Weight watchers

Carrie is een vrouw van doelen en goals zoals jullie al vaak konden lezen,……doelstellingen, ik heb dat graag,……

U hebt ook kunnen lezen dat Carrie sinds eind deze zomer gestopt is met roken :-), met afbouwen en veel sterke wil πŸ™‚ en sinds kort ervaar ik zelfs een afkeer van de geur die sigaretten afscheidt, dat ik met die geur zelf zoveel jaren heb rondgelopen, ik kan het zelf bijna niet geloven,……

Maar aan elke voordeel hangt er ook een nadeel πŸ™‚ en in dit geval zijn dat 4 extra kilo’s,……4 hele kg’s,….en ik hoor jullie bijna denken, dat valt toch nog heel goed mee, wel Carrie vindt van niet,…….ik word er eerlijk gezegd ongelukkig van en nog eerlijker, ik dacht met het sporten de kilo’s wel zouden verdwijnen,……niks is minder waar,……ze blijven plakken op plekken die het juist niet kunnen gebruiken, buik en heupen dus,……stel u voor dat ze in mijn borsten staken, dat zou tenminste een vooruitgang betekenen πŸ™‚ :-),……….

En voor de 4 kg verandert in een cijfer met 2 cijfers besloten we om in te grijpen,…….en heb ik het gerief van de Weight Watchers weer bij elkaar gezocht en een menu opgesteld aan de hand van mijn punten,…..want dat is het vooral bij Weight Watchen, plannen en structuur en ondanks dat Carrie haar 2de naam plannen is, vind ik het voor eten toch een moeilijke, omdat plannen al eens wijzigen van het ene op het andere moment en daarom zou ik graag de online tool nog aankopen (de commerce moet ook draaien :-)), want sinds ik Chattheo’s ipod heb aangeschaft ben ik ook altijd in de wondere wereld van online zijn en het grappige is, dat ik het nu in werkelijkheid minder ben, examens, trainingsschema, huishouden en het drukke leven eisen me op en een mens moet keuzes maken,…..jammer maar helaas,……diaet-weight-watchers_640momenteel ben ik de middelste maar ik wil graag de rechtse worden,………:-),…….wish me luck, ik ga het nodig hebben, ben niet wat je noemt het dieettype πŸ™‚ πŸ™‚

20 gedachtes over “Weight watchers

  1. you go girl! gaat zeker lukken!
    ik ben zelf vorig jaar 15 kilo (jaja, 15 hΓ©le kilo’s!) afgevallen met WW en ben gestopt toen ik zwanger werd. gestopt met strikt volgen that is… en kijk: ik ben nu 23 weken zwanger en weeg 2 kilo minder dan toen ik pas zwanger was.
    versta me niet verkeerd: ik wil niemand aanmoedigen om te diΓ«ten tijdens een zwangerschap, alles wat ik doe is gezond eten, meer fruit en groenten enz. (en toegegeven: ik had nog wel wat reserve die baby kan wegsnoepen hihi).
    WW heeft zo zijn methodes, mensen kunnen ermee om of niet, maar het werkt!

  2. Hoe? Ben jij dan niet de vrouw op de foto bovenaan je blog? πŸ˜‰
    Wel goed dat je het roken hebt kunnen laten. Dat is belangrijker dan die 4kg extra die er bijgekomen zijn.
    Je weet toch dat spierweefsel zwaarder is dan vetweefsel? Dat komt ervan als je zoveel sport…
    Nee, serieus, succes met je dieet! Op naar je droomlichaam…

  3. Geweldig dat je bent gestopt met roken! En logisch dat je lichaam dat ‘gemis’ wil compenseren met bijv. trek in lekkere dingen πŸ˜‰
    Succes en daarnaast natuurlijk in beweging blijven hΓ¨? πŸ™‚

  4. Ik wens je succes, dat weet je, maar ik blijf bij wat ik vanmiddag gezegd heb πŸ˜‰ En ja ik zou ook weer moeten gaan punten tellen, dan ben ik binnen no time 10 kilo kwijt dat weet ik zeker, ben een beetje zwak momenteel πŸ˜‰

  5. Goed bezig meid en die online tool is geweldig! Eerste aanschaf na de borstvoedingsperiode.
    En je weet het he als ik meer dan 20 kilo kan afvallen met WW, dan gaan die 4 bij jou eraf vliegen!

    1. Ik hoop het, maar ik moet zeggen, ik ben sinds maandag bezig en ik voel me al terug fitter, kan toeval zijn natuurlijk, maar ik zet door :-), tips zijn welkom vooral naar tussendoortjes, jij bent de ervaringsdeskundige πŸ™‚

  6. Hier 5 kg extra sinds mijn eerste halve marathon in 2011. Toen stond ik heel strak, voor mijn doen althans. (Ik ben helaas altijd ‘gezegend’ geweest met een buikje, alleen tijdens mijn zwangerschappen was dit een echte zegen) Probleem was toen wel dat een vriendin die me een tijdje niet gezien had me al lachend ‘Henin’ noemde. Vandaar dat ik nu de ambitie heb om 3 kg af te vallen en geen 5, want ze verdwijnen toch op de verkeerde plaats. Sinds deze week ben ik begonnen met bodystyling. Dat wil zeggen dat ik vanaf nu ruim 2 maanden tot 6 keer per week ga sporten: 3 Γ  4x lopen en 2x bodystyling. Het voornaamste is echter dat ik ook op mijn eten ga moeten letten, ik moet een eetdagboek bijhouden en die controle heb ik een beetje nodig. Vandaag heb ik na het lopen een kom verse fruitsalade gegeten ipv een riante portie chips. Het grote paasei dat ik vandaag geconsumeerd heb, heb ik ook netjes genoteerd. Maar voor mij is dit al een hele vooruitgang ipv en en wordt het of of. Mocht ik niet lopen, ik zou gegarandeerd 10 kg zwaarder zijn. Bij mij is vooral die ‘en en’ het probleem. Veel succes. Fijn te weten dat er nog iemand is die dezelfde strijd aangaat.

    1. Ik heb gemerkt dat sporten alleen niet meer voldoende is of de 4 voor onze leeftijd er iets met te maken heeft laat ik in het midden, ik wil gewoon niet dat het escaleert, ik weet ook wel dat mijn BMI gezond nog is, maar als je er nu niks aan doet blijven de kilo’s zich opstapelen en ook hier graag veel en lekker eten πŸ™‚ om over het snoepen nog maar te zwijgen πŸ™‚ :-). Ik ben nu een week bezig en ik voel wel de positieve invloed van gezond eten, maar ik moet bekennen, het is ook een beetje afzien, :-). We gaan samen de strijd aan!! πŸ™‚

  7. Succes met deze challenge! Ik ben coldturkey gestopt met roken, in 2009 al. Maar als ik nu iemand ruik die net heeft gerookt, dan kan ik mij helemaal de geur inhaleren. Ik vind het echt wel lekker. Ja misschien een beetje vieze bekentenis. Hahahha.

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nooit echt dieet, maar als ik wil afvallen houd ik mij gewoon aan de drie maaltijden per dag. Niet snoepen en dan gaat het allemaal vanzelf. Volgens mij draait alles om discipline.

Geef een reactie

