ik kon Big wel wurgen,……ondertussen is de link naar mijn blog verwijderd, want ik ken mijne Schonen broer, hij gaat niet rusten voor hij mij gevonden heeft,…..en ja, het irriteert me,….Misssexandthecity is mijn persoonlijk ding,…..mijn kindje dat ik echt niet kwijt wil en weer van 0 moet beginnen,….

Een absoluut bewogen dagje weer,…..:-)

 

18 gedachtes over “Bewogen

  1. Ik kreeg gisteren nog een telefoontje van Theophiel van het economisch planbureau Antwerpen West dat de economie ineens een ferme boost kreeg, maar wist toen nog niet dat jij daar achter zit.
    Die Big toch, of anders, mannen in het algemeen, dju toch, wat ben je daarmee πŸ˜‰ ??

  2. Misschien kan je ook een gewoon twitteraccount aanmaken onder je eigen naam. Dan gaan ze niet verder zoeken. ( Hoop ik ) En het gemis, ja , het is niet leuk om daar op een leuk moment overvallen door te worden, maar ik denk dat dit past in het rouwproces. Ik hoop dat Chatteo veel plezier had aan zijn feestje s avonds.

  3. Hopelijk is het een tof feestje voor chatteo. Moest je zus je blog lezen, in hoeverre zou je dat echt erg vinden?

    Want moest ze per ongeluk op je blog terecht komen, dan zal ze denk ik wel heel snel herkennen dat het jouw blog is toch?

  4. Je laatste zinnen snap ik best. Ook ik zou niet willen dat bekenden/familie mijn blog zouden bezoeken om dezelfde reden als jij (persoonlijk ding). Edoch, ze zouden er best achter kunnen komen als mijn gezinsleden de mond open doen want zij kennen mijn blog wel. Ach, misschien zijn er best bekenden die mijn blog lezen maar daar ‘wijselijk’ over zwijgen πŸ˜‰
    Alvast veel voorpret gewenst voor het feestje van Chattheo, hij wordt in ieder geval verwend πŸ™‚

  5. Ik begrijp heel goed dat je niet wilt dat bekenden achter het bestaan van jouw blog komen (of hem herkennen als jouw blog). Dan ga je je toch wel wat inhouden, denk ik. Om die redenen heb ik ooit een van mijn blogs ongeveer direct verwijderd: ik had nl. gereageerd op de blog van een collega (een blog waarop hij gewoon zijn eigen naam gebruikt, geen “geheime” blog dus) en ik had daarbij de gegevens van mijn blog (automatisch aangevuld) laten staan.

  6. Ze gaat hem zo vinden hoor, ik tikte stofjassenzoetjes in bij google en kreeg het volgende :
    misssexandthecity.wordpress.com/2014/04/04/bloggen/β€Ž
    4 dagen geleden – En voor de liefhebbers, je vindt mijn zus terug onder Stofjesenzoetjes,…….ja ook dat krijgt ze nog, gratis reklame,…….:-) πŸ™‚ …

    Iedereen googelt wel eens op zijn eigen blog!

  7. Ow handige actie van je mannetje……… Misschien een idee om gewoon een fake account aan te maken met je eigen naam om hem om de tuin te leiden?
    En het gemis van je moeder….. tja dat blijft…. het kan mij na 7.5 jaar soms nog overvallen meis X

  8. Pa zag onlangs het Twitter icoontje staan op mijn gsm en vroeg of ik dat had. Ik zei hem dat ik dat lang geleden eens aangemaakt had, maar dat ik dat eigenlijk zelden bekijk… Uitvluchten dat ’t geen naam heeft :p

  9. Het lief heeft zich zo ook al een paar keer versproken over mijn blog en één keer had hij die zelfs openstaan toen ons bezoek om de één of andere reden op zijn pc moest zijn. Aaaaaargh. Gelukkig dat ik van alles 2 heb, dus als hij iets zegt over “uw blog” dan kan dat ook naar mijn ‘echte’ blog verwijzen. Van LJ moeten ze afblijven…
    Je gaat je mama nog dikwijls missen… maar in jullie hart is ze er wel bij, als er een hemel bestaat dan heeft ze daar vandaan naar het verjaardagsfeestje gekeken, zeker weten!

      1. O neeeeee dat meen je niet :s :s die gaat toch niet kunnen zwijgen tegen je zus? Ik hoop echt dat je kan blijven bloggen he! Zoals Joyce zegt eigenlijk zou je er niet wakker van mogen liggen; dit is wie jij bent…

Geef een reactie

